Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-06, 18:44
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De dök snabbt upp inför reklampauserna, väldigt snabbt, blinkar du till missar du dem lätt.
Snabbspola programmet i TV4 play tills du kommer till sekundrarna innan reklampaus och avslut.
Extremt korta klipp, med en flåsande, väldigt tungt mejkad Anna som springer omkring med Kicken som de två lallande fåntrattar som de är..

De valde att ta ett betalt jobb. Som tididigare anställd fick de nog ca 5000 för jobbet. Ett skräpjobb. Det smärtar mig att säga, men det är så.

Tror dock/vet att de blev sminkade i studion 😉. Vi var väl flera som såg hennes story. Sorry, men de sminkar ner och trasslar hår. Det är din roll, inte att ignorera dig.

Puss Anna
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-06 kl. 18:49.
Citera
2021-09-06, 19:01
Medlem
PricklyCitys avatar
Allt som AB grinar om på IG talar ju emot att det skulle gå bra nu som vissa påstår.
Men man kan ju gissa att "flugornas" bara är "fardtjansten" under nytt namn.
Citera
2021-09-06, 19:29
Medlem
TPLs avatar
Anna har skrutit om sina besparingar i kassaskåpet så i stället för att gnälla kan hon väl panta dom i väntan på det stora genombrottet. Andra artister uppträder ju nu så varför skulle inte Anna kunna göra det? Kan det bero på att ingen efterfrågat henne?
Citera
2021-09-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Allt som AB grinar om på IG talar ju emot att det skulle gå bra nu som vissa påstår.
Men man kan ju gissa att "flugornas" bara är "fardtjansten" under nytt namn.
Bra gissning, håller med om den! Tråkigt att troll förstör vår tråd och måste hitta på nya användarnamn när de blir avstängda.
Citera
2021-09-06, 19:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har skrutit om sina besparingar i kassaskåpet så i stället för att gnälla kan hon väl panta dom i väntan på det stora genombrottet. Andra artister uppträder ju nu så varför skulle inte Anna kunna göra det? Kan det bero på att ingen efterfrågat henne?

Är det så? Hade hon inte planerat stora event +300 nu ( utan covid-19)? Har ju rotat i mina kanaler och inget är avbokat eller uppskjutet.

TV-4 grejen var för att hon blev avbokad och de erbjöd annat. Långa diskussioner, men jag vet ingentiiiiing

De tog in Kicken för ingen annan ville…..
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-06 kl. 19:37.
Citera
2021-09-06, 19:52
Medlem
Herregud nu förevigas främmandet på Insta, som inte var några ” speciella” enligt Antonio 🤣🤣Anna hade dukat upp i MATRUMMET 😂🤣😂🤣 som är lika med köket. Något matrum finns det ju inte i Casa Retarded. Jösses vad märkvärdigt det alltid ska vara
Citera
2021-09-06, 19:55
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Herregud nu förevigas främmandet på Insta, som inte var några ” speciella” enligt Antonio 🤣🤣Anna hade dukat upp i MATRUMMET 😂🤣😂🤣 som är lika med köket. Något matrum finns det ju inte i Casa Retarded. Jösses vad märkvärdigt det alltid ska vara

Du får väl försöka lägga upp? De flesta är blockade
Citera
2021-09-06, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Nej det är inte alls fult. Men jag tycker, enligt min smak alltså, att det saknas saker på väggarna och är tråkigt. Men jag kan ju inte säga att det är något fel att vilja ha så hemma. Det är mer att hennes smak är smakfull på något sätt men väldigt opersonlig.

Och det är där jag tänker att hon, på grund av att hon hade den tonårstid hon hade blev rädd för att inte vara rätt om du förstår vad jag menar. Det skrivs ju ibland i tråden att hon härmar den ena och den andra, inget jag själv kollat upp men det kan ju vara så att hon inte vågar att leva ut sin inre Anna riktigt. Och så tänker jag att hon kanske äter i stället. Det är ju så det kan vara. Kan tycka synd om Anna för det. Att hon kämpar för någon slags godkännande. Och så kör hon lajvar där en del uttrycker sig så fint om henne i korta små meningar. Och andra som kanske inte alls menar illa blockas för att hon återupplever skräcken över att inte vara rätt. Hon verkar vilja vara RÄTT rätt mycket.

Inredningen är väldigt åttiotal(rökfärgat glas, mässing, fluff, speglar, prismor, rosa, ”guld” och ljuslyktor), årtiondet som var Annas storhetstid. Det är ju hennes smak men jag slås också av dessa tomma väggar, inga böcker eller direkt personliga saker, plus tex plastväxter…
Anna är extremt påverkad av sin uppväxt med en krävande mamma som enligt flera uppgifter också hade ett alkoholmissbruk. Fadern var helt frånvarande. Det var inte jättevanligt på den tiden, i min klass var det tex bara två ungar som hade separerade föräldrar. Utanförskapskänsla och känslor av utsatthet har säkert alltid varit en del av hennes liv, därav hennes idealiserande av föräldrarna i efterhand. Föräldrar som verkligen brast på väldigt många sätt. Och hennes önskan att vara ”spanjorska”, också ett sätt att hantera hur utanför hon känt sig. Passar hon inte in här, känns det tryggare att tro att i Spanien skulle alla förstå henne och inkludera henne.

Anna fick i livsuppgift att förverkliga moderns drömmar om berömmelse och därför är Anna ständigt på sin vakt mot kritik, att falla i glömska, är oerhört rädd för att ”vara fel” och stämplas som underklass igen. Hon vill vara som Pernilla och Carola som bägge har en annan bakgrund.

Hennes utagerande och provocerande tror jag är skenmanövrar för att upprätthålla sin självbild av att hon minsann inte bryr sig om vad andra tycker och samtidigt känna sig aktuell, ungdomlig och relevant som kändis. Anna är djupt osäker, inte särskilt konstigt-dessutom kan vi lägga på att hon garanterat har några olika diagnoser och ett smatterband av olika personliga kriser/katastrofer i bagaget som var för sig hade varit nog för de flesta att vilja hålla låg profil.
Matmissbruket är för Anna vad alkohol var för mamman. Både hennes moster och morbror hade grava missbruksproblem-det är den belastningen som får henne att ibland förneka att hon dricker alkohol alls.

Sen har jag reflekterat över förr om hon möjligen har sexuella övergrepp i barndomen (nån pojkvän till mamman kanske) med sig.
En del som har det och aldrig fått hjälp att bearbeta det får liknande gränslösa beteenden som hon har-fixeringen vid att prata om sitt sexliv och kropp tillexempel.
Tycker det är väldigt intressant av olika skäl att studera henne. Tyvärr
Citera
2021-09-06, 20:35
Medlem
Hon är så fruktansvärt gränslös. Ingen tar så mycket bilder och klipp på privata vänner och kladdar ner sin och andras Instagram med.
Citera
2021-09-06, 20:49
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Lyckades Antonio sätta ner foten? Bra där! Sak och person….
Citera
2021-09-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Lyckades Antonio sätta ner foten? Bra där! Sak och person….

Var kan man hitta Antonio någonstans? Ja, på nätet dårå!
Citera
2021-09-06, 20:52
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Var kan man hitta Antonio någonstans? Ja, på nätet dårå!

Tror IG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in