Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
och så klart lite ironiskt av dig på slutet
Sen går han och tar livet av i skogen
Du har bestämmt dig för att DA tog sitt liv
Men du vet lika lite som oss om sanningen
Och när någon på sidan tycker att DA var duktig i sitt yrke som millitär så är du snabbt framme och vill påpeka att han minsann inte var en stark duktig yrkesmilitär
Avundsjukan lyser över dig
Jag vet inte om du lider av någon störning eller om det bara är läsförståelse i allmänhet och svenska i synnerhet som är ditt problem. Men något är det som inte stämmer med dig.
Jag har inte bestämt vad Deniz har gjort. Det har han själv gjort. Jag har bestämt mig för vad jag tror hänt. Och det är exakt det som ältats i tråden sex miljoner gånger. Polisen misstänker inget brott, Föräldrar hintar om att han är sprängd, och att polisen säger att han gjort det själv enligt förälder. Känns ju ganska solklart för dom flesta.
Jag har flera gånger utlyst full respekt för Arda och det han gjort. Sluta ljug. Han har inte legat på latsidan och han hade ett pannben av stål.
Ja, jag rättar folk när dom skriver fel. Har man hållit på så länge som vi gjort så finns det inget som heter avundsjuka.
Men det är viktigt för mig att rätt och riktig information används när man beskriver vårat yrke och våra utbildningar. Och det gjorde inte personen som skrev. Han skrev att han gjort GU på K4, det har han inte gjort. Han gjorde den på F17, FBJS. Inte heller räknas man som fallskärmsjägare om man inte haft befattning på kompaniet. Ska jag låta folk sitta och ljuga/komma med faktafel bara för att du ska må bra? Du har inte tänkt på att Deniz kanske var stolt över sin tid PÅ F17? men den ska vi strunta i bara för att någon viktigpetter som gjort lumpen på T2 tror sig kunna termer och lyfter honom med saker han inte gjort? Du tror att Deniz ville det? Det ligger mycket hårt arbete bakom våra utbildningar, tecken och annat. Och det är fan inte mycket begärt att folk kommer med rätt termer kring den. Sen spelar det ingen roll om personen är död eller inte. Nåt jävla fel har du.
En kille som Arda skulle aldrig någonsin vilja ta på sig äran för saker han inte gjort.
Dessutom är du ett stort jävla hån mot alla män med "hårda" yrken och utbildningar i bagaget som faktiskt sitter där och lider av psykisk ohälsa. Många i det tysta... Jag har haft flera kollegor som blivit vrak. Att du inte skäms för hur jävla väck du är, är för mig ett jävla under.
Dessutom sitter du och kör nåt jävla medium-spår. Du är den som är mest respektlös mot Arda med familj i den tråden, av alla. Och det är jag uppenbarligen inte ensam om att tycka. Du borde ta och rannsaka dig själv en del innan du dömer andra.