2021-09-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Ditt sätt att uttrycka dig stinker verkligen. Är du 15, svagbegåvad eller blatte?
Nej, jag har ingen som helst tilltro till 15-åriga tjejers förmåga att fatta egna beslut.

Istället för att kasta ut hjärndöda förolämpningar så borde du koncentrera dig på att iaf försöka bemöta de punkter jag radar upp. Det framstår som att du inte ens själv tror på det du skriver.
Citera
2021-09-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Det är ganska roligt att du försvarar varenda muhammedan in i sista ögonblicket, trots att de är dömda och sitter i förvar.

Men samtidigt skiter du fullständigt i belägg, bevis eller källor i ett totalt fjantigt fall som inte ens kommer gå till åtal. Du vet inte ens vem den anklagade personen är eller vem offret är.
Har aldrig försvarat en enda muhammedan någonsin...

Den anklagade är Hanif Bali, är du inte läskunnig?
Citera
2021-09-10, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paleon
Macrons fru bad inte om dickpics. Oavsett så är HB gravt komprometterad karriärmässigt om det finns substans i detta.

Så länge det bygger på frivillighet så borde väl rimligtvis fullbordat sex vara värre än en bild på en 17-åring kan man tycka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Jag är iaf ingen sinnessjuk feminazi som går full Adolf Hitler och vill bestämma över vilka byxmyndiga tjejer ligger med.

Fint att se hur lite respekt och tilltro du har till tjejers förmåga att fatta egna beslut. Lustigt att du inte verkar ha något problem med att tjejer blir rejält uppknullade av killar i sin egen ålder. Då är det okej om de utnyttjas LMFAO!

Allt jag kan säga är att jag inte kunde bry mig mindre om en 17-årig tjej blir knullad av Hanif 30 bast eller någon kaozblatte som är 17. Jag tror inte att det spelar någon större roll för henne heller.

Nu har ju vederbörande anmält agerandet, så det spelar inte så stor roll vad hennes beslut var
Citera
Medlem
Imnshos avatar
Ärligt talat, är det nåt fel på att vara 30+ och knulla en 17-årig tjej? Vem har inte gjort det?

Det är väl snarare sjukt om man inte skulle ta för sig. Givetvis då att man inte tvingar sig på tösen, men om man kan få sig ett ungt ragg så är det väl bara ett fint jack i gevärskolven.

Herregud vad folk är moraliska här.
Citera
2021-09-10, 22:32
Medlem
Citat:
Nu har ju vederbörande anmält agerandet, så det spelar inte så stor roll vad hennes beslut var

Har hon? Källa på det? Anmält till polisen?
Citera
2021-09-10, 22:32
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Sådana påståenden väger ju rätt lätt om man inte har något av substans att komma med.

Det var en som sa sig höra till partiet i Skåne och påstod att det var HB och att det handlade om ekvivoka SMS som skickats på skoj under en längre konversation.
Citera
2021-09-10, 22:33
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Har aldrig försvarat en enda muhammedan någonsin...

Den anklagade är Hanif Bali, är du inte läskunnig?

Vem säger det? Har du en källa?
Citera
2021-09-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vilka då mer än det svaga indiciet "han har inte twittrat på 48 h"?
Låt oss bara säga att chocken för oss utomstående vore mindre än i fallet Lambertz
Citera
2021-09-10, 22:36
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Låt oss bara säga att chocken för oss utomstående vore mindre än i fallet Lambertz
Du pratade om att det fanns betydligt fler indicier. Vilka är dessa?
Citera
2021-09-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Så länge det bygger på frivillighet så borde väl rimligtvis fullbordat sex vara värre än en bild på en 17-åring kan man tycka.
Inte enligt Brottsbalken
Citera
2021-09-10, 22:37
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Ärligt talat, är det nåt fel på att vara 30+ och knulla en 17-årig tjej? Vem har inte gjort det?

Det är väl snarare sjukt om man inte skulle ta för sig. Givetvis då att man inte tvingar sig på tösen, men om man kan få sig ett ungt ragg så är det väl bara ett fint jack i gevärskolven.

Herregud vad folk är moraliska här.
För hundrade gången det handlar ju inte om fysisk sex. Varför diskutera det överhuvudtaget?
Det handlar om ev grooming.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in