2014-01-28, 19:06
Medlem
JBXs avatar
Läs hur rättegång går här: http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.236...om-kidnappning

Han ljuger som de äckliga as han är, han har misshandlat och förföljt henne under en längre tid och nu plötsligt vill han hjälpa henne med något påhittat drogmissbruk, fyfan! Konstigt dock att man hittade droger på honom när man fångade honom?
Citera
2014-01-29, 18:41
Medlem
Enligt en granne till familjen har dom flyttat.
Vem tror egentligen på hans historia att han försökte rädda henne?!
Haft en del kontakt med främst lillebrorsan och av att döma så tänker jag ALDRIG ha sällskap med honom en sen kväll något mer

Bidragsfusk gissar jag också.
Citera
2014-01-30, 14:08
Medlem
Nu är rättegången slut, hoppas på 5år för idioten!
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.236...nkt-kidnappare

Ännu ett muslim relaterat brott, står dock ingenstans på vlt att han är muslim och gjorde allt detta för sin äckliga heders skull.
Citera
2014-02-28, 07:28
Medlem
wishyouwereheres avatar
dömmd fick 4 år
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.239...-till-fangelse
kompisen gola
här oxå
http://www.alingsastidning.se/nyhet_...%85RG%C3%85RDA
Senast redigerad av wishyouwerehere 2014-02-28 kl. 07:30.
Citera
2014-03-21, 02:27
Medlem
Chockerande läsning för min del. För några år sedan va han en trevlig prick som för övrigt hatade allt vad droger va. Ännu värre tycker jag är hur man kan hänga ut familjen på det viset som gjorts med namn, adress, födelsedag, personliga åsikter och varningar. Dessa var knappast delaktiga i dom här tilltagen. Vad man måste förstå är att folk är ensamma ansvariga för sina handlingar.
Citera
2014-03-21, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qrtanis
Chockerande läsning för min del. För några år sedan va han en trevlig prick som för övrigt hatade allt vad droger va. Ännu värre tycker jag är hur man kan hänga ut familjen på det viset som gjorts med namn, adress, födelsedag, personliga åsikter och varningar. Dessa var knappast delaktiga i dom här tilltagen. Vad man måste förstå är att folk är ensamma ansvariga för sina handlingar.

När det handlar om hederskultur, klantänk och annan värdelös skit från mellanöstern är det ju just familjen/klanen som sätter press på släktingar att utföra brott...
Citera
2014-03-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
När det handlar om hederskultur, klantänk och annan värdelös skit från mellanöstern är det ju just familjen/klanen som sätter press på släktingar att utföra brott...

Är inte här för att försvara någon, men det där är ju bara spekulationer om hur det kan vara och ingen fakta. Bara för att man läst om hedersrelaterat våld, betyder det inte att alla muslimer står bakom det. Min spontana teori är att det handlar om "vanlig" svartsjuka, blandat med ett jävla temperament. Att vara muslim betyder inte per automatik att man är en ond människa.
Citera
2015-01-09, 07:18
Medlem
Dom är KURDER som hatar nästan alla länder i mellanöstern och e rasistiska nationalister

Nån som vet om gärningsmannen åkt in? Han står fortfarande på lägenheten i köping som han inte ens bor i. verkar som han är helt isolerad nu inte sett han ute på ett tag

Hon som e med i artikeln var hans tidigare flickvän o dom delade hund. båda knarkade och hon brukade hänga med stadens emogäng för ett par år sedan
Hon har nu skyddad identitet tror jag eftersom det inte går att hitta henne nånstans
Citera
2015-01-29, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qrtanis
Hörreduru! Jag vet mycket väl vilka alla i familjen är. Personliga åsikter?! Varningar?!. Är du helt bakom flötet??? Har du missat att en brorsa har kört olovligt och nästan tagit livet av folk. När är det normalt att sparka en katt till döds? Varningar är på sin plats.
Citera
2015-06-23, 20:46
Medlem
Han kommer ut Augusti nästa år. Sliskigare och mer manipulativ person finns inte. Smörar för alla men har ALLTID något ondsint bakom. Listigare, fulare och argare muslim får du leta efter. VARNING för bjurhovda Västerås.
Citera
2021-09-08, 12:42
Medlem
Asso Rahmani dömdes till fyra års fängelse för människorov och narkotikabrott.

Här är domen:
Han har även blivit utpekad för delaktighet i ett mord 2021. Här är tråden om det fallet:
(FB) Grovt brott utreds utanför Enköping, avliden person hittad på åker. (2021-08-09)
Citera
2021-09-08, 13:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Asso Rahmani dömdes till fyra års fängelse för människorov och narkotikabrott.

Här är domen:
Han har även blivit utpekad för delaktighet i ett mord 2021. Här är tråden om det fallet:
(FB) Grovt brott utreds utanför Enköping, avliden person hittad på åker. (2021-08-09)
Hon hade ju en jäkla tur att folk reagerade och ringde polisen. Både killen på stationen och Assos kompis agerade ju helt rätt där.
Jag tror som tjejen själv säger - hon hade nog inte överlevt om inte polisen stoppat dem och befriat henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in