Citat:
Ursprungligen postat av
Tasse-tapir
Man har ju hört och läst mycket om hur fantastiskt 2c-b ska vara just för sex. Har läst runt en del på reddit och det verkar vara lägre dosering som gäller.
Ni som har testat, berätta!! Dosering? Blir det svårare att komma? Eller man kanske rentav kommer snabbare?
Erfarenhet av sex på annan psykadelia? Jag har bara testat på E en gång i ungdomen. Och en hel del på röka, röka är ju inte psykadeliskt men ger en helt annan nivå av feeling tycker både jag och min tjej. Liknande på psykadelia?
Berätta om era erfarenheter!
Ta gärna med vilken drog det gällde, dosering, tog båda samma drog? Var det med en stabil sexpartner eller något tillfälligt ligg? Lättare eller svårare att komma? Vad blev bättre, vad blev sämre? Hur var upplevelsen överlag, känslomässigt/psykiskt? Fysiskt?
2c-b specifikt prövat sex 10-15 ggr i doseringar 10-30mg . Tycker inte det är ngt vidare att ha sex på. Likaså MDMA inget jättebra för sex för mig. Stimfaktorn i det drar ner det. 2c-b-fly förvånansvärt sexuellt för min del så det rekommenderar jag varmt för chemsex.
Sex på svamp eller kaktus är toppen däremot. Blir fantastisk känsla att bli penetrerad på peak mescalin.