Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Vad exakt är det som inte stämmer i min historia? Du är väl medveten om att du själv måste sitta på sanningen för att kunna uttala dig om att saker i mitt scenario inte stämmer?
Innan du nu fortsätter att sprida fler falska rykten om att saker i scenariot inte stämmer så får du ta och redogöra för vad det är som inte inte stämmer? Du påtalar att ändra skribenter spinner vidare på mitt scenario och då utgår från saker som inte stämmer.
Ge mig ett par konkreta exempel på vad som inte stämmer, du kan inte bara kasta ur dig en massa lögner!
Om du läser inläggen i tråden så ser du vad Bendi avser:
- din spekulation om att PL befann sig i Mariestad 14/6 1992 (trots att flyttat flera år tidigare) har blivit en trådsanning för vissa,
- på samma sätt är det med idén att bröderna passar in i LGWPs version trots att han i TV4 förklarat att han inte tror på CL som GM. Minst en skribent hoppade på detta*.
Du kunde kanske lägga din energi på att styrka denna spekulation från din sida eller korrigera de som missförstått din spekulation för fakta.
*) här gick du faktiskt in och förtydligade vilket var bra, men du själv verkar inte helt ta in att LGWP inte tror på CL.