• 1
  • 2
2021-09-11, 12:44
Medlem
Oliver Rosengren (M) är kommunalråd samt ordförande för nämnden arbete välfärd i Växjö.
han är Sveriges Mäktigaste politiker under 30år (enl expressen 2021-01-05) & beskrivs av medierna som stjärnskott (återigen expressen 2021-09-11. Jonas Gardell tidigare har ställt sig i hyllningskören med citatet ''han borde bli statsminister''

Bakom hyllningskören & den yttre fasaden verkar betydligt mörkare ting finnas.

Av andra politiker beskrivs Oliver Rosengren som King Joffrey - en tyrannisk kung.
(smålandsposten)

Enligt Rosengren ''Bör man avstå från att lyfta fakta'' på twitter efter diskussion mellan honom, Skyttedal & Arpi. Bekgrunden var en kritisk granskning av migrationsverket och svensk invandringspolitik. Det blev en Flashbacktråd efter blåsvädret.
(FB) Oliver Rosengren (MUF): Man bör "avstå från att lyfta fram fakta"

Rosengren förekommer även i tråden ''Politiker utövar köttsligt umgänge med afghanbarn''
(FB) Politiker utövar köttsligt umgänge med afghanbarn

Vad vet vi mer om den unge mannen med det läskiga leendet?
Citera
2021-09-11, 12:49
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Sveriges läskigaste människa.
Han verkar inte ha en själ, framstår som en robot.
Har träffat honom kort några gånger och det är en nästan bisarr känsla av att stå i hans närhet. Även de flesta andra jag nämnt det för känner likadant. Han känns extremt underlig.

Jag kan inte beskriva honom som något annat än en robot eller utomjording som (mycket dåligt) försöker kamouflera sig som en människopolitiker. Han har sina politiska klyshor och floskler...men han kan liksom inte riktigt sätta sig in i hur han skall yttra dom trovärdigt eller ens mänskligt.
Reinfeldtare in i benmärgen, men det känns mycket mycket tomt och själlöst bakom fasaden.
Tror han är gjord av plast.

Hade varit mycket intressant att läsa denna herres psykjournal (om han nu har någon, något fel är det definitivt)

Man får känslan av han skådespelar hela sin personlighet pga det är helt tomt på insidan, det är bara en teater för honom
Tror starkt på en viss autism som fick in honom på politik i ung ålder, och sedan har han aldrig någonsin haft något annat i sitt liv så hans tomhet på insidan fylls av politisk teater och han försöker (mycket dåligt) efterhärma hur politikerna förde sig på tv när han var barn och försökte lära sig.

Hans leende ger mig kalla kårar.
Senast redigerad av GROKNAK.Ankbonden 2021-09-11 kl. 13:01.
Citera
2021-09-11, 12:55
Medlem
Bidens avatar
Med ett sådant ansikte så skulle det inte förvåna mig om han blir skjuten snart. Vad är det för fel på honom? Tror inte att jag har hört hans namn innan.

Ansiktet: https://i.imgur.com/zWLChGF.png
Citera
2021-09-11, 13:08
Medlem
GeleZachas avatar
De faktum att han skriver på sin twitterprofil att han har ”arbetslinjen” som ideologi och att han vill dra ”röda linjer” mot SD för att de ska förstå att det är Moderaternas bidragspolitik som gäller säger en del om honom... Han verkar synnerligen obehaglig
Citera
2021-09-11, 13:21
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Med ett sådant ansikte så skulle det inte förvåna mig om han blir skjuten snart. Vad är det för fel på honom? Tror inte att jag har hört hans namn innan.

Han ser rätt läskig ut. Får inga bra vibbar från denna person. 😨
Senast redigerad av Ducadream 2021-09-11 kl. 13:25.
Citera
2021-09-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Sveriges läskigaste människa.
Han verkar inte ha en själ, framstår som en robot.
Har träffat honom kort några gånger och det är en nästan bisarr känsla av att stå i hans närhet. Även de flesta andra jag nämnt det för känner likadant. Han känns extremt underlig.

Jag kan inte beskriva honom som något annat än en robot eller utomjording som (mycket dåligt) försöker kamouflera sig som en människopolitiker. Han har sina politiska klyshor och floskler...men han kan liksom inte riktigt sätta sig in i hur han skall yttra dom trovärdigt eller ens mänskligt.
Reinfeldtare in i benmärgen, men det känns mycket mycket tomt och själlöst bakom fasaden.
Tror han är gjord av plast.

Hade varit mycket intressant att läsa denna herres psykjournal (om han nu har någon, något fel är det definitivt)

Man får känslan av han skådespelar hela sin personlighet pga det är helt tomt på insidan, det är bara en teater för honom
Tror starkt på en viss autism som fick in honom på politik i ung ålder, och sedan har han aldrig någonsin haft något annat i sitt liv så hans tomhet på insidan fylls av politisk teater och han försöker (mycket dåligt) efterhärma hur politikerna förde sig på tv när han var barn och försökte lära sig.

Hans leende ger mig kalla kårar.

Din beskrivning är snarlik den uppfattning jag fått av honom. Jag har tidigare sett Rosengrens läskiga ansikte i media & redan där har många varningslampor lyst. I jakten på framgång och makt göms mänga skelett i garderoben & jag tror Rosengren har en del. Just därför gör det honom så intressant!
Citera
2021-09-11, 13:56
Medlem
Verkar vara en obehaglig människa som hatar sjuka och svaga. En broiler som växt upp med silversked. Har förmodligen aldrig gjort ett hederligt handtag i hela sitt liv. Förmodligen empatilös med någon diagnos.
Citera
2021-09-11, 14:05
Citat:
Ursprungligen postat av Biden

Fy helvete vilken sociopatisk uppsyn. Den killen har nog aldrig gjort ett hederligt dagsverke i sitt liv. Reinfeldtare också läste jag... heja Sverige, det går bra nu.
Citera
2021-09-11, 14:08
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Fy helvete vilken sociopatisk uppsyn. Den killen har nog aldrig gjort ett hederligt dagsverke i sitt liv. Reinfeldtare också läste jag... heja Sverige, det går bra nu.
Man förstår att Bonniers pushar honom för fullt. Här ser man framför sig en ny ledare för M och kanske för Sverige. En Reinfeldt på steroider inkl hbtq.
Citera
2021-09-11, 14:12
Medlem
4608s avatar
Ser ut som en jävla reptil. De tänderna och ögonen, fy fan.
Citera
2021-09-11, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Man förstår att Bonniers pushar honom för fullt. Här ser man framför sig en ny ledare för M och kanske för Sverige. En Reinfeldt på steroider inkl hbtq.
Stämmer det här?

Citera
2021-09-11, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Stämmer det här?

Ingen aning. Att hans politiska engagemang tycks inskränka sig till hbtq och arbetslinjen står iallafall klart. Pridefoto på sin Fb, i Expressenintervjun framgår att haft på sig ett Pridearmband tills det blivit så slitet att det nästan faller av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in