2019-06-20, 18:58
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Inte världens viktigaste punkt men ändå.
Funderar på hur man ska ställa sig till uttryck som "kontrollerad opposition" och "false flag"?

Hör dessa hemma i vanliga trådar eller i "Konspirationer och alternativa teorier"?
Det beror på sammanhanget. Exempelvis är det ju fakta att Gustav III gjorde en false flag för att kunna gå i krig mot Ryssland, så om ditt inlägg handlar om det skulle det såklart platsa i förslagsvis Historia.
Citera
2019-06-20, 19:02
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Inte världens viktigaste punkt men ändå.
Funderar på hur man ska ställa sig till uttryck som "kontrollerad opposition" och "false flag"?

Hör dessa hemma i vanliga trådar eller i "Konspirationer och alternativa teorier"?

Du vill starta en tråd som handlar om vadå?
Citera
2019-06-24, 15:24
Medlem
TheOriginalJulhunds avatar
Krav för tillgång till Laidback? Om det nu finns kvar.
Citera
2019-06-24, 15:36
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOriginalJulhund
6 månaders medlemskap, 200 inlägg och läskunnighet.
Du kommer aldrig in med din brist på läsförmåga
Citera
2019-06-24, 17:25
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
6 månaders medlemskap, 200 inlägg och läskunnighet.
Du kommer aldrig in med din brist på läsförmåga

Jag tror inte läskunnighet är ett krav. Du kommer in. Ingen kollar att du kan läsa och förstå allt som står i alla inlägg. Du kommer in när du har skrivit 200 inlägg och varit medlem i 6 månader.
Citera
2019-06-24, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Jag tror inte läskunnighet är ett krav. Du kommer in. Ingen kollar att du kan läsa och förstå allt som står i alla inlägg. Du kommer in när du har skrivit 200 inlägg och varit medlem i 6 månader.

Då borde jag alltså ha tillgång till det nu? Hittar dock inte laidback nånstans.
Citera
2019-06-24, 18:23
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Då borde jag alltså ha tillgång till det nu? Hittar dock inte laidback nånstans.

Du skapade ditt konto i januari så du har inte varit medlem sex månader riktigt än.När du får tillgång hittas det annars här, (FB) Laidback
Citera
2019-06-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Du skapade ditt konto i januari så du har inte varit medlem sex månader riktigt än.När du får tillgång hittas det annars här, (FB) Laidback

Så det dröjer alltså till början av juli innan jag får tillgång till laidback eller har jag fattat fel?
Citera
2019-06-24, 19:29
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Så det dröjer alltså till början av juli innan jag får tillgång till laidback eller har jag fattat fel?

Du har fattat fel. Inte början av juli.

Du registrerade dig 2019-01-22. Då får du Laidbackstatus 2019-07-22. Hur får du det till början av juli?

Dessutom tar det upp till ett dygn utöver det innan allt uppdaterats.
Citera
2019-06-24, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du har fattat fel. Inte början av juli.

Du registrerade dig 2019-01-22. Då får du Laidbackstatus 2019-07-22. Hur får du det till början av juli?

Dessutom tar det upp till ett dygn utöver det innan allt uppdaterats.

Jag tänkte lite tokigt där. Har sovit dåligt så skyller på det. Men tack för svar så då vet jag det.
Citera
2019-06-26, 10:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-Man
I regeln 2.01. Ohörsamhet kan man läsa: Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning.

Vad betyder egentligen delen "som inte hörsammas"? Att man bryter mot samma regel igen? För godkänna varje varning är man ju tvingad att göra.

Är det lite kaka på kaka och den delen eller "upprepade" kan tas bort?

Att man drar på sig flera varningar, ja och inte redan efter en börjar tänka efter om man inte skulle ta och läsa reglerna lite noggrannare.

Upprepade är det ju för att det normalt krävs tre till sex varningar innan en ohörsamhetsomröstning triggas.

Skulle det bara stå "varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning" skulle man ju kunna tro att det räcker med en enda varning.
Citera
2019-07-01, 16:26
Medlem
Hej,

Är det lagligt att fråga användare om dom vill köpa/sälja droger i privata meddelanden?
Ber om ursäkt, står säkert klart och tydligt någonstans men har svårt att leta.

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in