Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Nu tycker jag faktiskt jag och generalen har haft trevlig ton mot varandra,senare veckan.
Vet fortfarande det tjafsas här inne ,men se det som gnabb i sandlådan om spaden,eller vems pappa e starkast..ingen dör.
Angående betet..jag försöker få till så båda betalar in summan på spelbolag på ett bet gjort åt oss,enda sättet det kommer betalas ut,med heder.
Han kanske slutat med personangrepp men är fortfarande lika dryg med att aldrig länka källor, han säger att det tar 5 sekunder att googla fram det han skriver om men inte en enda annan användare kan hitta det eftersom han ljuger.
För oss andra är det enkelt att slänga fram källor och vi har inga problem med det men varför var generalen det? Han framställer sig vara riktigt jävla dum och man blir irriterad över att se när han skrivit något som han aldrig kan backa upp.
Får ta ledigt i från denna tråd någon vecka och hoppas man då slipper läsa om vad och varför Liverpool spelaren lämnade (hur det ämnet ens fått flera sidor är en gåta för mig).
Ta er inte tid på att citera mitt klagomål till inlägg för kommer varken svara eller titta in här.
// PoK