2021-08-09, 09:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Ja?
Det var ju lixom grundförutsättningen i frågestllningen.

Ja?
Påstår du att de INTE skulle se inlägg raderade av användaren?
Medlemmar kan inte radera sina inlägg.
Citera
2021-08-09, 10:17
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Tänkte lägga till en fotnot som finns med när jag gör inlägg, ser en del har det men hittar inte något sätt att göra det på.
Har förresten inga som helst möjligheter att göra något under kontrollpanel eller min profil. Finns det inga edit möjligheter?
Prova https://www.flashback.org/profile.php?do=editsignature .
Citera
2021-08-19, 12:38
Medlem
Flurps avatar
Sök funktionen fungerar inte för mig, beror det på någon inställning ifrån min sida?
Eller är det fel på forumet?
Citera
2021-08-19, 16:21
Avslutad
Vill också anmärka på sökfunktionen.
Citera
2021-08-26, 19:15
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Hur bedömer Flashback vilka favoriter som har nya inlägg och inte? Det verkar skilja beroende på om jag sitter vid en dator eller en mobiltelefon, vilket är irriterande, då jag ofta skiftar enheterna emellan. Är det cookies eller localstorage eller vad är det?
Citera
2021-09-02, 20:24
Avslutad
Fan vad jag stör mig på några nyreggade fittor som har småtjejer i baddräkt på sina avatarer. Sett åtminstone tre stycken. Vad har fb för policy på det? Har rp:at, men det är ju inte regelrätt barnporr, men ändå, nån jävla 10-åring som posar som värsta fotomodellen i baddräkt är bara så jävla skevt. Shitpostare, dessutom.
Citera
2021-09-02, 22:58
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Hej, jag kommer inte in på Flashback Forum när jag använder min VPN-client, "SurfShark". Vad beror det på? Kommer det att åtgärdas?

Det spelar ingen roll vilken proxyserver jag väljer, det kan vara en i Madrid lika väl som Stockholm.

Tacksam för svar!
Citera
2021-09-03, 07:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Fan vad jag stör mig på några nyreggade fittor som har småtjejer i baddräkt på sina avatarer. Sett åtminstone tre stycken. Vad har fb för policy på det? Har rp:at, men det är ju inte regelrätt barnporr, men ändå, nån jävla 10-åring som posar som värsta fotomodellen i baddräkt är bara så jävla skevt. Shitpostare, dessutom.
jag tror(med betoning på tror) jag vet vilka konton du avser och rent allmänt, bilder som är ok i elloskatalogen brukar vara ok även här även om undantag kan finnas, du säger att du rapporterat och det är bra.
Senast redigerad av Arne.Anka 2021-09-03 kl. 07:16.
Citera
2021-09-03, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
jag tror(med betoning på tror) jag vet vilka konton du avser och rent allmänt, bilder som är ok i elloskatalogen brukar vara ok även här även om undantag kan finnas, du säger att du rapporterat och det är bra.

Tack för svar och god morgon på dig Ankan. Du kan se senaste avataren tex här i denna tråd:

(FB) Jag har cancer och vet att jag snart ska dö. Fråga mig vad ni vill!

Nä, kanske inte går att göra så mycket med nuvarande regelverk, förstår det. Är ju inte barnporr, utan snarare modellbilder man kanske kan se i Elloskatalogen. Även om: jag kollade just på HMs hemsida, och de har inga bilder alls på flickor i baddräkter. Hursom, känns bara så jävla sunkigt, men jag kanske är överkänslig.
Citera
2021-09-04, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Kolla den här stjärnan! (Inte TS, men du/ni listar nog lätt ut vem.)

(FB) Varför ska man som förälder köpa presenter till lärare vid terminsavslut

Nåväl, tror väl jag gjort mitt i denna fråga, men som sagt, det stör mig fan att tvingas se det där.
Citera
2021-09-07, 19:02
Medlem
jattelokas avatar
Finns det någon statistik eller redogörelse för vart pengarna som doneras till Flashback via Swish numret på sidan går till? Jag vill donera för att hålla sidan vid liv men jag vill inte göda någon eller några som redan lever på annonsintäkterna. De räcker väl iofs redan gott och väl med tanke på antal sidträffar forumet har varje dag.
Citera
2021-09-08, 13:13
Medlem
Cailleachs avatar
Höll till här för nästan 20 år sedan och hittat hit igen. Hittade direkt den jag pratade mest med då och blev skitglad. Men nej då, jag får inte skicka DM?! Vafan? Sorg!

Och chatten? Var är chatten???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in