2021-09-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Det är skillnad på Hanif och Fredrik

Jaaa ganska så uppenbart. I det ena fallet så är det HF som begår felet, och gränsar till barnporrsbrott. I det andra, så är det Fredrik som väljer att ha sex med den som begår brottet.

Att knulla med fel snubbe verkar vara mycket allvarligare, än att vara den som begår brottet.
Citera
2021-09-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Hahahahahah, så du tror att 17-åringar är enklare bara för att de är 17?? 😂😂😂

Jag har ingen aning om hur svårt eller inte svårt det är att få 17-åringar i säng, för jag är ingen snuskgubbe som försöker. Men jag har svårt att se vem det skulle imponera på än andra peddon.
Citera
2021-09-10, 22:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
"Nu när det visar sig..."

Vad menar du, har det framkommit någonstans att det är någon annan?
Nja, jag ser ju hur andra namn slängs fram och att fokus verkar ha flyttats till en något äldre man - men jag kanske har misstagit mig?
Citera
2021-09-10, 22:49
Medlem
Varför skriver man inte topp-moderat?
Skulle det bli för uppenbart då?
Citera
2021-09-10, 22:50
Medlem
Ulf borde klivit fram och uttalat sig. Ganska vekt om man vill leda landet att gömma sig.
Gensvag som han är så kanske han e förlåten?
Senast redigerad av BlixtarDunder 2021-09-10 kl. 22:52.
Citera
2021-09-10, 22:50
Medlem
Citat:
Du har alltså inget svar. Bra att veta.

Om man vill vara trovärdig som 30+ förtroendevald riksdagsledamot ska man inte vara på gymnasiet och kladda. Gränsen är passerad. Spelar ingen roll exakt var du vill dra den gränsen.
Citera
2021-09-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paleon
Om man vill vara trovärdig som 30+ förtroendevald riksdagsledamot ska man inte vara på gymnasiet och kladda. Gränsen är passerad. Spelar ingen roll exakt var du vill dra den gränsen.

Det är alltså din åsikt, du respekterar inte byxmyndighetsgränsen och tjejers förmåga att fatta egna beslut.
Citera
2021-09-10, 22:51
Medlem
Sorry, det är inte Hanif, idioter! Räkna till 4 innan ni skriver
Citera
2021-09-10, 22:53
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckprince
Den anklagade är HB enl min källa med insyn. Denne varnade mig starkt för att döma HB på förhand, tydligen väldigt speciell tjej. Kan tyvärr inte delge mer.
Nu vet jag att kanske inte kan svara på detta, men skulle du kunna förtydliga i vilken bemärkelse tjejen var "speciell"?
Citera
2021-09-10, 22:56
Medlem
MurrayHewitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Varför skriver man inte topp-moderat?
Skulle det bli för uppenbart då?
Om det är HB så är han ju faktiskt ingen toppmoderat trots att han är en av de kändare. Han har inga tunga uppdrag och deltar ju knappt i riksdagsarbetet.
Citera
2021-09-10, 22:57
Medlem
Citat:
Det är alltså din åsikt, du respekterar inte byxmyndighetsgränsen och tjejers förmåga att fatta egna beslut.

Men nu var det inte tjejens eget beslut eftersom hon uppenbarligen upplevt obehag. Dessutom, om det stämmer att tjejen är MUF och förövaren är HB, så är det fråga om beroendeställning. Det förstärker gubbstämpeln i mina ögon. Oavsett vad vi kommer fram till så ska politiker hålla sig med god marginal på rätt sida gråzoner.
Citera
2021-09-10, 23:00
Medlem
EricBlairs avatar
Det är väl ingen brist på vad jag brukar benämna "skyltnegrer", dvs blattar som media skyltar med eller som skyltar själva i media som exempel på "goda" invandrare och sedan i media totalt försvinner när de gjort vad folkgruppen i regel gör, dvs någon form av våldsbrott och sedan totalt saknar medias intresse som exempel på hur invandrare beter sig. Media hittar sedan en ny blatte som har medialt intresse som Onkel Tom till denne fallerar. Repeat..

Dessa finns i oändligt antal på vänster/offerkoftasidan men inte så många på högerkanten då de försöker sköta sig utåt. Dock faller även de igenom pga av gener och seder. Egentligen helt normalt i deras kultur, finns ingen skam på gubbsjuka där, helt normalt att det är 40 års åldersskillnad.

Om det nu är Bali som är skyldig trillar han i det facket.

Dock är det väl där styrkan för långsiktig överlevnad finns i islam finns relativt västvärldens fallerande kultur. Kvinnlig är rösträtt det som bäddat för den invasion av blattar vi nu har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in