2021-09-09, 18:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LedBelly
Neonnettle som ju inte alls är debunkat flertalet gånger, och som anses vara hyfsat neonazi.. jodå, trovärdig källa i klass med Fox News...

Om man bortser från allt tramset om Clinton och stressade kändisar så verkar NeoN Nettle som
omväxling dock ha rätt i sak - endast två personer är påtänkta att kallas utöver Ghislaine, och Ghislaines advokater har krävt att det ska bli offentligt vilka dessa är vilka dessa är:: https://www.google.se/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-9957671/amp/Court-orders-prosecutors-disclose-identities-Gislaine-Maxwells-alleged-conspirators.html
Citera
2021-09-09, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Oj - det var som fan, nog trodde jag de skulle åtala fler än bara 2 pers (utöver Ghislaine) även om jag aldrig trott på pratet om pedofilringar..

Det är som sagan om Mäster Skräddare som skulle sy en rock men så ”bidde det bara en tumme”…

Det kommer naturligtvis inte att stanna här, det här är ju knappt början. Hela översta skiktet är ju genomruttet av korruption, människohandel, droger etc. Det här blir uppenbart när man läser mellan raderna. Det ska bli intressant sedan att se i vilken grad det svenska etablissemanget är inblandat i det här. Det blir nog en mycket obehaglig överraskning för de flesta, siar jag.

"Drain the swamp", som sagt.
Citera
2021-09-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det här blir uppenbart när man läser mellan raderna.

Inte "det här är uppenbart om man enbart läser mellan raderna?"
Citera
2021-09-09, 21:49
Medlem
Citat:

Och om detta dokument stämmer så hittar vi flera intressanta namn och företag i listan:

1. Beyonce
2. Kanye West
3. Disney
4. Def Jam Recordings.

Etc.

Fortsättning lär följa.

Va? Det här är dokumentet du länkar till: https://ia801807.us.archive.org/3/items/gov.uscourts.nysd.543369/gov.uscourts.nysd.543369.2.0.pdf

En del av mål 1:20-cv-07102, som finns på https://www.courtlistener.com/docket/18196132/latham-v-the-1953-trust/, som förövrigt även är utslängt.
Citera
2021-09-09, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Inte "det här är uppenbart om man enbart läser mellan raderna?"

Verkligen inte. Den som ännu inte har insett vidden av den institutionaliserade korruptionen som genomsyrar hela världen, har inte förstått problemet.
Senast redigerad av RobRoys 2021-09-09 kl. 22:07.
Citera
2021-09-09, 22:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det kommer naturligtvis inte att stanna här, det här är ju knappt början. Hela översta skiktet är ju genomruttet av korruption, människohandel, droger etc. Det här blir uppenbart när man läser mellan raderna. Det ska bli intressant sedan att se i vilken grad det svenska etablissemanget är inblandat i det här. Det blir nog en mycket obehaglig överraskning för de flesta, siar jag.

"Drain the swamp", som sagt.
Aha, så du tror det blir fler rättegångar? - för till den här säger ju åklagarna att inte fler kommer kallas.
Citera
2021-09-09, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aha, så du tror det blir fler rättegångar? - för till den här säger ju åklagarna att inte fler kommer kallas.

Ja, självklart. Det ena leder ju till det andra i takt med att nya bevis och indicier kommer fram. Därom råder inga som helst tvivel i min värld. Vi står inför ett paradigmskifte där det rådande systemet nu förfaller i allt snabbare takt för att sakta ersättas med ett nytt som vi för stunden endast kan ana i periferin.
Citera
2021-09-09, 22:20
Avslutad
Citat:
Va? Det här är dokumentet du länkar till: https://ia801807.us.archive.org/3/items/gov.uscourts.nysd.543369/gov.uscourts.nysd.543369.2.0.pdf

En del av mål 1:20-cv-07102, som finns på https://www.courtlistener.com/docket/18196132/latham-v-the-1953-trust/, som förövrigt även är utslängt.

Är det så? Hur och var ser du det? Jag kunde själv inte gå i god för exakt vad dokumentet gällde, så därför drog jag inga förhastade slutsatser i det här fallet, vilket jag har gjort mig skyldig till alldeles för många gånger förut
Senast redigerad av RobRoys 2021-09-09 kl. 22:23.
Citera
2021-09-09, 23:44
Medlem
Citat:
Är det så? Hur och var ser du det? Jag kunde själv inte gå i god för exakt vad dokumentet gällde, så därför drog jag inga förhastade slutsatser i det här fallet, vilket jag har gjort mig skyldig till alldeles för många gånger förut

Ett tips är att inte enbart läsa mellan raderna, utan är faktiskt läsa raderna. Då hade du snabbt sett målnumret och kunnat söka fram originalet.
Citera
2021-09-09, 23:47
Avslutad
Citat:
Ett tips är att inte enbart läsa mellan raderna, utan är faktiskt läsa raderna. Då hade du snabbt sett målnumret och kunnat söka fram originalet.

För det första - det finns ingen som helst anledning för dig att vara spydig. Helt onödigt. Sedan säger du att det är "utslängt" som om fallet är nedlagt. Vad ser du det eller vad exakt menar du? Min erfarenhet av att läsa domstolsprotokoll på engelska är begränsad, därför kan det hända att jag missar sådant som man ej bör missa.
Senast redigerad av RobRoys 2021-09-10 kl. 00:13.
Citera
2021-09-10, 01:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
För det första - det finns ingen som helst anledning för dig att vara spydig. Helt onödigt. Sedan säger du att det är "utslängt" som om fallet är nedlagt. Vad ser du det eller vad exakt menar du? Min erfarenhet av att läsa domstolsprotokoll på engelska är begränsad, därför kan det hända att jag missar sådant som man ej bör missa.

https://www.courtlistener.com/docket/18196132/latham-v-the-1953-trust/

Kolla under Date Filed och sedan Description. I den förstnämnda kategorin är dokumenten numrerade (1-5), sen kan du läsa beskrivningarna för att se om något är intressant.

4. Sep 25, 2020

CIVIL JUDGMENT: IT IS ORDERED, ADJUDGED AND DECREED that the complaint is dismissed under 28 U.S.C. ยง 1915(e)(2)(B)(i). The Court certifies under 28 U.S.C. ยง 1915(a)(3) that any appeal from the Court's judgment would not be taken in good faith. IT IS FURTHER ORDERED that the Clerk of Court mail a copy of this judgment to Plaintiff and note service on the docket. (Signed by Judge Louis L. Stanton on 9/18/2020) (Attachments: # 1 Appeal Package) (nb) Transmission to Docket Assistant Clerk for processing. (Entered: 09/25/2020)

Main Doc Judgment
Citera
2021-09-10, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siister
https://www.courtlistener.com/docket/18196132/latham-v-the-1953-trust/

Kolla under Date Filed och sedan Description. I den förstnämnda kategorin är dokumenten numrerade (1-5), sen kan du läsa beskrivningarna för att se om något är intressant.

4. Sep 25, 2020

CIVIL JUDGMENT: IT IS ORDERED, ADJUDGED AND DECREED that the complaint is dismissed under 28 U.S.C. ยง 1915(e)(2)(B)(i). The Court certifies under 28 U.S.C. ยง 1915(a)(3) that any appeal from the Court's judgment would not be taken in good faith. IT IS FURTHER ORDERED that the Clerk of Court mail a copy of this judgment to Plaintiff and note service on the docket. (Signed by Judge Louis L. Stanton on 9/18/2020) (Attachments: # 1 Appeal Package) (nb) Transmission to Docket Assistant Clerk for processing. (Entered: 09/25/2020)

Main Doc Judgment

Ah, supert! Respekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in