2021-09-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanicpanic218
Inte för att jag någonsin skulle betala för att knulla, då jag anser det vara under min högst personliga värdighet, men jag skulle hellre se ett förbud mot Onlyfans för att slippa se generationen efter min egen växa upp till just horor, men kanske främst e-slampor. Nu har väl förvisso hemsidan försökt söka sig bort från sexuellt innehåll, så vi får väl se var alla kvinnliga zoomers nu ska sälja bilder på sina ofta rätt mediokra kroppar.

Och vem fan betalar för porr år 2021? Även om jag själv aldrig skulle tjacka en hora så kan jag förstå hur torskar tänker, men den skara sorgliga ursäkter till "män" som betalar för Onlyfans förtjänar, i mina ögon, kemisk kastrering för att rena genpoolen från undermåligt material.

Lagändringen skulle väl vara mer intressant för de som väljer att "betala för att knulla", och inte de som håller sig ifrån det, som du
Citera
2021-09-12, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Lagändringen skulle väl vara mer intressant för de som väljer att "betala för att knulla", och inte de som håller sig ifrån det, som du

Jo, förstås, men eftersom Europadomstolen är ett skämt, och lagen inte kommer ha någon effekt i ett Sverige som är i mer eller mindre fritt fall så tänkte jag ändå delge min syn på ämnet.

Vad torskarna tycker bryr jag mig inte om, även om jag förstår att det är "deras" tråd.
Citera
2021-09-12, 01:04
Medlem
Citat:
Jo, förstås, men eftersom Europadomstolen är ett skämt, och lagen inte kommer ha någon effekt i ett Sverige som är i mer eller mindre fritt fall så tänkte jag ändå delge min syn på ämnet.

Vad torskarna tycker bryr jag mig inte om, även om jag förstår att det är "deras" tråd.

Ok! Intressant dock att män som har svårt att ta kontakt med kvinnor och saknar närhet, är handikappade och inte kan "dejta" på samma sätt som du kan ska sättas in i en box och vara "torskar".

En man som lever med sin fru som tappat sexlusten men som "tillåter"sin man att få det där fysiska han behöver, men som inte frun kan ge honom, och istället för att han lämnar henne så får han sexuell närhet, men utan "känslor "för en annan då det hela är ett tjänstebyte båda är med på och "vinner på", ska ses ner på och bli en av "torskarna".

Fattar inte varför sex mellan två människor blir så motbjudande bara för att pengar är en del av det. Det är fortfarande bara sex.
Citera
2021-09-12, 01:10
Medlem
Citat:
Var det så svårt? Du skrev att det finns tjejer som tvingas till sex. Lagen skulle främja de tjejer som inte tvingas till sex, då de faktiskt valt att arbeta med att sälja sex.

Så, igen. Vad har de tvingade att göra med detta?

Du måste följa med i diskussionen.
Kolla mitt första inlägg på första sidan.
Ha en kul läsning.
Citera
2021-09-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectBed
Du måste följa med i diskussionen.
Kolla mitt första inlägg på första sidan.
Ha en kul läsning.

Nej jag orkar inte gå igenom det, men om jag skrev för snabbt, om något jag missuppfattade i det du skrev så är det mitt fel för att helt enkelt vara för snabb.

Ville bara veta hur det hängde ihop. Cheers!
Citera
2021-09-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ok! Intressant dock att män som har svårt att ta kontakt med kvinnor och saknar närhet, är handikappade och inte kan "dejta" på samma sätt som du kan ska sättas in i en box och vara "torskar".

En man som lever med sin fru som tappat sexlusten men som "tillåter"sin man att få det där fysiska han behöver, men som inte frun kan ge honom, och istället för att han lämnar henne så får han sexuell närhet, men utan "känslor "för en annan då det hela är ett tjänstebyte båda är med på och "vinner på", ska ses ner på och bli en av "torskarna".

Fattar inte varför sex mellan två människor blir så motbjudande bara för att pengar är en del av det. Det är fortfarande bara sex.

Medan jag inte värderar otrohet som en moralisk dygd heller så har jag långt större förståelse (och t.o.m. respekt) för mannen som vänsterprasslar gratis än mannen som betalar för detsamma.

Det är i mina ögon något smutsigt, defaitistiskt med att betala för sex. Som att erkänna för sig själv att man är för oduglig för att någon ö.h.t. skulle vilja knulla med en gratis. Jag skulle hellre sätta en järnnia mot tinningen än att betala något luder för en halvtimme, men jag är aningen extrem i vissa av mina åsikter, och är heller inte av åsikten att torskar bör skjutas eller ens bestraffas, utan blott hängas ut som patetiska - precis som hororna.

Kalla mig för konservativ om ni så önskar, men i myriaden av liberala åsikter jag sitter på är de tre konstanta motpolerna jag obönhörligen aldrig kommer att acceptera just horeri i alla dess former, invandring och rasblandning.

Nåja, nu har jag sagt min del, så jag vinkar adjö till den här tråden och kommer inte att svara mer här, då jag inte har något till ämnet relevant att tillföra.
Citera
2021-09-12, 01:21
Medlem
Citat:
Nej jag orkar inte gå igenom det, men om jag skrev för snabbt, om något jag missuppfattade i det du skrev så är det mitt fel för att helt enkelt vara för snabb.

Ville bara veta hur det hängde ihop. Cheers!

Har kontrat människor som ungefär tycker att allt fungerar så bra och förnekar trafficking. Då har några citerat mig utan att se texterna jag besvarat!

Cheerz.
Senast redigerad av PerfectBed 2021-09-12 kl. 01:23.
Citera
2021-09-12, 01:24
Medlem
Lulz, nej de kan de inte.

Sverige kommer vara sista landet i Europa som svänger flaggan, både när det gäller prostitution och cannabis..

5 gram cannabis eller ett handjob på en thaimassage, uppvisar uppenbarligen att du är en hemsk människa som får en prick i registret, samt 6 månaders villkorligt.

Pricken ligger kvar i tio år. Försök att hitta ett nytt jobb under denna tid.

Är detta straff proportionellt brottet? Jag hävdar nej, då både våldtäktsmän samt mördare döms till lägre straff, samt kan undvika pricken.
Senast redigerad av NordicKnight 2021-09-12 kl. 01:34.
Citera
2021-09-12, 01:25
Medlem
Citat:
Medan jag inte värderar otrohet som en moralisk dygd heller så har jag långt större förståelse (och t.o.m. respekt) för mannen som vänsterprasslar gratis än mannen som betalar för detsamma.

Det är i mina ögon något smutsigt, defaitistiskt med att betala för sex. Som att erkänna för sig själv att man är för oduglig för att någon ö.h.t. skulle vilja knulla med en gratis. Jag skulle hellre sätta en järnnia mot tinningen än att betala något luder för en halvtimme, men jag är aningen extrem i vissa av mina åsikter, och är heller inte av åsikten att torskar bör skjutas eller ens bestraffas, utan blott hängas ut som patetiska - precis som hororna.

Kalla mig för konservativ om ni så önskar, men i myriaden av liberala åsikter jag sitter på är de tre konstanta motpolerna jag obönhörligen aldrig kommer att acceptera just horeri i alla dess former, invandring och rasblandning.

Nåja, nu har jag sagt min del, så jag vinkar adjö till den här tråden och kommer inte att svara mer här, då jag inte har något till ämnet relevant att tillföra.

Adjö!
Kul bara att du helt och hållet, antagligen medvetet missförstod vad jag skrev om en man och en fru som TILLÅTER att han får sexuell närhet, då två vuxna människor som kommer överens om något, knappast är detsamma som vänsterprassling.
Det är inte "odugligt" att vara handikappad och vilja känna närhet. Det är inte heller odugligt att sälja sin tid och ge en naturlig, bra upplevelse som de flesta behöver nån gång i livet där respekt finns mellan två människor.
Men fortsätt vara rädd för närhet, och hoppas du inte hamnar i rullstol och förlorar din charm till att scora gratis på krogen efter att drinkar beställts hela kvällen, och behöver känna närhet. Cheers!
Citera
2021-09-12, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Lulz, nej de kan de inte.

Sverige kommer vara sista landet i Europa som svänger flaggan, både när det gäller prostitution och cannabis..

Det kan vi bara hoppas på.
Citera
2021-09-12, 01:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Det är ju solklart att den svenska lagen är skit. Feminister påstår att kvinnor ska få frihet att välja hur de vill leva sina liv, men samtidigt djävlas de med kvinnor som vill tjäna lite enkla pengar.

Tusentals vuxna kvinnor säljer sex i Sverige, och sexköpslagen hindrar deras frihet.

Vart har du hittat alla dessa tusentals vuxna kvinnor som säljer sex helt frivilligt?

Många av de prostituerade som sliter hårt på illegala lägenhetsbordeller och thaimassagesalonger står under kontroll av hallickar och bordellmammor så vems frihet pratar du om?

Du kan vara motståndare till sexköpslagen men du kan knappast propagera för hallickar, människohandel, trafficking, kriminella nätverk om du har någon ryggrad att tala om.

"Europadomstolen ska, på begäran av sexsäljare, pröva om den franska sexköpslagen bryter mot Europakonventionen om de mänskliga rättigheterna"

https://sverigesradio.se/artikel/sverige-tar-strid-for-sexkopslag-i-europadomstolen

Sverige får väl helt enkelt lämna EU om det blir för många negativa aspekter på medlemskapet?
Citera
2021-09-12, 02:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
. Lagen skulle främja de tjejer som inte tvingas till sex, då de faktiskt valt att arbeta med att sälja sex.

Vilken lag främjar vem och vilka?

Och vilka är alla dessa tjejer som påstås sälja sex helt frivilligt för att dom har valt detta? Vill dom inte arbeta med nåt annat? Är yrket som hora ett drömjobb?

Sexköpslagen har gjort stor nytta i Sverige, det vore synd om den skulle rivas upp genom mörka krafters lobbyism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in