Citat:
Ursprungligen postat av
SkaerlockHolm
Som jag har uppfattat det i tråden finns inget som säger att HA Luleå är involverade vare sig i mordet eller i något samarbete med Shottaz.
Ziad kanske bara lånade bilen för att köpa glass.
Både Simon och Ziad arbetar uppenbarligen för HA? Bezad bor till och med hos en HA. Grabbarna kör även bilar som ägs av HA. Dessutom poserar man i Support 81 kläder och emblem?
Men du anser att den enda kopplingen mellan häktade och HA är att Ziad lånat en bil för att köpa en 88:an hahaha
Det är ju inte bara en bil det handlar om, även mercedesen på en av häktades profilbilder ägs av ett bolag som i sin tur ägs av en tjej som bor med en HA, om jag förstod tidigare uppgifter här i tråden korrekt.
Alla vägar leder till rom som man brukar säga.