Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Ledtråd till dig: 🦆
Du kan vara lugn, jag kommer aldrig att bortse från "såna som dig"
Det skulle du allt bra vilja veta va... jag vet mer än DU tror! Och då menar jag DU 😉 Jag är inte född igår, lägg det på minnet baby 😂
Hej!
Jag har läst tråden ett tag med intressen men inte skrivit förrän idag.
Jag vill
försvara Pudelfrillan då jag själv när jag läste inläggen tidigare idag som handlade om de två männen som Helena givit sitt vatten till i baren kom att tänka på att det naturligtvis kunde vara denne C. Levin och hans bror. Eller någon av bröderna och en vän till någon av dem men att den andre brodern kanske tvingats hjälpa till på något sätt med det i så fall smutsiga "jobbet".
Det kanske inte låter trovärdigt att jag också kom in på det spåret men det är faktiskt helt sant. Dock hann jag inte tänka ut ett fortsättningsscenario om hur kvällen fortgått men tänker nu att jag tycker att Pudels förslag låter väldigt rimligt. Helena kände sig kanske lite säker på att dessa män var tacksamma för att hon bjudit på vattnet och vågade åka med dem hemåt då de sa att de skulle åt samma håll, alternativt att de åkte sakta efter henne. En annan sak jag tänkt på är att om Helena hade ETT glas med vatten som hon delade med sig av.... inte brukar män som endast är vänner vilja dela på att dricka ur SAMMA glas eller? Men är de bröder så kanske sannolikheten ökar en del...
Kanske har polisen startat med den mindre misstänkte brodern som också är mindre kapabel att undanröja eventuella bevis etc. ? Bara en tanke att man kollar den andra minst lika intensivt.
Vill tillägga att jag faktiskt googlade den inte nu misstänkte brodern som börjar på P. Vill bara nämna att hans ögon fick mig att tänka på någon jag känt som inte var så snäll om jag säger så. Man undrar ju också vart denna andra profilen med aliat "Ugglan" tagit vägen...............nya har dykt upp.