Citat:
Ursprungligen postat av
Missismy
Jag har väntat på att det skulle dyka upp i tråden att F inte var den enda dom var ute efter. Enligt rykten så ska man ha varit ute efter en till person som också fanns på plats och när denne person inte ville kliva ur bilen så hämtade B****n F och sköt henne i ansiktet på nära håll framför personerna i bilen. Om det ryktet verkligen stämmer så gissar jag att personen som idag befinner sig på skyddad ort antingen är chauffören till denna bil eller personen man var ute efter. Jag kan inte röja källa på detta och vet heller inte hur trovärdigt det är, men det är vad jag har hört. Jag vet namnet på personen man var ute efter och vet också att denne florerat i flertalet incidenter av kriminella händelser. Jag blir lite tveksam att detta ska vara sant då det aldrig har andats om det i tråden. FUP får helt enkelt utvisa detta så vida ingen annan här har hört samma sak och kan berätta mer?
Ja den femte personen skulle kunna vara den som sitter i skydd.
Det borde vara en person som stått Fr*da nära och då skall betala tillbaka om inte Fr*da kan det. Genom mordet sätter man press på denne. Vem är då det?
Men det har tidigare i tråden (Intenog?) spekulerats i att S*mon låtit Fr*da förvara gods. Det borde då rimligen vara S*mon som står i tur till skuld efter Fr*da. Vem skulle det annars vara?
Intenogs Dann* Kosk*la?
Men han äldre än 20 år.
Den som sitter i skydd kan också vara någon helt annan som visste om vad som skulle hända men inte var med på platsen. Den där flickvännen som var släkt med någon av somalierna och som inte ville åka med? Var det Dann*s? Om det är hon i skydd, kan det då, om det finns en femte, vara Dann* själv som var med på platsen? Dann* stod ju i skuld till Nin*w. Det var ett bråk om pengar på någon bar.