2021-09-07, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem andra (förutom din bästa buddy, förstås) har påstått att Conte till Arsenal är en ”done deal” ?

BTW, du har väl inte glömt våran deal?
Lägg av nu.

Du påstår att conte är done deal.

Vi påstår att de ej är done deal.

De är ju för fan helt besatt av conte.
Citera
2021-09-07, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
På att Areta sparkas i höst och Conte är nästa tränare tror jag det var. 10000, men så klart kommer ingen betala när den andra får rätt.

Börjar tröttna hårt på denna tråd nu då det åter igen är bajskastning från några mot generalen som själv är så extremt jävla trött i huvudet och ljuger.

Någon som vet någon annat forum eller någon sida där fotboll (premier league) diskuteras utan en massa småbarn? Till och med reddit är sjukt cancer.

// PoK
Nu tycker jag faktiskt jag och generalen har haft trevlig ton mot varandra,senare veckan.
Vet fortfarande det tjafsas här inne ,men se det som gnabb i sandlådan om spaden,eller vems pappa e starkast..ingen dör.

Angående betet..jag försöker få till så båda betalar in summan på spelbolag på ett bet gjort åt oss,enda sättet det kommer betalas ut,med heder.
Citera
2021-09-07, 08:19
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nu tycker jag faktiskt jag och generalen har haft trevlig ton mot varandra,senare veckan.
Vet fortfarande det tjafsas här inne ,men se det som gnabb i sandlådan om spaden,eller vems pappa e starkast..ingen dör.

Angående betet..jag försöker få till så båda betalar in summan på spelbolag på ett bet gjort åt oss,enda sättet det kommer betalas ut,med heder.

Han kanske slutat med personangrepp men är fortfarande lika dryg med att aldrig länka källor, han säger att det tar 5 sekunder att googla fram det han skriver om men inte en enda annan användare kan hitta det eftersom han ljuger.

För oss andra är det enkelt att slänga fram källor och vi har inga problem med det men varför var generalen det? Han framställer sig vara riktigt jävla dum och man blir irriterad över att se när han skrivit något som han aldrig kan backa upp.

Får ta ledigt i från denna tråd någon vecka och hoppas man då slipper läsa om vad och varför Liverpool spelaren lämnade (hur det ämnet ens fått flera sidor är en gåta för mig).

Ta er inte tid på att citera mitt klagomål till inlägg för kommer varken svara eller titta in här.

// PoK
Citera
2021-09-07, 16:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Han kanske slutat med personangrepp men är fortfarande lika dryg med att aldrig länka källor, han säger att det tar 5 sekunder att googla fram det han skriver om men inte en enda annan användare kan hitta det eftersom han ljuger.

För oss andra är det enkelt att slänga fram källor och vi har inga problem med det men varför var generalen det? Han framställer sig vara riktigt jävla dum och man blir irriterad över att se när han skrivit något som han aldrig kan backa upp.

Får ta ledigt i från denna tråd någon vecka och hoppas man då slipper läsa om vad och varför Liverpool spelaren lämnade (hur det ämnet ens fått flera sidor är en gåta för mig).

Ta er inte tid på att citera mitt klagomål till inlägg för kommer varken svara eller titta in här.

// PoK
Det du skriver här stämmer inte öht.

Jag håller en trevlig ton till alla som håller en trevlig ton mot mig. När det gäller detta tjatet om källor, så har jag redan gjort det klart. Förr så lade jag ut länkar/källor för princip varenda jäkla inlägg jag skrev, men det kändes som jag fick kommentarer som löd typ såhär: ”källa???” eller ”lägg ut källa, om inte så ljuger du!”.. för varje inlägg man skrev, och det är ngt man blir förjävligt trött på i längden. Därför så får ni numera ta och leta fram källor på egenhand.

Kort o gott.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-09-07 kl. 16:07.
Citera
2021-09-07, 17:03
Medlem
https://mobile.twitter.com/fabrizioromano/status/1434550832280784897
Jag visar källa till allt jag påstår till skillnad från vissa.

Enligt contes agent är Arsenal ryktet fake news.

Och ingen källa lr bevis har länkat i tråden så.
Citera
2021-09-07, 17:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Jag visar källa till allt jag påstår till skillnad från vissa.

Enligt contes agent är Arsenal ryktet fake news.

Och ingen källa lr bevis har länkat i tråden så.

Litar på att Fabrizio har mer insikt än folk här inne, så tacker för klargörandet en gång för alla.
Citera
2021-09-07, 18:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Litar på att Fabrizio har mer insikt än folk här inne, så tacker för klargörandet en gång för alla.
Ingen andra än ”Rojen” har påstått att Conte till Arsenal är «agreed & done».
Citera
2021-09-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ingen andra än ”Rojen” har påstått att Conte till Arsenal är «agreed & done».
Förutom flera medier i både UK och Italien (hur trovärdiga dessa nyhetskällor är, får vara upp till var och en att avgöra.), så finns det även folk med lite inside info (Matt Law & Fabrizio Romano) som båda har rapporterat att Conte är Arsenal’s förstaval att ev ersätta Arteta.
Citat av dig.

Du påstod att Romano hade sagt att conte är nästa arsenal manager .

Du hänvisade utan källa.

Där påstår samme man att han ej är Arsenal nästa manager.

Du har gjort bort dig.
Citera
2021-09-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja en annan användare hävdade att samme man hävdar att conte är done deal.

Denna användare använder aldrig källor utan de hen säger är 100%fakta.
Citera
2021-09-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ska bara bli så jäkla gött! att se all hybrisen här inne när Antonio Conte presenteras som ny Arsenal boss!

Gonatt.
Så du vet mer än hans agent?

Sen så hävdar du att jag hävdar att conte är done deal.

Här är beviset att de är du som hävdar de.
Citera
2021-09-07, 19:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Till alla er som tvivlar på tesen om Conte som Arsenal boss, vänta och se.
Citera
2021-09-07, 19:36
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Till alla er som tvivlar på tesen om Conte som Arsenal boss, vänta och se.

Okej, jag ska vänta och se... Ja, hur länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in