Citat:
Ursprungligen postat av
Baiser
Oj vad but-hurt du va då. Jobbigt när din alt-right idol skitit i det blå skåpet?
Likhet= Virtanen tystnade tvärt och så också Bali. Tyder ju inte på att man är direkt oskyldig?
Den enda som är ynklig och patetisk är du som Den stor-internetkrigare som tror att du genom förolämpningar och otrevlig ton kan ändra något.
Jag har redogjort mer än vad jag var bredd att göra hur jag vet att det är HB, om det inte räcker för dig, det skiter jag i.
Det verkar snarare var du som har en agenda.
Det är just det som är hela poängen, jag synar dig efter noter och du går vilse i varenda ”diss” du försöker slänga på mig. Jag är någon som till skillnad från dig bryr mig om och försöker ta reda på vem individen är.
Det var alltså just bara det som var likheten, som kan bero på 1000 andra saker, dina analyser är verkligen djupa och välgrundade.
Du går också totalt vilse i att jag har någon agenda. Men det är väldigt vanligt bland lögnare att inte kunna presentera bevis, och några bevis har heller inte en enda jävel plockat fram.
Det är det som är hela poängen, jag skiter fullständigt i Hanif Bali. Men uppenbarligen gör inte du det eftersom du har ägnat så mycket tid och kraft under hela helgen för att peka ut honom. Och jag påpekar det igen, helt grundlöst och utan det minsta beviset.
” Jag har redogjort mer än vad jag var bredd att göra hur jag vet att det är HB, om det inte räcker för dig, det skiter jag i.”
Uppenbarligen skiter du ju inte i, eftersom du fortsätter att kriga för din sak. Vi är flera som ber dig presentera någonting som styrker vad du påstår men du kan inte. Det är möjligt att det är Hanif, men du är fortfarande en patetiskt liten lögnare utan bevis eller källor med en agenda, och det kan du inte komma ifrån.