Citat:
Ursprungligen postat av
Schicklgrubblare
Jag har full förståelse för att du tycker som du gör och det är ytterst beklagligt och en tragedi för det svenska folket att det blivit såhär. Tyvärr finns det folk som vill oss illa om och använder våra goda instinkter emot oss.
Självklart blir man bitter och ledsen som medveten svensk. Man förstår ju problemet.

Man känner sig något maktlös tyvärr!
Det är mot all odds och ett fint mirakel när två svenskar träffar varandra och bildar familj, det är bra. Låt oss åtminstone komma överens om den saken...
Om svenskarna var mer rasmedvetna tror jag det skulle ge dem mer självförtroende att ty sig till varann.
har hunnit med några riktigt långa förhållanden med svenska kvinnor , men i dessa tider så verkar dessa värderingar om att bygga nått starkt tillsammans , hålla ihop familjen eller förhållandet i vått och tort runnit ut i sanden tyvärr , för lockelsen ligger bara ett tryck bort för otroligt många
därför jag tipsade TS om just ryska kvinnor , de har detta kvar i sitt sinne , familjen över allt annat
så svenska kvinnor är en stor del av problemet tyvärr , alla orkar inte starta om och om och om igen i livet , livet är för kort för sådant skit .
tror många män håller med mej i detta