2021-09-08, 02:24
Medlem
Starbacks avatar
Jag sätter en peng på GW. Enligt Aftonbladet ville damen hindra honom att köra golfbil full. Det föll inte GW på läppen. Han har en vidrig kvinnosyn det tjocka schabraket. Den skymtar fram på fyllan.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oWkqym/tv4-profil-plockas-bort-fran-planerat-program
Senast redigerad av Starback 2021-09-08 kl. 02:28.
Citera
2021-09-08, 04:19
Medlem
WallabeJoys avatar
Märkligt att personen inte gör en offentlig pudel och ber om ursäkt. Kanske kommer…
Citera
2021-09-08, 04:33
Medlem
Fel FEL!! HUR kan ni alla missat detta! KOLLA DATUMEN på artiklar. UTAN Öfvergård 21-08-10 Annons MED Öfvergård, i tisdags!!
Citera
2021-09-08, 04:53
Medlem
ziggarillens avatar
Nu är Anders raderad från jordens yta på TV4. Hans namn finns inte med nånstans längre då det skrivs om det kommande programmet. Bara på gamla artiklar som Aftonbladet om man googlar. Där visar dom bild och uttalande från snickar-Anders . Nu är det konstaterat och det behövs inte gissas mer här nu på en massa fyllskallar a la GW eller pingstvänner. Jag tror att Hälsoresan tog knäcken på Anders och han ser helt utmärglad ut.

Oansvarigt också att köra golfbil rattfull då han kunde kört över sina kollegor eller ett rådjur. Nu får han ledigt och kan käka upp sig l så han behärskar sponken.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-09-08 kl. 05:00.
Citera
2021-09-08, 05:31
Medlem
SvenBergmans avatar
Någonting är väldigt skumt med den här historien. Det ligger en hund begraven...

Får man sparken för att man blev full på en företagsfest och håller en kollega lite hårt om handlederna?

Hur kan den historien toppa fb och expressen? Det är inte normalt, om det inte finns något mycket allvarligare bakom som inte kommit fram?
Citera
2021-09-08, 06:30
Medlem
Det är PS! bortplockad överallt.
Står ej som programledare på Tv4 :as hemsida längre.
Det om något säger ju att det är honom det skrivs om.
En så stor produktion som Postkodmiljonären skulle aldrig ta bort sin programledare annars.
Helst hade jag sett att det vore AÖ för slemmigare människa finns inte.
Har sett ETT program med slemklumpen och det räckte.
Vet att MÅNGA tycker som mig gällande honom men tydligen inte TV 4.
Senast redigerad av badasskickers 2021-09-08 kl. 06:32. Anledning: Felstavat
Citera
2021-09-08, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
En så stor produktion som Postkodmiljonären skulle aldrig ta bort sin programledare annars.
"PS" = Patrik Sjöberg?

Skämt åsido, vi får hoppas att det finns en annan förklaring till varför inte Rickard är med på tv4s hemsida...

Vet vi ens att han var med innan?
Senast redigerad av Blalotus 2021-09-08 kl. 06:36.
Citera
2021-09-08, 06:45
Medlem
DoktorNos avatar
Om nu det här med golfbilen är sant och om det nu är AÖ som avses med just denna TV4-profil är det ju ganska naturligt att han plockas bort från ett program som handlar om usla bilförare. Det säger sig självt.

Annars är den här händelsen att likna en firmafest där några blivit lite för berusade, med andra inte mycket att skriva om för sånt händer på alla arbetsplatser. Det är åtminstone inget brottsligt som skett och inget man ska få sparken för. En omplacering möjligtvis, vilket ju verkar ha skett.

Expressen har gjort en fjäder av en hönsskit i det här fallet och skulle TV4, som många i tråden verkar hoppas på, ta heder och vanära från AÖ genom att sparka honom och radera honom helt från kanalens arkiv, som man gjorde med Timell, vore det helt groteskt och skulle till slut leda till att man inte får några vettiga personer kvar på kanalen. Vem vill jobba på ett ställe där det inte finns utrymme ens för små misstag?
Citera
2021-09-08, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nu är Anders raderad från jordens yta på TV4. Hans namn finns inte med nånstans längre då det skrivs om det kommande programmet. Bara på gamla artiklar som Aftonbladet om man googlar. Där visar dom bild och uttalande från snickar-Anders . Nu är det konstaterat och det behövs inte gissas mer här nu på en massa fyllskallar a la GW eller pingstvänner. Jag tror att Hälsoresan tog knäcken på Anders och han ser helt utmärglad ut.

Oansvarigt också att köra golfbil rattfull då han kunde kört över sina kollegor eller ett rådjur. Nu får han ledigt och kan käka upp sig l så han behärskar sponken.

Näää
https://www.tv4.se/programledare
Citera
2021-09-08, 07:04
Avslutad
Idag är det detta:
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Helst hade jag sett att det vore AÖ för slemmigare människa finns inte.
Har sett ETT program med slemklumpen och det räckte.
Vet att MÅNGA tycker som mig gällande honom men tydligen inte TV 4.

Igår var det detta som gällde:
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter Ward
Nej, jag har inte pratat med Anders, jag känner inte honom. Jag känner däremot folk på TV4 som har bekräftat det för mig, inte ryktesvägen utan med bevis. Jag vill inte posta några bevis här eftersom jag inte vill hänga ut någon av mina "källor"... Sen om du tror på mig eller inte skiter jag fullständigt i. Jag vet att jag har rätt, men tack för att du kallar mig idiot. Kram på dig!

https://www.expressen.se/noje/tv4-profilen-tas-bort--fran-populart-program/
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oWkqym/tv4-profil-plockas-bort-fran-planerat-program

Samt att bilden på ovanstående försvann från denna.
https://www.tv4.se/artikel/4UQQ4eBBpPL3ClPscT4omR/sveriges-varsta-bilforare-sok-medverka

Vad kommer härnäst ?
Senast redigerad av explorers 2021-09-08 kl. 07:07.
Citera
2021-09-08, 07:17
Medlem
Nu blir jag förvirrad.
Är det snickaren eller postkodmiljonären?
Citera
2021-09-08, 07:38
Avslutad
det är inte R sjöberg med tanke på att det är postkodmiljonären som vanligt på tv,n det står även med i tablån på fredag som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in