2021-09-05, 18:26
  #3661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhIcU812
Luleå avdelningen "Haram Angels"
😁




Hoppas inte kvotering har tagit överhand där också eller så har dom blivit PK .

Nått verkar inte stämma !
Citera
2021-09-05, 18:38
  #3662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hur fn kan HA låta detta passera? Massa kaos drogsäljande pundare som ska dränka stan me droger. Som skapar lika mkt kontroverser som 1% av svenskar. Imulskontroll som helt saknas.

Droger kommer nog alltid finnas men det gäller att begränsa tillgången. Det som måste bort helt är våldet som kommit i dess spår senaste åren. Allt från att 12-åringar blir rånade på sina jackor och mobiler på väg till skolan, till kriget på gatorna där både inblandade som FL och oskyldiga medborgare i shoppingcenter, på restauranger och hos frisörer skadas eller får sätta livet till. Alternativet blir att vi som vill ha lite ordning får söka asyl i Tyskland eller Danmark istället. 😊
Citera
2021-09-05, 20:20
  #3663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hur fn kan HA låta detta passera? Massa kaos drogsäljande pundare som ska dränka stan me droger. Som skapar lika mkt kontroverser som 1% av svenskar. Imulskontroll som helt saknas.

HA Luleå håller ju på att falla isär. Det har ju pratats om att de är för få fullvärdiga medlemmar för att få vara lokalavdelning. De har t.o.m. importerat medlemmar för att hålla ihop skiten. Nåt som Luleå HA bossen tar upp 27 juni på sin Facebook.

https://www.facebook.com/JuliusGryn

Men det är väl skitsamma vilka det är som dränker stan i droger, HA eller andra…. Samma skit.
Citera
2021-09-05, 21:27
  #3664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkaerlockHolm
Bahnan är inte Shottaz.
Som jag förstått hade han ”egen firma” med Ninow och Yahie. Shottaz är inte vän med dem. Bahnan är dock somalier.
Som någon tidigare skrev, läs tråden.
Ali har Shottazkopplingar.
Citera
2021-09-05, 23:52
  #3665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampel
Ali har Shottazkopplingar.

Ok. Tack. Nog missat det.
Men det är tydligen väldigt rörigt och blandat i olika städer. Linköping rena soppan mellan MC-gäng och gatfolket.

Frågan är kanske om Ali gjort mer i Luleå tidigare och om han kommit upp genom bröderna Kohzad eller Bahnan då?
Ninow, Yahie, Bahnan gick ju inget bra ihop med FLG/ Shottaz söderut?
Citera
2021-09-06, 00:00
  #3666
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhIcU812
Luleå avdelningen "Haram Angels"
😁

Citat:
Ursprungligen postat av Grasligt
Men vad är sant ?

Simon misstänkt för mord på en 25årig kvinna . Simon enl rykten är en opiattors med dålig kvinnosyn .

Ziad misstänkt för samma mord . Ziad enl rykten drömde om att vara Norrlands Pablo Escobar.

Bannan misstänkt för samma mord . Bannan är en somalier , som har ett bolag tillsammans med Ziad.

Ziads bror är med i röd vita , hans dröm är att bli fullvärdig medlem i HA.

Kvinnan som blev mördad , hennes far hade bra anknytningar till HA .

Det verkar alldeles för mycket kaos eller för mycket ny Svenskar inblandade

Citat:
Ursprungligen postat av aelul
HA Luleå håller ju på att falla isär. Det har ju pratats om att de är för få fullvärdiga medlemmar för att få vara lokalavdelning. De har t.o.m. importerat medlemmar för att hålla ihop skiten. Nåt som Luleå HA bossen tar upp 27 juni på sin Facebook.

https://www.facebook.com/JuliusGryn

Men det är väl skitsamma vilka det är som dränker stan i droger, HA eller andra…. Samma skit.

Ja det är uppenbarligen något som inte står rätt till med avdelningen i Luleå när man sänker sig till en sån här nivå. Kanske är det så att intresset för att röra sig med HA har varit så svagt på sistone att man är tvungen att börja rekrytera opiatpundare och kaosblattar för att ens ha någon klubb kvar. Ett sista dödsryck. Men då går det ju uppenbarligen som det nu har gått också
Citera
2021-09-06, 13:01
  #3667
Medlem
[quote=PeterNoster|76849950]Men det skiter väl rättssystemet i hur BO ser på sina släktingar. Nu är det rättegång det handlar om. Ett målsägarbiträde är till för att se till att ta till vara målsägarnas intresse och deras intresse är för det mesta att få ut skadestånd. Det finns fall där det inte delas ut skadestånd.

Du skrev att mor och bror bor i närheten av brottsplatsen och heter Landin. Då tar PI Noster fram förstoringsglaset och hittar Susann Elinor och Oliwer. Du bad om det.

Sen påstår du att jag ljuger om faderns död och att du har fakta.

Fakta:
Halsius, Georg Andreas
95243 Töre
Död ?/6 2015.
Folkbokförd i Töre, Kalix kn (Norrbottens län, Norrbotten).
Född 31/1 1973 i Jukkasjärvi (Norrbottens län, Lappland).
Ogift man.
Anm:
Avregistrerad på Försäkringskassan 20150604. Fastighet: Töre 5:45

Han var skriven på fasigheten Töre 5:45 men han dog i Söderhamn efter att ha smitit från en bilolycka, kört i diket, knyckt en grävmaskin för att dra upp bilen, sprungit omkring i bara kallingar och tatueringar i skogen i Söderhamn. Osäkert om han hittats. Har letat efter graven men hittar ingen.

Någon annan i tråden bidrog med detta i denna tråden och du kommenterade inte det men mig hoppar du på och skyller på. Vidriga människa.

Det stämmer bra Ante kapade en traktorgrävare naken å hittades senare avliden i skogen av polisen tillfällig sinnes sjukdom ev självmord kunde inte uteslutas... Frida har inga barn hon har där emot en kusin som är lik henne där sos har tagit barnen (kolla klippet norrlands värsta bedragare på tuben)
Ante figurerade med sin bror Frille som hangarounds då Outsiders mc flyttade till Luleå å blev RedDevils... Sen gick det utför med droger å skit för bägge Ökx pojkarna...
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1505023693157497&set=ecnf.100009496425310
Frida på antes begravning notera sistahälsningen från Hells angels luleå till vänster i bild...
__________________
Senast redigerad av BrutalusMaximus 2021-09-06 kl. 13:21.
Citera
2021-09-06, 13:19
  #3668
Medlem
Heltsjuk om HA Luleå är inblandade deras gamla döda polare från Outsider, MÖRDA HANS DOTTER eller ha något med det att göra , fy fan vidrigt Här kan vi snacka bestraffning
Citera
2021-09-06, 15:11
  #3669
Medlem
Här är bilen som syntes på bild på kuriren.nu just efter tillslaget.

https://biluppgifter.se/fordon/SWN26*

* = Z
Citera
2021-09-06, 15:33
  #3670
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBeardo
Här är bilen som syntes på bild på kuriren.nu just efter tillslaget.

https://biluppgifter.se/fordon/SWN26*

* = Z

Kolla bolaget som sålde bilen till nuvarande ägare, det har totalt 16 fordon varav en motorcykel av märket Indian. Vilka kör Indian?

Audin i fråga är helt uppenbart en bil som är utplockad och ägd av HA genom olika bolag.
Citera
2021-09-06, 16:11
  #3671
Medlem
Har Simon börjat sjunga? Är det därför det gjorts fler gripanden?
Citera
2021-09-06, 16:46
  #3672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
Kolla bolaget som sålde bilen till nuvarande ägare, det har totalt 16 fordon varav en motorcykel av märket Indian. Vilka kör Indian?

Audin i fråga är helt uppenbart en bil som är utplockad och ägd av HA genom olika bolag.


Kollar man kompletta ägaruppgifter via merinfo (länk fanns på biluppgifter) så ser man detta:
https://www.merinfo.se/foretag/AlmaMia-Konsult-AB-5592523376/2khn6nk-207bl?utm_source=biluppgifter&utm_medium=owner&utm _term=company

Citat:
Adress
AlmaMia Konsult AB
c/o BEZAD KOZADI
LINGONSTIGEN 185
973 33 Luleå

Så det verkar ju som att han nu är HA eller röd och vit som som underhuggare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in