Citat:
Ursprungligen postat av
Maya833
Ok!

Intressant dock att män som har svårt att ta kontakt med kvinnor och saknar närhet, är handikappade och inte kan "dejta" på samma sätt som du kan ska sättas in i en box och vara "torskar".
En man som lever med sin fru som tappat sexlusten men som "tillåter"sin man att få det där fysiska han behöver, men som inte frun kan ge honom, och istället för att han lämnar henne så får han sexuell närhet, men utan "känslor "för en annan då det hela är ett tjänstebyte båda är med på och "vinner på", ska ses ner på och bli en av "torskarna".
Fattar inte varför sex mellan två människor blir så motbjudande bara för att pengar är en del av det. Det är fortfarande bara sex.
Medan jag inte värderar otrohet som en moralisk dygd heller så har jag långt större förståelse (och t.o.m. respekt) för mannen som vänsterprasslar gratis än mannen som betalar för detsamma.
Det är i mina ögon något smutsigt, defaitistiskt med att betala för sex. Som att erkänna för sig själv att man är för oduglig för att någon ö.h.t. skulle vilja knulla med en gratis. Jag skulle hellre sätta en järnnia mot tinningen än att betala något luder för en halvtimme, men jag är aningen extrem i vissa av mina åsikter, och är heller inte av åsikten att torskar bör skjutas eller ens bestraffas, utan blott hängas ut som patetiska - precis som hororna.
Kalla mig för konservativ om ni så önskar, men i myriaden av liberala åsikter jag sitter på är de tre konstanta motpolerna jag obönhörligen aldrig kommer att acceptera just horeri i alla dess former, invandring och rasblandning.
Nåja, nu har jag sagt min del, så jag vinkar adjö till den här tråden och kommer inte att svara mer här, då jag inte har något till ämnet relevant att tillföra.