2021-09-10, 22:16
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Vilket i ärlighetens namn inte gör uppgiften mer trovärdig än om någon användare här i tråden hade påstått det.

Och med det menar jag inte att det absolut inte kan vara HB detta handlar om eller att han absolut inte kunde ha varit 33 vid tillfället, men man kanske inte ska se det som bekräftat.

Nej det har du faktiskt helt rätt i.
Lite förhastat av mig
Citera
2021-09-10, 22:16
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Men jag fattar inte hur många ggr det skall sägas det handlar inte om fysisk sex det handlar om att han bett om nakenbilder av unga tjejer.

Inlägget jag svarade på talade om sex, i övrigt ger jag dig rätt här.
Citera
2021-09-10, 22:18
Medlem
chuckprinces avatar
Den anklagade är HB enl min källa med insyn. Denne varnade mig starkt för att döma HB på förhand, tydligen väldigt speciell tjej. Kan tyvärr inte delge mer.
Citera
Medlem
Man undrar ju hur vagt det här är när man går ut med "olämpligt sexuellt beteende" i Expressen? I kvällstidningsvärlden måste det ju vara den minst hårdaste beskrivningen av någonting någonsin.
Citera
Medlem
Känns glasklart att det är HB. Med tanke på hur aktiv han är på SoMe i vanliga fall. Nu är det radiotystnad. Väldigt olikt HB

Känns extremt korkat gjort om det stämmer.
Citera
2021-09-10, 22:20
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Det som förvånar/oroar är: om det bara var olämpliga plumpa kommentarer HB skrivit, så är jag övertygad om att han gått ut med det själv vid det här laget.

Jag vet inte vad det handlar om, men den totala tystnaden verkar inte förtroendeingivande.
Om det är Hanif tycker jag att han gör det rätt. När något sånt här händer kan man få panik och handla helt irrationellt, bättre då avvakta, få lite bakgrund för att komma med ett balanserat svar. Om det tar någon dag är inte hela världen.

Det här handlar om potentiellt karriärdödande grejer, inte bara riskerar han riksdagsplatsen utan även framtida civil karriär om han hanterar det fel. Han skulle kunna bli helt rökt, ungefär som det gick för ”rektor Hamid”.
Citera
2021-09-10, 22:21
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trends78
Känns extremt korkat gjort om det stämmer.
HB är en korkad person. Daga för vissa att börja inse det.
Citera
2021-09-10, 22:21
Medlem
Kommer många moderats väljare rösta på SD eller stanna kvar i partiet?
Citera
2021-09-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Nu är ju inte byxmyndighetsåldern menad som ett frikort för snuskgubbar att ligga runt bland skolflickor. Tack och lov så inser de flesta män det och tar sitt ansvar. Och de som inte tar sitt ansvar stöts ut som i det nu aktuella fallet. Uppenbarligen tycker flertalet inte som du. Det får du leva med pervo.

Jag är iaf ingen sinnessjuk feminazi som går full Adolf Hitler och vill bestämma över vilka byxmyndiga tjejer ligger med.

Fint att se hur lite respekt och tilltro du har till tjejers förmåga att fatta egna beslut. Lustigt att du inte verkar ha något problem med att tjejer blir rejält uppknullade av killar i sin egen ålder. Då är det okej om de utnyttjas LMFAO!

Allt jag kan säga är att jag inte kunde bry mig mindre om en 17-årig tjej blir knullad av Hanif 30 bast eller någon kaozblatte som är 17. Jag tror inte att det spelar någon större roll för henne heller.
Citera
Avslutad
Fullbordat sex med 15-17-åringar borde rimligen anses värre än en bild på en 17-åring, men inte i lagen, så hela ordningen är snedvriden på dessa områden.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Hanif Bali har ju bett någon tonåring om nudes?
Varför stoppa huvudet i sanden när politiker är äckel?

Soft, är det något du har bevisat ännu?
Citera
Medlem
Ändå otroligt att se hur många som vänder kappan efter vinden när en av deras favoriter fastnar i en skandal. Vad är det Hanif Bali brukar kalla såna människor, syltryggar va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in