• 1
  • 2
2021-09-08, 19:47
Medlem
Man har ju hört och läst mycket om hur fantastiskt 2c-b ska vara just för sex. Har läst runt en del på reddit och det verkar vara lägre dosering som gäller.

Ni som har testat, berätta!! Dosering? Blir det svårare att komma? Eller man kanske rentav kommer snabbare?

Erfarenhet av sex på annan psykadelia? Jag har bara testat på E en gång i ungdomen. Och en hel del på röka, röka är ju inte psykadeliskt men ger en helt annan nivå av feeling tycker både jag och min tjej. Liknande på psykadelia?

Berätta om era erfarenheter!
Ta gärna med vilken drog det gällde, dosering, tog båda samma drog? Var det med en stabil sexpartner eller något tillfälligt ligg? Lättare eller svårare att komma? Vad blev bättre, vad blev sämre? Hur var upplevelsen överlag, känslomässigt/psykiskt? Fysiskt?
Citera
2021-09-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tasse-tapir
Man har ju hört och läst mycket om hur fantastiskt 2c-b ska vara just för sex. Har läst runt en del på reddit och det verkar vara lägre dosering som gäller.

Ni som har testat, berätta!! Dosering? Blir det svårare att komma? Eller man kanske rentav kommer snabbare?

Erfarenhet av sex på annan psykadelia? Jag har bara testat på E en gång i ungdomen. Och en hel del på röka, röka är ju inte psykadeliskt men ger en helt annan nivå av feeling tycker både jag och min tjej. Liknande på psykadelia?

Berätta om era erfarenheter!
Ta gärna med vilken drog det gällde, dosering, tog båda samma drog? Var det med en stabil sexpartner eller något tillfälligt ligg? Lättare eller svårare att komma? Vad blev bättre, vad blev sämre? Hur var upplevelsen överlag, känslomässigt/psykiskt? Fysiskt?

2c-b specifikt prövat sex 10-15 ggr i doseringar 10-30mg . Tycker inte det är ngt vidare att ha sex på. Likaså MDMA inget jättebra för sex för mig. Stimfaktorn i det drar ner det. 2c-b-fly förvånansvärt sexuellt för min del så det rekommenderar jag varmt för chemsex.

Sex på svamp eller kaktus är toppen däremot. Blir fantastisk känsla att bli penetrerad på peak mescalin.
Citera
2021-09-08, 20:34
Medlem
link71s avatar
Det är nice. Tycker lsd sex är skönt med.
Citera
2021-09-08, 21:45
Medlem
ZugMaskins avatar
Har knullat på benso, ketamin, tjack, alkohol, mdma, koks. Ibland även blandat… ketamin sex är väldigt märkligt. Man är ju bedövad i kroppen liksom, så man känner knappt att man e inne i fittan. Tjacksex är bäst. E är bra. Alla dessa droger skall alltid kompletteras med röka.
Citera
2021-09-08, 21:46
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
2c-b specifikt prövat sex 10-15 ggr i doseringar 10-30mg . Tycker inte det är ngt vidare att ha sex på. Likaså MDMA inget jättebra för sex för mig. Stimfaktorn i det drar ner det. 2c-b-fly förvånansvärt sexuellt för min del så det rekommenderar jag varmt för chemsex.

Sex på svamp eller kaktus är toppen däremot. Blir fantastisk känsla att bli penetrerad på peak mescalin.

Är tvåceebee fly det samma som dragonfly?
Citera
2021-09-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Är tvåceebee fly det samma som dragonfly?

nej.
Citera
2021-09-08, 21:59
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
nej.
Så bra.
Citera
2021-09-08, 22:40
Medlem
Citat:
Så bra.
https://psychonautwiki.org/wiki/2C-B-FLY

"To me, it’s the loveliest thing, especially for eroticism" - Ann Shulgin
Citera
2021-09-08, 23:43
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:

Fan de vill jag testa! Kanske finns på svarta nätet? För det är klassat, antar jag…
Citera
2021-09-08, 23:57
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:

Hmmm. Googlade och hittade en sida som säljer dem för 100kr per tablett. Svensk butik. Luras dom eller e det inte klassat än?
Citera
2021-09-09, 06:52
Medlem
Citat:
Fan de vill jag testa! Kanske finns på svarta nätet? För det är klassat, antar jag…

Citat:
Hmmm. Googlade och hittade en sida som säljer dem för 100kr per tablett. Svensk butik. Luras dom eller e det inte klassat än?

Jag bor inte i Sverige så köper lagligt
Citera
2021-09-09, 11:39
Citat:

Länka!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in