Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
■ 1: ) Två stycken privatpersoner upptäckte under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018 en avliden människokropp bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.
■ Till polisen vid klockan 14:33:27 då samtalet registrerades, var det en privatperson som sade sig ha gjort upptäckten.
■ Den ena av de två personerna ville inte ha med saken att göra, detta av en mycket speciell anledning som från min sida är fullt förståelig, @Betongbaletten, jag kommer inte att namnge personen, ej heller någon bostadsadress, men, kanske att det snart kan vara dags att outa mig själv för trådens medlemmar i L*na Wesstr*m.
■ Dom var två personer ifrån den allra första början som tillsammans gjorde upptäckten.
■ Jag bryr mig överhuvudtaget inte om vad medlemmen @anonym9645 tidigare har skrivit, det vill säga, att den avlidna människokroppen upptäcktes liggande på magen.
■ Jag har, vid flera olika tidigare tillfällen framfört i L*na Wesstr*m-tråden, att den avlidna människokroppen var vilandes på magsidan, det vill säga, inte på magen.
■ Beträffande det ovan skrivna, jag kommer inte att ändra på vad jag tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden gällande om varken de två privatpersonerna så som att den avlidna människokroppen faktiskt var, vilandes på sin magsida, det vill säga inte magen.
■ En fråga till ett av dina tidigare skrivna inlägg i L*na Wesstr*m-tråden: Vet du med säkerhet att HD befann sig på sin arbetsplats under Måndagen den 14 Maj 2018 ?
■ Tilläggsfrågan: Vet du med säkerhet vem HD:s närmaste arbetskollega är ?
Mvh/JM.
Jaså, minsann. Nu påstår du alltså att det var
två personer som hittade kroppen, men endast den ena gav sig tillkänna för polisen? Anar jag ett försök att implicera att denna andra, hittills okända, person skulle vara JokerMannen i egen hög person?
Hehe.
Så här har du skrivit förut:
Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Hej @Medimera.
Vad jag kan säga , är följande sagt , att dessa två privatpersonen , är var och en , grundligt förhörda av utredarna och säger sig inte ha någon kännedom utöver den människo-kroppen som de då stötte på bakom bullerplanket å Lördagen den 19 Maj År 2018.
Mvh/ "JokerMannen"
Hur är det du brukar skriva ?
Påstående A: två personer hittade kroppen och blev grundligt förhörda.
Påstående B: två personer hittade kroppen, men bara en blev förhörd.
Påstående A och B kan inte båda vara sanna. Då är frågan: är det A som är ett lögnaktigt påstående, eller är det B?
Det rätta svaret är, givetvis: både A och B är falska.
Det är tydligt att du, din vana trogen, inte kan erkänna en lögn när den uppdagas och därför försöker hitta på en ny lögn för att ställa allt till rätta. Desperat över insikten att ingen tror att polisen släppt in dig bakom avspärrningarna för att få titta på mordoffer/fyndplats, verkar du nu istället vilja påstå att du i själva verket har en ny, tidigare okänd, roll i dramat. Är det ok om jag kallar denna nya
persona kroppsupptäckar-Mållgan?
Jeeez.
Vad gäller LW:s kropps-positionering kan jag inte se att du använt uttrycket "magsidan" tidigare i tråden. Jag vill nog påstå att du hävdat att hon låg på mage, ända fram tills nu då.
Men om du inte tagit uppgifterna från skribenten anonym9645, hur kommer det sig då att du
också fått för dig att LW:s ben är oerhört nedsmutsade?
Är det inte en jättekonstig slump att ni båda fått för er samma felaktigheter?
Kan det möjligen vara så att skribenten anonym9645 i själva verket är en
andra kroppsupptäckar-Mållgan och att ni båda två råkade dra lite felaktiga slutsatser i ert chockartade tillstånd?
Vad gäller din sista fråga: gör oss alla en tjänst och läs FUP. Där kan du hitta alla svar du behöver.