2021-09-08, 12:13
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Troligen Malmvägen eller kvarteret runt om kring.
Sollentunas svar på orten,om man får tro media.
Inte någon bra plats på kvällarna även om Sollentuna polisen har en polis station och häktet i närheten
Åker man till dom områdena nattetid för att köpa sex är det nog fan rätt åt dom att bli rånade. Man kan inte bara tänka med kuken…
Citera
2021-09-08, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Åker man till dom områdena nattetid för att köpa sex är det nog fan rätt åt dom att bli rånade. Man kan inte bara tänka med kuken…
Jag kan inte mera än att hålla med dig!!! Men det finns många tjejer som finns i fina områden som inte heller har ärliga vänner. Så det är bäst att läsa omdömen om det finns några. Många vill inte ha resention, och här inne är det inte så många som skriver, mestadels frågor om tjejerna är bra 🤭 vilket är synd, boende vara ris och ros. Så det blir lättare att hitta bra tjejer men det finns kanske en rädsla för att erkänna att man har besökt en eskort i dag hoppas på en liten uppryckning här
Citera
2021-09-08, 13:17
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Jag kan inte mera än att hålla med dig!!! Men det finns många tjejer som finns i fina områden som inte heller har ärliga vänner. Så det är bäst att läsa omdömen om det finns några. Många vill inte ha resention, och här inne är det inte så många som skriver, mestadels frågor om tjejerna är bra 🤭 vilket är synd, boende vara ris och ros. Så det blir lättare att hitta bra tjejer men det finns kanske en rädsla för att erkänna att man har besökt en eskort i dag hoppas på en liten uppryckning här
Du skriver inte heller några recensioner.
Citera
2021-09-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Du skriver inte heller några recensioner.
Har dock rekomerat några bra tjejer! Fått mottaga hot och spä från mindre nog räknade här inne.
Villket gör att man undviker att skriva för mycket här
Citera
2021-09-08, 15:33
Medlem
Citat:
Har dock rekomerat några bra tjejer! Fått mottaga hot och spä från mindre nog räknade här inne.
Villket gör att man undviker att skriva för mycket här

Jasså? Vilka är dem som hotar då? Deras motiv?
Citera
2021-09-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Varför är det så sjukt dåligt utbud på vanliga svenska tjejer på RS (stockholm) som är villiga att träffa folk under 35+? Och som tar incall?

Realpetra skulle jag definitivt kunna betala 4000 för men eftersom jag inte är 35+, inte vill gå på outcall eller nordisk så är det väl omöjligt.

Detta! Så jävla sant.
Citera
2021-09-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannesbannes
Detta! Så jävla sant.
Läs ovan och begrunda det är inte undligt att så få tjejer annonserar, ännu mindre att någon recenserar
Citera
2021-09-08, 17:47
Medlem
Citat:
Varför är det så sjukt dåligt utbud på vanliga svenska tjejer på RS (stockholm) som är villiga att träffa folk under 35+? Och som tar incall?

Realpetra skulle jag definitivt kunna betala 4000 för men eftersom jag inte är 35+, inte vill gå på outcall eller nordisk så är det väl omöjligt.

Därför att

"Du kan alltid lita på pojkarna över 35
Räck dom gärna handen så följer dom dig hem
Söker du mannen med stil och etikett
Så ska du välja 35:an inte någon disco-sprätt"

https://www.youtube.com/watch?v=rdEfEAGFDQQ
Citera
2021-09-08, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dannesbannes
Detta! Så jävla sant.
Man blir fan rädd för att ens ta kontakt med dessa svenska tjejer när de i deras profil skriver som om de är en amerikansk passkontrollant som ser en person med klänning, skägg och turban på nån amerikansk flygplats.

Vill bara träffa en vanlig svensk tjej ibland, hur svårt ska det vara?
Citera
2021-09-08, 17:50
Medlem
Citat:
Läs ovan och begrunda det är inte undligt att så få tjejer annonserar, ännu mindre att någon recenserar

Antar att du har svarat till mig. Handlar det alltså om svenska tjejer? Avstår dem vanligtvis av olika anledningar… Utländska tjejerna vill ju ha recensioner så gärna.
Citera
2021-09-09, 00:30
Medlem
Citat:
Man blir fan rädd för att ens ta kontakt med dessa svenska tjejer när de i deras profil skriver som om de är en amerikansk passkontrollant som ser en person med klänning, skägg och turban på nån amerikansk flygplats.

Bra exempel Det är är en av anledningarna varför jag avstår svenska tjejer… taskiga annonser med massor av krav & villkor… höga priser för bimbos, risk för utpressning mm…
Citera
2021-09-09, 08:25
Medlem
Citat:

Tiden med normala svenska tjejer är nog förbi....
Håller med att många annonser är underhållande långa.I reklmabranchen talar man ofta om "less is moore".Budskapet skall fram på korta möjligaste sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in