Citat:
Cereno. Bioföretag men det är nog inte filmer de visar. Pumpad efter något peämm i mak om avtal med någon skola i amerikat. TO1 för teckning om ett par veckor, som det ser ut kan man kanske göra en acka på att köpa TO1 och teckna för att sedan sälja. Som biobolag är det typiskt ett peämmpumpat bolag, svårt att förutsäga.1. Det är möjligt att dessa ingår i ett konsortium som jag missat. 2. Det är också möjligt att inte alla dessa bolag blivit pumpade. 3. Jag tvivlar starkt att ovanstående stämmer, särskilt punkt 2.
Milad Mirmoradi:Mandel, Anima Omnicar, Finepart
Milad Pournouri: Mandel, Anima,Omnicar, Finepart,Cereno, Zoomability, Synact, Xyxone
Magnus Ottosson: Anima, Omnicar, Safe Lane Gaming,Esen Sports, Josab, Enorama Pharma
Oliver Aleksov: Mandel, Anima, Omnicar Finepart, Terranet, Zoomability, Oasmia, Savosolat, Acousort
Sörjan: Anima, Omnicar Finepart, Zoomability, Bredband2, Spectrumone Xpecunia Mfl
Vad säger Bajsis? Kan ditt minne återskapa om någon av dessa inte blivit pumpade, särskilt de bolag som är gemensamma. Jag har inte hunnit kolla men på något sätt känns det nästan som jag vet vad svaret kommer att bli.
PS. Det är möjligt att alla inte är noterade ännu
Milad Mirmoradi:Mandel, Anima Omnicar, Finepart
Milad Pournouri: Mandel, Anima,Omnicar, Finepart,Cereno, Zoomability, Synact, Xyxone
Magnus Ottosson: Anima, Omnicar, Safe Lane Gaming,Esen Sports, Josab, Enorama Pharma
Oliver Aleksov: Mandel, Anima, Omnicar Finepart, Terranet, Zoomability, Oasmia, Savosolat, Acousort
Sörjan: Anima, Omnicar Finepart, Zoomability, Bredband2, Spectrumone Xpecunia Mfl
Vad säger Bajsis? Kan ditt minne återskapa om någon av dessa inte blivit pumpade, särskilt de bolag som är gemensamma. Jag har inte hunnit kolla men på något sätt känns det nästan som jag vet vad svaret kommer att bli.
PS. Det är möjligt att alla inte är noterade ännu
ESEN esports...... omsättning 23k på fredagen, skit i detta.
Josab är bara för härligt, ett vattnets Anoto. Det enda som pumpas här är vattnet. Bolagets nettoomsättning Q2 800k. Pfft.
Enorama. Bioföretag. Nyss pumpat på peämm om riktad emission. Hååsande placeraforum. Sekten gillar alltså att bli utspädda. LOL. Klar potential om man kan hitta tecken på begynnande pump men inte just nu.
Terrornet. Självkörande fordon. Vi vet ju hur bra det går för Elon, eller inte. Den dagen en självkörande häck kan ta sig fram på en värmländsk grusväg kanske jag tror på det. Men detta vet inte bagholders. TO3 färdighandlad. TO4 och TO5 inte aktuella i år. Riktig TO-gödslare. Skiten har tagit sig under MA200 och dödskorsar om nån vecka. Tror inte på pumpen i detta i närtid.
Zoomability. 2-årsgrafen är inte optimal för en pump. Kursen hänger kvar högt efter förra årets pump. Lovvärd verksamhet men i mina ögon inte en pump.
Oasmia. Ännu mer bio. Vacker utförslöpa efter pumpen i mars förra året. Verkar lite bortglömt. Tror vi kan lämna detta åt sidan i väntan på fantastiska peämm.
Savosolat. Utförsåkning i solvärmen. Det sömniga placeraforumet pratar om NE. Näe.
Acousort har vi väl pratat om tidigare tror jag. Visar inte något direkt pumpbeteende.
Späcktrumone. Företagsbeskrivningen i HK är rena ordsalladen. Avanzianska KFare största ägaren. Vildmarksstugorna storägare, ett bolag i den sörjanska sfären. Sörjan själv har en liten post. Förlustmaskin. Verkar finnas en jädra massa bagholders. Jag tycker förra namnet TargetEveryOne var fräsigare, eller varför inte det ursprungliga namnet Ironroad. TO ute för teckning nästa år. Lite småpumpat nyligen men inget upphetsande.
Xpecunia vet vi redan vad det är. Med handskarna på.
Har ni tänkt på att Skatteverket är en bra källa för att hålla koll på alla jävla TO därute?