Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-09, 16:54
  #6745
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Så här snabbt in i gamet och kurvan pekar spikrakt nedåt. Ja, jag skulle säga att DNC har STORA skäl att vara jätteoroliga! Detta valfusk kommer skjuta dem i foten. Med Biden i Vita Huset kan de hälsa hem till både Huset och Senaten nästa år. Med HD som har konservativ majoritet betyder det att Biden kommer bli den mest inkapaciterade presidenten (både bildligt och bokstavligen) någonsin. Större motivator till att få folk att rösta på Trump i nästa presidentval än Joe Biden går knappast att få!

Hade man bara suttit still i båten och erkänt Trumps vinst så hade man haft finfina möjligheter att vinna valen både 2024 och 2028 med en fräsch och stark kandidat, men nej då, istället klämde de fram.... BIDEN (och Harris)... Finns ju för fan äggmökar som haft en mer intressant lukt än den duons partiprogram och framtoning!
https://news.gallup.com/poll/203198/...ald-trump.aspx

Trump låg på 37% vid samma tillfälle .
Med bakgrund av detta, frågar jag naturligtvis, ifall du kommer att ändra åsikt om Bidens 42% ?
Citera
2021-09-09, 16:55
  #6746
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej, jag påstod att Irakier arresterats i Bowling Green. Detta skedde under Bidens tid vid makten. Det är inte fel. Du har fel om att det är fel.

Och min ursprungliga poäng kvarstår, inga utländksa terrordåd inträffade i USA under Trumps tid i Vita Huset. Sug på den skitkorven om du vill, det är ingen som sagt att du måste tycka att den smakar gott, men ett faktum är ett faktum.
Återigen. du har helt fel.
Bowling Green Massakern är inte äkta.
Och Terror oavsett varifrån den kommer är avskyvärd.
Jag uppskattar faktiskt dina inlägg och den djupa anti-biden passion du känner.

Men vi måste kunna enas om fakta och verklighet.
Citera
2021-09-09, 17:06
  #6747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
https://news.gallup.com/poll/203198/...ald-trump.aspx

Trump låg på 37% vid samma tillfälle .
Med bakgrund av detta, frågar jag naturligtvis, ifall du kommer att ändra åsikt om Bidens 42% ?
Skillnaden är att DJT hade hela media och etablissemanget emot sig men ökade sina siffror då han hade ett lyckat presidentskap som gav honom högre siffror. Tror många gick på medias hjärntvätt innan dom insåg att han faktiskt gjorde ett bra jobb inrikes och utrikes

Kina-Joe har hela hollywood, media, big tech och deep state med sig och ändå har han dessa siffrorna, det är det värsta någonsin!
Citera
2021-09-09, 17:12
  #6748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
https://news.gallup.com/poll/203198/...ald-trump.aspx

Trump låg på 37% vid samma tillfälle .
Med bakgrund av detta, frågar jag naturligtvis, ifall du kommer att ändra åsikt om Bidens 42% ?
Media, etablissemanget och big tech gjorde precis allt som stod i deras makt för att sänka Trump. Samma etablissemang har sugit Peking-Joes kuk sen dag ett. Om du inte begriper att detta påverkat opinions-siffrorna är du ännu mer efterbliven än du framstår.
Citera
2021-09-09, 17:21
  #6749
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Media, etablissemanget och big tech gjorde precis allt som stod i deras makt för att sänka Trump. Samma etablissemang har sugit Peking-Joes kuk sen dag ett. Om du inte begriper att detta påverkat opinions-siffrorna är du ännu mer efterbliven än du framstår.
Media,etablissemanget,och big tech förföljer Orange Man.
Och det är orättvist.
Siffrorna är fake. Men ibland äkta
Biden får alla fördelar i världen. Men ändå är hans siffror låga.


Men gubben då...
Jag hoppas du finner tröst i dessa ord från den konservativa MAGA-politikern Hugh Jassol.

Skulle jag definera Biden så gör jag det med ett enda ord: normalitet. Jag kan skippa nyheterna i en dag eller två utan att oroa mig för att ha missat en skandal eller en crazy tweet från sektledaren.
Biden har gjort flera misstag under sin korta tid som president. Inkl hans refugee policy eller hans evakuering ut ur afghanistan.

Men fy faaaaaaaan va skönt att slippa höra breaking news om en president som knullar horor och betalar dem för att vara tysta.

Och en president som tweetar Mcdonalds-kritik

(här är deras respons: https://www.npr.org/sections/thetwo-...=1631200799467)

Eller en president som blev utskrattad av hela världen i sitt FN-tal.
Hela världen skrattade åt honom
Citera
2021-09-09, 17:35
  #6750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Media,etablissemanget,och big tech förföljer Orange Man.
Och det är orättvist.
Siffrorna är fake. Men ibland äkta
Biden får alla fördelar i världen. Men ändå är hans siffror låga.
Det är svårt att veta om du är efterbliven eller om du bara obstruerar. Jag och andra har påpekat att vilken press en president får självklart påpekar dennes opinionssiffror, samt att Biden fick mycket bättre press än Trump under motsvarande tidsperiod. (Dvs överlag, givetvis fick Trump bättre press av FOX news men i runda tal 90% av MSM i USA är lierad med demokraterna och hetsade mot Trump).

Vilken del av detta är det som du inte begriper/försöker förlöjliga? Förnekar du att Biden fick bättre press eller menar du att bruset från media inte på något vis påverkar den majoritet av amerikaner som inte på allvar orkar sätta sig in i de politiska frågorna?

Du behöver dock inte oroa dig, inom en månad är Biden nere på 30%. En sämre president har inte existerat i USA och folk märker detta på ett ytterst handgripligt sätt.
Citera
2021-09-09, 17:45
  #6751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
https://news.gallup.com/poll/203198/...ald-trump.aspx

Trump låg på 37% vid samma tillfälle .
Med bakgrund av detta, frågar jag naturligtvis, ifall du kommer att ändra åsikt om Bidens 42% ?
Med tanke på att Biden haft hela MSM maskineriet att propagera för honom samt hela etablissemangets uppbackning och TROTS det har så låga siffror så vittnar det om en människa i totalt sönderfall, ja.
Citera
2021-09-09, 17:46
  #6752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Återigen. du har helt fel.
Bowling Green Massakern är inte äkta.
Och Terror oavsett varifrån den kommer är avskyvärd.
Jag uppskattar faktiskt dina inlägg och den djupa anti-biden passion du känner.

Men vi måste kunna enas om fakta och verklighet.
Så INGEN irakier arresterades år 2011 menar du?
Citera
2021-09-09, 17:48
  #6753
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Så INGEN irakier arresterades år 2011 menar du?
Så MÄNNISKOR DOG I BOWLING GREEN MASSAKERN menar du?

(ser du hur löjligt det blir med retoriska knep som dessa)
__________________
Senast redigerad av Zielinsky 2021-09-09 kl. 17:55.
Citera
2021-09-09, 17:50
  #6754
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Med tanke på att Biden haft hela MSM maskineriet att propagera för honom samt hela etablissemangets uppbackning och TROTS det har så låga siffror så vittnar det om en människa i totalt sönderfall, ja.
I samma veva medger du att Donald Trump varit djuuupt impopulär och bara hade stöd av 35% under denna period?

(Varpå du svarar nej och introducerar en löjlig konspiration om hur trump är david mot goliath,big tech och massmedia mot en ensam sektledare, och att polls ljuger om Trump men inte när de skriver sådant som du redan vet om Biden eller känner på dig)
Citera
2021-09-09, 17:59
  #6755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Är 42 procent en katastrofal siffra för en amerikansk president?


Kan jag inte uttala mig om, det var du som tog ordet katastrofal i din mun, jag redovisade bara senaste mätningen. Jämfört med motsv mätningar tidigare under året så är det i vart fall en signifikant nedgång och fallet har accelererat under sensommaren. Det om något visar på en negativ trend, men det är klart Biden är ju er Superman så han kommer tillbaka - allt talar för det... host host...
Citera
2021-09-09, 18:02
  #6756
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Kan jag inte uttala mig om, det var du som tog ordet katastrofal i din mun, jag redovisade bara senaste mätningen. Jämfört med motsv mätningar tidigare under året så är det i vart fall en signifikant nedgång och fallet har accelererat under sensommaren. Det om något visar på en negativ trend, men det är klart Biden är ju er Superman så han kommer tillbaka - allt talar för det... host host...
Tack för svaret.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback