2021-09-07, 01:31
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är inte MT som känner sig osäker, så hon ska inte vara tyst öht.
Samtalet sticker ut:
"Att M är så säker på det hon tidigare berättat gällande detaljer kring samtalet och tidsmarkörerna var utifrån att samtalet utmärker sig från andra samtal hon haft med Hanna."

Hon känner sig säker på plats och tid utifrån rutiner ang medicinutdelning, hon vet att HD har vagnen med sig och delar mediciner varav inlogg är kl 07:32 och hon vet att hon inte pratade med henne mer under dagen.

Det kan indikera att HD vet mer än hon ger sken av men (än) inte vet utgången - dvs att LW är död som hon hoppas på.

Så då kan man väl undra om SD varit till HD och tex vaskat av sig det värsta och själv inte vet om LW är helt död (än) och med minimal ordväxling då pga sovande barn, dvs HD har kanske inte fulla detaljer.

Hon bort ju bara 60 meter från LWs altan. SD åker hem och duschar av sig mer nogrant, kanske med mordkläderna och skor i en påse.

HD får ju lust att städa hans golvbrunn i badrummet som hon upprepar var en favoritplats att ha blodigt sex på:

HD: Eeh specifikt, så var det framför allt källarut.. utrymmena. Eeh, för där kunde dom ju vara även när jag var hemma. Eeh, duschen var ett favoritställe."
(..)
"HD: Åh inte sjutton vet jag .. jag vet att hpn sa vi har varit på varenda vrå i hela huset. Eeh,
ungefär så kändes det av resultatet det hon sa, men ... mmh ... Men duschen tyckte hon var trevlig."

2019-09-03
F 1: Det finns en uppgift i utredningen, som säger att Stefan ska ha kommit hem till dig,
natten mellan 14:e och 15:e.
HD: Okej.
F 1: Är det någonting som du kan kommentera?
HD: Nej.
F 1: Den uppgiften säger också att du ska ha varit mycket lättad över att Polisen inte gjorde husrannsakan i din bostad.
HD: (Fnissar till) okej."

2019-09-04
"FLl: Kan han ha varit inne hos dig på natten mellan 14:e och 15:e maj?
HD: ... jag vet inte ... jag kan ju inte säga säkert vare det ena eller det andra, det kan jag inte.
Jag har inte haft vetskap eller har märkt i alla fall att han har varit inne, så kan jag säga."

Hur skulle HD ha kunnat veta 07.32. att UW och barnen saknat LW när de kom och skulle fira A? De enda som visste det då var ju UW och barnen.
Det visar att M misstar sig. Därför skulle hon ha hållit tyst. Det enda hon åstadkommit är att visa att hon är osolidarisk och inte går att lita på.
Citera
2021-09-07, 01:46
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
LW missbedömde både HDs makt över SD och SD.
Däremot fann hon precis rätt terapeut för henne och gjorde stora framsteg, speciellt på slutet. Om man läser vad LW ofta skrivit är hon oerhört insatt själv i ämnesområdet och mycket analytiskt korrekt, men hon drar en ryggsäck med separationsångest som jag tycker verkar bli lättare och hon känner sig lättare utan barlasten. I viss yra slappnade hon av i uppmärksamhet och hade all fokus på sonens födelsedag samt på Norge.

Det blev fatalt.

Citat:
hade all fokus på sonens födelsedag samt på Norge

Hon bakade även hjärtkaka till SD och tjatade på honom att han skulle komma till henne.

Citat:
Däremot fann hon precis rätt terapeut för henne och gjorde stora framsteg, speciellt på slutet.

Rätt terapeut? Stora framsteg?

Citat:
Om man läser vad LW ofta skrivit är hon oerhört insatt själv i ämnesområdet och mycket analytiskt korrekt,

Och ändå vägrade hon lämna SD.
Citera
2021-09-07, 02:18
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Lena borde ha coachats fram till insikt av en betydligt tuffare psykolog.
Ett stort problem här, som sen tog hennes liv, tror jag var att hon totalt missbedömde hur farlig SD faktiskt kunde bli.

Hon inbillade sig att han älskade henne innerst inne. Vad han än sa eller gjorde. Livsfarligt.
Citera
2021-09-07, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

Till observandum ❗
Jag vill informera såväl dig som övriga tråd-skribenter att ovanstående påstående inte ❗är med sanningen överensstämmande.

Notera: HD sjukskrev sig inte ❗den 14e maj, ej heller var hon sjuk-frånvarande även den 15e maj anno 2018 såsom du tidigare, felaktigt, påstått.

Måndagen den 14e maj 2018 arbetade HD mellan klockslagen 06.38 och 15.58.

Obs! Enligt ovan skrivet och vidare stämplade HD ut för lunch-rast mellan klockslagen 10.55 och 11.40.

Jag ber dig vänligen att upphöra spridandet av falska uppgifter i tråden.

Mvh / BB

■ HD var sjukanmäld under samma dag som L*na Wesstr*m blev bragt om livet, detta oavsett vad @Potamac tidigare har framfört.

■ Officiell utredare är däremot ovan sagt ett osannfärdigt påstående.

■ Att jag @JokerMannen har L*na Wesstr*m:s dagbokspärm i min ägo, det är ett osannfärdigt påstående

■ Att jag @JokerMannen tidigare skulle ha framfört i L*na Wesstr*m-tråden att brottsoffret skulle ha observerats med krossade knäskålar eller en knäskål, det är ett osannfärdigt påstående.

■ När den avlidna människokroppen upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Lördagen den 19 Maj 2018, låg den avlidna människokroppen på magsidan.

■ Tillägg till ovan skrivet: Den avlidna människokroppen låg inte på❗magen, eller vilandes på magen, den avlidna människokroppen låg på❗mag-sidan.

■ Den avlidna människokroppen låg inte med sitt ansikte mot marken och därför inte❗vilandes på magen, däremot sagt, vilandes på❗sin mag-sida.

■ Slutligen sagt, jag kommer senare framåt att mer detaljerat förklara för dig vad jag egentligen menade med att den avlidna människokroppen var vilandes på sin magsida, det vill säga, inte❗på magen.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-09-07 kl. 06:23.
Citera
2021-09-07, 07:56
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ HD var sjukanmäld under samma dag som L*na Wesstr*m blev bragt om livet, detta oavsett vad @Potamac tidigare har framfört.

Mvh/JM.

Bäste JokerMannen! Jag vet inte vem denne @Potamac är eller varför denna användare är relevant, men ❗jag vet att du framför osannfärdiga uppgifter. Han*a-Sofi* D*vidsson sjukanmälde sig inte ❗den 14e maj i Nådens År 2018, angivet enligt den Gregorianska Kalendern.
Vare sig via vokált meddelande medelst en kommunikations-apparat (mobil-telefon) eller via text-meddelande från den samme (S-M-S). Ej heller skickade Han*a-Sofi* D*vidsson en löpare (bud-bärare) för att sjuk-anmäla sig, lika lite som hon brev-ledes framförde samma budskap.

Han*a-Sofi* D*vidsson var under den aktuella dagen ansvarig sjuksköterska på en avdelning inom Örebros Akademiska Sjuk-hus. För att erhålla tillträde till Sjuk-huset har varje medarbetare tilldelats ett s k E-tjänstekort.
Detta kort är personligt, och till detta kort är konnekterat uppgifter och behörigheter som säkerställer att medarbetaren har áccess till de områden på Sjuk-huset som medarbetaren behöver, men endast ❗de områden medarbetaren har behörighet till.

Han*a-Sofi* D*vidsson var innehavare av ett E-tjänstekort med kort-nummer 699852445.
Detta kort användes den 14e Maj 2018 kl 06.38 vid Sjuk-husets Entré-dörr, i det elektroniska inpasserings-systemets elektronik-logg betecknad M 2V 073E ENTRÉ AVD 92 NIMA.
Kl 15.57 använde Han*a-Sofi* D*vidsson sitt E-tjänstekort i Sjuk-husets Entré-dörr betecknad M 2V 073E ENTRÉ AVD 92 NIMA ånyo, denna gång för att lämna byggnaden.

OBS ❗Han*a-Sofi* D*vidsson använde även sitt E-tjänstekort med nummer 699852445 för att kunna besöka Läkemedels-Rummet på Avdelning 92, och dessa inpasseringar finns också elektroniskt registrerat.

Till observandum: tidsangivelsen för in- eller inpasseringar i Läkemedels-rummet, liksom vid uthämtandet av en s k Medicin-Vagn, är ej helt synkroniserad med officiell svensk tid. För att få fram korrekt tid behöver man således justera tiden, genom att adderá eller subtraherá minuter enligt ett visst mönster.

Jag rekommenderar dig JokerMannen, att tillskanska dig kunskap via officiella källor, snarare än via obekräftade påståenden i tråden.
Du har upprepade gånger framfört osannfärdiga uppgifter, vilket vittnar om att du saknar ett seriöst intresse för mordet på L*na W*sström.

I kommande inlägg ämnar jag delge dig de felaktigheter du framfört i tråden. Jag hoppas att du, utan persiflage och impertinalitet, då kan meddela mig och övriga tråd-skribenter om ditt egentliga syfte med att framföra dessa felaktigheter i denna tråd.

Mvh / BB
Citera
2021-09-07, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

■ Det har jag förstått, hade han framgång också?

■ Nej, Den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n hade ingen framgång, han blev slutligen dömd i Göta Hovrätt den 28 Maj 2021 till 18 års fängelse.

■ Däremot sagt till ovan skrivet, så hade den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD en stor framgång i detta fallet, hon slöt sig som en mussla genom alla sina tidigare polisförhör, hon var en förtigerska och sålunda blev HD framgångsrik.

■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, blev❗av polisen samt åklagarna behandlad som en liten hundvalp med silkeshandskar, detta vilket slutligen resulterade i att hon lyckades med att smita ut bakvägen och därtill sedan stänga igen dörren efter sig.

■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, är en mycket märklig och säregen individ, som med stor glans äger förmågan att föra sin omgivning bakom ljuset, hon är en mycket speciell individ, hon manipulerar sin omgivning utan att behöva anstränga sig det minsta lilla.

■ Folk är trångsynta och samtidigt ovilliga till att förstå vad en sådan individ som HD verkligen är kapabel till.

■ Folk har uppenbarligen stirrat sig blinda på den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n och sålunda inte klarar ut av att se det som fanns runt omkring individen.

■ Göta Hovrätt dömde slutligen St*fan Davidss*n till 18 års fängelse, en kort tid därefter, tog St*fan Davidss*n sitt liv.

■ Enligt det ovan skrivna, så är folk helt nöjda, med full belåtenhet och tillfredsställelse och låter sedan locket vara pålagt, allt är frid och fröjd.

■ I stora mängder i L*na Wesstr*m-tråden, finns skrivna och postade inlägg ifrån olika medlemmar vilka med full kraft har klagat på polisen:s samt kriminalteknikerna:s arbete i konnektion med den då pågående mordutredningen av brottsoffret L*na Wesstr*m, däremot sagt tycks ingen ha klaganden att framföra beträffande Göta Hovrätt:s dom den 28 Maj 2021.

■ Tillägg till ovan skrivet: Enligt många medlemmar och skribenter i L*na Wesstr*m-tråden, har det klagats med full kraft på polisen:s samt kriminalteknikerna:s tidigare utredningsarbeten, men, lika fort, som St*fan Davidss*n hade dömts till 18 års fängelse av Göta Hovrätt den 28 Maj 2021, så var allting i sin fullständiga ordning och sålunda hade allting gått korrekt till.

■ St*fan Davidss*n var plötsligt enligt alla, en helt allena gärningsperson som under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 hade bragt livet om L*na Wesstr*m, utan hjälp från någon annan person, klaganden som tidigare hade haglat som spön i backen i L*na Wesstr*m-tråden, var plötsligt som helt bortblåsta, alla var nöjda och belåtna.

■ Enligt det ovan skrivna: Vid det aktuella tillfället då St*fan Davidss*n dömdes av Göta Hovrätt till 18 års fängelse tystnade Kammaråklagaren Å*a H*ding:s tidigare ord till allmänheten, det vill säga, att St*fan Davidss*n hade, antingen ensam, eller i samförstånd med annan person, bragt livet om L*na Wesstr*m.

■ I samma veva som St*fan Davidss*n dömdes till 18 års fängelse av Göta Hovrätt den 28 Maj 2018, så slutade allt klagande från L*na Wesstr*m-tråden:s medlemmar och skribenter, då fanns det längre ingen tvekan om att St*fan Davidss*n hade bragt livet om L*na Wesstr*m helt på egen hand, utan någon medhjälpare.

■ Bara för att Göta Hovrätt slutligen dömde St*fan Davidss*n till 18 års fängelse för mordet på L*na Wesstr*m, så betyder det
inte❗.......... att det inte❗har funnits en, eller flera personer involverade vid det aktuella tillfället under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ Enligt en stor mängd av medlemmar och skribenter i L*na Wesstr*m-tråden, har polisen och kriminalteknikerna klantat sig på flera sätt under det tidigare och då pågående utredningsarbetet i konnektion med mordet på L*na Wesstr*m 2018, finns det då ingen möjlighet, att även Göta Hovrätt, kan❗ha begått ett misstag beträffande ytterligare inblandade personer, det vill säga, utöver St*fan Davidss*n ?

■ Jag tycker, att L*na Wesstr*m-tråden:s medlemmar och skribenter, mer och mer uppvisar ett icke-intresse för att det funnits en, eller flera personer involverade i det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-07, 08:29
Medlem
Citat:
■ Nej, Den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n hade ingen framgång, han blev slutligen dömd i Göta Hovrätt den 28 Maj 2021 till 18 års fängelse.

■ Däremot sagt till ovan skrivet, så hade den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD en stor framgång i detta fallet, hon slöt sig som en mussla genom alla sina tidigare polisförhör, hon var en förtigerska och sålunda blev HD framgångsrik.

■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, blev❗av polisen samt åklagarna behandlad som en liten hundvalp med silkeshandskar, detta vilket slutligen resulterade i att hon lyckades med att smita ut bakvägen och därtill sedan stänga igen dörren efter sig.

■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, är en mycket märklig och säregen individ, som med stor glans äger förmågan att föra sin omgivning bakom ljuset, hon är en mycket speciell individ, hon manipulerar sin omgivning utan att behöva anstränga sig det minsta lilla.

■ Folk är trångsynta och samtidigt ovilliga till att förstå vad en sådan individ som HD verkligen är kapabel till.

■ Folk har uppenbarligen stirrat sig blinda på den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n och sålunda inte klarar ut av att se det som fanns runt omkring individen.

■ Göta Hovrätt dömde slutligen St*fan Davidss*n till 18 års fängelse, en kort tid därefter, tog St*fan Davidss*n sitt liv.

■ Enligt det ovan skrivna, så är folk helt nöjda, med full belåtenhet och tillfredsställelse och låter sedan locket vara pålagt, allt är frid och fröjd.

■ I stora mängder i L*na Wesstr*m-tråden, finns skrivna och postade inlägg ifrån olika medlemmar vilka med full kraft har klagat på polisen:s samt kriminalteknikerna:s arbete i konnektion med den då pågående mordutredningen av brottsoffret L*na Wesstr*m, däremot sagt tycks ingen ha klaganden att framföra beträffande Göta Hovrätt:s dom den 28 Maj 2021.

■ Tillägg till ovan skrivet: Enligt många medlemmar och skribenter i L*na Wesstr*m-tråden, har det klagats med full kraft på polisen:s samt kriminalteknikerna:s tidigare utredningsarbeten, men, lika fort, som St*fan Davidss*n hade dömts till 18 års fängelse av Göta Hovrätt den 28 Maj 2021, så var allting i sin fullständiga ordning och sålunda hade allting gått korrekt till.

■ St*fan Davidss*n var plötsligt enligt alla, en helt allena gärningsperson som under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 hade bragt livet om L*na Wesstr*m, utan hjälp från någon annan person, klaganden som tidigare hade haglat som spön i backen i L*na Wesstr*m-tråden, var plötsligt som helt bortblåsta, alla var nöjda och belåtna.

■ Enligt det ovan skrivna: Vid det aktuella tillfället då St*fan Davidss*n dömdes av Göta Hovrätt till 18 års fängelse tystnade Kammaråklagaren Å*a H*ding:s tidigare ord till allmänheten, det vill säga, att St*fan Davidss*n hade, antingen ensam, eller i samförstånd med annan person, bragt livet om L*na Wesstr*m.

■ I samma veva som St*fan Davidss*n dömdes till 18 års fängelse av Göta Hovrätt den 28 Maj 2018, så slutade allt klagande från L*na Wesstr*m-tråden:s medlemmar och skribenter, då fanns det längre ingen tvekan om att St*fan Davidss*n hade bragt livet om L*na Wesstr*m helt på egen hand, utan någon medhjälpare.

■ Bara för att Göta Hovrätt slutligen dömde St*fan Davidss*n till 18 års fängelse för mordet på L*na Wesstr*m, så betyder det
inte❗.......... att det inte❗har funnits en, eller flera personer involverade vid det aktuella tillfället under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ Enligt en stor mängd av medlemmar och skribenter i L*na Wesstr*m-tråden, har polisen och kriminalteknikerna klantat sig på flera sätt under det tidigare och då pågående utredningsarbetet i konnektion med mordet på L*na Wesstr*m 2018, finns det då ingen möjlighet, att även Göta Hovrätt, kan❗ha begått ett misstag beträffande ytterligare inblandade personer, det vill säga, utöver St*fan Davidss*n ?

■ Jag tycker, att L*na Wesstr*m-tråden:s medlemmar och skribenter, mer och mer uppvisar ett icke-intresse för att det funnits en, eller flera personer involverade i det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018.

Mvh/JM.

Vad håller du på med?

Inlägget du hänvisar till ovan är från 2019-06-22 och är en fråga till TS Grodologen:s inlägg vilket löd: "SD är allmänt flörtig mot de flesta kvinnor, en riktig kvinnojägare".

Åter igen, frågan som fortfarande saknar svar...

Varför valde du att skriva en massa skit om din "kompis" Lena långt efter hennes död?

Bla "som man bäddar får man ligga"
Citera
2021-09-07, 08:48
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Och det kan inte vara sant. Hon fabulerade ihop en historia och försökte sätta dit HD.

Min uppfattning är att du sagt att du deltar i tråden för att varna kvinnor för att bli älskarinnor.
Typ.
Nu tycker jag att du successivt vidgat ditt fält till att omfatta älskarinnornas vänner och nu även den försmådda kvinnans chef.
Kontentan blir, för mej, att ditt huvudsyfte är att på alla sätt försvara HD, inte att höja ett varningens finger till den som ev leker med tanken på att bli ”den andra kvinnan”.

Det verkar som om du hatar alla, utom HD.
Stämmer det?
Citera
2021-09-07, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt

■ 1: ) Vad håller du på med?

■ 2: ) Inlägget du hänvisar till ovan är från 2019-06-22 och är en fråga till TS Grodologen:s inlägg vilket löd: "SD är allmänt flörtig mot de flesta kvinnor, en riktig kvinnojägare".

Åter igen, frågan som fortfarande saknar svar...

Varför valde du att skriva en massa skit om din "kompis" Lena långt efter hennes död?

Bla "som man bäddar får man ligga"

■ God morgon @Tufsankatt, dina små kattattacker 😼 fungerar inte på mig, vilket jag tidigare påpekat.

■ 1: ) Jag skriver och postar inlägg i L*na Wesstr*m-tråden gällande det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018, inkluderat omständigheter samt beträffande personer som stod den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n mycket nära.

■ 2: ) Jag syftade på att Kung Yoda inte var framgångsrik eller hade någon framgång då St*fan Davidss*n slutligen dömdes i Göta Hovrätt den 28 Maj 2021 till 18 års fängelse, till skillnad från den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD vilken hade framgång då hon med enkelhet lyckades med att smita ut bakvägen och sedan därtill stänga igen dörren efter sig.

■ Tillägg: Jag kände L*na Wesstr*m som också var en mycket god vän till mig, jag tyckte att L*na Wesstr*m var en underbar människa som alltid var glad och positiv samt full av energi förutom att jag inte tyckte om hennes pannkakor.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-09-07 kl. 08:56.
Citera
2021-09-07, 09:07
Medlem
Citat:
■ God morgon @Tufsankatt, dina små kattattacker 😼 fungerar inte på mig, vilket jag tidigare påpekat.

■ 1: ) Jag skriver och postar inlägg i L*na Wesstr*m-tråden gällande det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018, inkluderat omständigheter samt beträffande personer som stod den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n mycket nära.

■ 2: ) Jag syftade på att Kung Yoda inte var framgångsrik eller hade någon framgång då St*fan Davidss*n slutligen dömdes i Göta Hovrätt den 28 Maj 2021 till 18 års fängelse, till skillnad från den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD vilken hade framgång då hon med enkelhet lyckades med att smita ut bakvägen och sedan därtill stänga igen dörren efter sig.

■ Tillägg: Jag kände L*na Wesstr*m som också var en mycket god vän till mig, jag tyckte att L*na Wesstr*m var en underbar människa som alltid var glad och positiv samt full av energi förutom att jag inte tyckte om hennes pannkakor.

Mvh/JM.

Så du skriver skit om din vän LW långt efter hennes död pga att du inte gillade hennes pannkakor? Var det pannkakornas fel som du gjorde ditt uttryck i tråden:

"som man bäddar får man ligga"?
Citera
2021-09-07, 09:11
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Bäste JokerMannen! Jag vet inte vem denne @Potamac är eller varför denna användare är relevant, men ❗jag vet att du framför osannfärdiga uppgifter. Han*a-Sofi* D*vidsson sjukanmälde sig inte ❗den 14e maj i Nådens År 2018, angivet enligt den Gregorianska Kalendern.
Vare sig via vokált meddelande medelst en kommunikations-apparat (mobil-telefon) eller via text-meddelande från den samme (S-M-S). Ej heller skickade Han*a-Sofi* D*vidsson en löpare (bud-bärare) för att sjuk-anmäla sig, lika lite som hon brev-ledes framförde samma budskap.

Han*a-Sofi* D*vidsson var under den aktuella dagen ansvarig sjuksköterska på en avdelning inom Örebros Akademiska Sjuk-hus. För att erhålla tillträde till Sjuk-huset har varje medarbetare tilldelats ett s k E-tjänstekort.
Detta kort är personligt, och till detta kort är konnekterat uppgifter och behörigheter som säkerställer att medarbetaren har áccess till de områden på Sjuk-huset som medarbetaren behöver, men endast ❗de områden medarbetaren har behörighet till.

Han*a-Sofi* D*vidsson var innehavare av ett E-tjänstekort med kort-nummer 699852445.
Detta kort användes den 14e Maj 2018 kl 06.38 vid Sjuk-husets Entré-dörr, i det elektroniska inpasserings-systemets elektronik-logg betecknad M 2V 073E ENTRÉ AVD 92 NIMA.
Kl 15.57 använde Han*a-Sofi* D*vidsson sitt E-tjänstekort i Sjuk-husets Entré-dörr betecknad M 2V 073E ENTRÉ AVD 92 NIMA ånyo, denna gång för att lämna byggnaden.

OBS ❗Han*a-Sofi* D*vidsson använde även sitt E-tjänstekort med nummer 699852445 för att kunna besöka Läkemedels-Rummet på Avdelning 92, och dessa inpasseringar finns också elektroniskt registrerat.

Till observandum: tidsangivelsen för in- eller inpasseringar i Läkemedels-rummet, liksom vid uthämtandet av en s k Medicin-Vagn, är ej helt synkroniserad med officiell svensk tid. För att få fram korrekt tid behöver man således justera tiden, genom att adderá eller subtraherá minuter enligt ett visst mönster.

Jag rekommenderar dig JokerMannen, att tillskanska dig kunskap via officiella källor, snarare än via obekräftade påståenden i tråden.
Du har upprepade gånger framfört osannfärdiga uppgifter, vilket vittnar om att du saknar ett seriöst intresse för mordet på L*na W*sström.

I kommande inlägg ämnar jag delge dig de felaktigheter du framfört i tråden. Jag hoppas att du, utan persiflage och impertinalitet, då kan meddela mig och övriga tråd-skribenter om ditt egentliga syfte med att framföra dessa felaktigheter i denna tråd.

Mvh / BB
Mycket bra inlägg, med korrekt information, till skillnad från JM:s pladder.
Citera
2021-09-07, 09:18
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Mvh/JM.

Jag trodde att hon var deprimerad och utbränd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in