Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Du ljuger och fortsätter att sprida din inkompetens inför öppen ridå.
Esbjörn har diagnosen Lindrig kognitiv störning, objektiv (minnesstörning) ICD-10 diagnoskod F06.7, som tom stödjs av Ebbas expertvittne, något som han påtalade i sin bedömning av utredningen. Vilken diagnos som Esbjörn hade för elva år sedan är lika irrelevant som att han sannolikt inte hade någon av dessa diagnoser för 30 år sedan.
Det jag skrev är sant. Inte en enda lögn har jag kläckt ur mig.
Lögnerna är det du som står för, hela tiden, frön början till slut.
Så här står det i sjukvårdens rapport, aktbilaga 38, om Esbjörn
Citat:
Sammanfattning och utredsningsresultat:
Subjektiv närminnesnedsättning sedan cirka 10 år tillbaka i
tiden utan någon tydlig progressivitet.
Observera också att det
inte finns någon progressivitet.
Yttterligare ett bevis på dina lögner är att Barrys diagnos på Esbjörn är
Citat:
331.83 Lindrig Kognitiv Funktionsnedsättning.
Observera den lilla detaljen att Barry har underlåtit sig att närmare klassificera Esbjörns funktionsnedsättning.
Den klassificseras nämligen som antingen subjektiv eller objektiv. Men det underlät sig alltså Barry att göra i denna köpta utredning.
Krmkr ljuger som alltid, diagnosen Esbjörn fått av Barry omfattar följande klassificering
Citat:
Lindrig kognitiv störning, subjektiv
Men den tidigare utredningen som sjukvården gjort, där han man gjort hela jobbet, och dragit hela slutsatsen, och däri står sanningen.
Esbjörns "funktionsnedsättning" är subjektiv, och den är inte progressiv. Något som visas av att han ytterligare 10 år senare får samma diagnos. Ingen skillnad, ingen progressivititet. Bara ett selektivt minne som fungerar som en elefants när Esbjörn vill och inte alls när han inte vill.
På Esbjörns sida i denna affär är det bara lögner hela tiden, hela vägen från Esbjörn och hans ombud ända in här på flashback. Lögner lögner lögner.