Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Så swishtiggaren ska till Lund och uppvigla idag? Kommer anmäla sändningen till instagram direkt den startar typ. Hans sändningar är rasistiska och populistiska. Hur har han tid att åka till Lund? Har han inte fullt upp med tingsrätten?
Någon är bitter hör jag. Har du redan knarkat upp soc-pengarna? Lamotte får betalt av de som vill höra/sponsra, S(V)T /staten tvingar oss att pröjsa för skit vi inte vill se och höra. FÖrskönad skit för att hjärntvätta Svensson att det minsann inte alls är så illa i lilla Svedala