2021-09-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
+ van Bronckhorst och Vieira.
Se där, va tvungen googla vad Giovanni gjort.. feyenoord assist i några år,sen 5år huvudtränare,nu i Kina,gilla honom som spelare,otroligt smart ,verkar göra d bra som tränare
Ska bli intressant se vad Viera gör med Crystal palace ,
Citera
2021-09-06, 18:45
Medlem
Citat:
Vad är det jag hittar på för ngt? Lägger inte längre ut några länkar/källor, eftersom att tomtarna efterfrågade källor för varenda jäkla inlägg som man skriver. Därför.

Kanske inte ska komma med massa påstående om du inte ens kan verifiera dem med en länk etc. Du är ju tomten om något
Citera
2021-09-06, 19:04
Medlem
Citat:
Vad är det jag hittar på för ngt? Lägger inte längre ut några länkar/källor, eftersom att tomtarna efterfrågade källor för varenda jäkla inlägg som man skriver. Därför.
Du har aldrig länkat t ngt.

Du anser att dina ord är 100%fakta.

Conte är hitte på rykte.
Citera
2021-09-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Se där, va tvungen googla vad Giovanni gjort.. feyenoord assist i några år,sen 5år huvudtränare,nu i Kina,gilla honom som spelare,otroligt smart ,verkar göra d bra som tränare
Man kan ju undra vrf dessa före detta storspelare ej vill ta över skutan arsenal?
Citera
2021-09-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Man kan ju undra vrf dessa före detta storspelare ej vill ta över skutan arsenal?

Arsene Wenger ville Giovanni skulle ta över,förra året sa Giovanni han vill ta över Arsenal..man undrar varför inte Arsenals ledning pratat med Giovanni,.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5110827/Arsenal-boss-Arsene-Wenger-Van-Bronckhorst-replace-me.html

https://www.football.london/arsenal-fc/news/giovanni-van-bronckhorst-reveals-wants-18301661
Citera
2021-09-06, 21:08
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Gio van Bronckhorst gjorde ett förjävligt bra jobb med Feyenoord. Och jag absolut skulle bli tvungen att välja en tidigare Gunners stjärna som våran nästa boss, så hade van Bronckhorst helt klart toppat den listan. Dock så blev van Bronckhorst hyrd av oljearaberna i Man City, och det snackades ett tag om att han var deras plan B om Pep skulle ha lämnat City.

Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Kanske inte ska komma med massa påstående om du inte ens kan verifiera dem med en länk etc. Du är ju tomten om något
Som sagt, jag förlitar mig alltid till fakta innan jag uttalar ngt öht. Jag har delat ut ett 100tals länkar/källor här inne, men när man blir frågad o källor för varje inlägg som man lägger ut. Så tröttnar man, och det är dessutom inte mitt ansvar att skola ungarna här inne.

Så vill ni ha källor från mig, så får ni numera ta och uppsöka Google..
Citera
2021-09-06, 21:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Arsene Wenger ville Giovanni skulle ta över,förra året sa Giovanni han vill ta över Arsenal..man undrar varför inte Arsenals ledning pratat med Giovanni,.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5110827/Arsenal-boss-Arsene-Wenger-Van-Bronckhorst-replace-me.html

https://www.football.london/arsenal-fc/news/giovanni-van-bronckhorst-reveals-wants-18301661
Yep. AW ville att Gio skulle ta över skeppet efter honom, men Wenger har ju dvs sagt det samma om Arteta. Dessutom så anställdes van Bronckhorst av Man City innan Wenger gick av.

Dock så finns det ingen tvekan öht om att van Bronckhorst är i särklass den mest kvalificerade kandidaten när det kommer till f.d. Arsenalspelare. Hade inte alls tackat nej till Gio för 3-4 år sen, men i dag? Nja.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-09-06 kl. 21:16.
Citera
2021-09-06, 21:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Jo men som sagt förr,man måste drömma,man önskar sin klubb de bästa
Vem andra (förutom din bästa buddy, förstås) har påstått att Conte till Arsenal är en ”done deal” ?

BTW, du har väl inte glömt våran deal?
Citera
2021-09-06, 22:03
Medlem
Citat:
Vem andra (förutom din bästa buddy, förstås) har påstått att Conte till Arsenal är en ”done deal” ?

Du verkar glömt vi inte skulle ta snacka om dealen mer här.
Men när du ändå drog upp de.
Har ej glömt,men som sa,jag vill de ska göras ordentligt,pengarna ska in från både dig och mig innan,men jag håller på lösa det så det görs ordentligt,det e lätt försvinna från FB när de dags betala,gäller oss båda..
Citera
2021-09-06, 22:54
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Han fick inte mer skit än nån annan spelare, han hittar på
Nja. Alla spelare får visserligen skit men nog blev Gini utpekad oftare än andra av så kallade Liverpoolfans. Speciellt av de som förväntade sig/ville att han skulle prestera mål och assist som i landslaget trots helt olika roller.

Proffs eller inte, fotbollsspelare är också människor och kan givetvis också påverkas av sådant som riktas mot dem online. Även om vi alltför ofta behandlar dem som robotar som konstant ska prestera på högsta möjliga nivå, oavsett vad. Jag misstror inte att det påverkat honom. Däremot tror jag inte på att det är ett skäl till att han lämnade.
Citera
2021-09-06, 22:57
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:

Nu är jag nyfiken på vad ni har för deal?
Citera
2021-09-07, 00:56
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Nu är jag nyfiken på vad ni har för deal?

På att Areta sparkas i höst och Conte är nästa tränare tror jag det var. 10000, men så klart kommer ingen betala när den andra får rätt.

Börjar tröttna hårt på denna tråd nu då det åter igen är bajskastning från några mot generalen som själv är så extremt jävla trött i huvudet och ljuger.

Någon som vet någon annat forum eller någon sida där fotboll (premier league) diskuteras utan en massa småbarn? Till och med reddit är sjukt cancer.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in