2021-09-09, 01:39
Medlem
Nickisvanstratits avatar
Ny på flashback

Är det någon som kan berätta hur man ändrar profilbild?
Citera
2021-09-09, 01:51
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickisvanstratit
Är det någon som kan berätta hur man ändrar profilbild?

Inget fel på din profilbild, här på Flashback gillar vi katter.

Annars gör du på samma sätt som när du la till din nuvarande profilbild.
Citera
2021-09-09, 01:53
Moderator
Ancistruss avatar
Det finns en bra FAQ där det mesta står.

(FB) Flashback Forum FAQ

Men för att svara på din fråga: Gå in på Kontrollpanelen och välj Redigera Avatar.
Citera
2021-09-09, 01:59
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Det finns en bra FAQ där det mesta står.

(FB) Flashback Forum FAQ

Men för att svara på din fråga: Gå in på Kontrollpanelen och välj Redigera Avatar.

Nä. Tror att det är något fel på Kontrollpanelen i så fall. Jag har inte heller lyckats lägga till en avatar. Finns ingenting i Kontrollpanelen, står bara "Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden".
Citera
2021-09-09, 01:59
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cailleach
Höll till här för nästan 20 år sedan och hittat hit igen. Hittade direkt den jag pratade mest med då och blev skitglad. Men nej då, jag får inte skicka DM?! Vafan? Sorg!

Och chatten? Var är chatten???

Välkommen tillbaka!

Chatten ligger i Laidback. Du behöver dock 200 inlägg och 6 månaders medlemskap för att få tillgång till Laidback.

För att få skicka PM behöver du varit medlem i 1 månad och skrivit 50 inlägg.

Men du kan ju annars använda ditt gamla konto, om du minns dina inloggningsuppgifter vill säga.
Citera
2021-09-09, 02:04
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Nä. Tror att det är något fel på Kontrollpanelen i så fall. Jag har inte heller lyckats lägga till en avatar. Finns ingenting i Kontrollpanelen, står bara "Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden".

Titta under där det står "Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden" så ser du Kontrollpanelen. Bara några cm längre ner än ovanstående meddelande.
Citera
2021-09-09, 02:08
Medlem
Idumeas avatar
Jag tycker att du har en fin profilbild.
Citera
2021-09-09, 02:17
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Titta under där det står "Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden" så ser du Kontrollpanelen. Bara några cm längre ner än ovanstående meddelande.

Nope. Är nog något typsnittsfel på min Mac i så fall...

http://www.bilddump.se/bilder/20210909021550-188.126.80.47.png
Citera
2021-09-09, 02:24
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Nope. Är nog något typsnittsfel på min Mac i så fall...

http://www.bilddump.se/bilder/20210909021550-188.126.80.47.png

Oj, mycket märkligt!

Då vet jag inte hur du skall göra. Kanske prova att logga in med någon annan enhet, t.ex. mobilen? Eller skicka ett PM till någon av de som moddar Mac, de kanske vet?
Citera
2021-09-09, 02:45
Medlem
Citat:

Jag får samma meddelande vid Kontrollpanelen. Script är godkända. En grå ruta är allt som kommer upp under, förutom Flashback info under.
Citera
2021-09-09, 03:14
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feltanken
Jag får samma meddelande vid Kontrollpanelen. Script är godkända. En grå ruta är allt som kommer upp under, förutom Flashback info under.

Jättekonstigt. Det är i varje fall där den skall ligga.

Men skicka ett PM till någon data-moderator och fråga (du behöver ej varit medlem eller skrivit ett visst antal inlägg för att kunna skicka PM till en moderator), de vet förhoppningsvis hur du skall göra annars kan de åtminstone hänvisa dig till en plats där experterna hänger och kan hjälpa dig.

Lycka till!
Citera
2021-09-09, 03:18
Medlem
Citat:
Jättekonstigt. Det är i varje fall där den skall ligga.

Men skicka ett PM till någon data-moderator och fråga (du behöver ej varit medlem eller skrivit ett visst antal inlägg för att kunna skicka PM till en moderator), de vet förhoppningsvis hur du skall göra annars kan de åtminstone hänvisa dig till en plats där experterna hänger och kan hjälpa dig.

Lycka till!

Tack för svar. Windows med TOR, kanske det som ställer till det. Får söka vidare enligt dina råd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in