2021-09-02, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Det gör det knappast mindre olagligt att följa efter någon bara för att den röker en holk. Förstår du inte ens det?
Förstår du ens vad du skriver? Ingen följer efter en pundare för att det tar en holk. Vad nojjar du om?
Citera
2021-09-02, 03:38
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Förstår du ens vad du skriver? Ingen följer efter en pundare för att det tar en holk. Vad nojjar du om?

Jag nojar inte. Gangstalking existerar och är ett allvarligt moraliskt övertramp. Observerar du inte omgivningen? Har du inte sett hur världen går åt helvete på grund av sånt här?
Citera
2021-09-02, 03:44
Medlem
Citat:
Jag nojar inte. Gangstalking existerar och är ett allvarligt moraliskt övertramp. Observerar du inte omgivningen? Har du inte sett hur världen går åt helvete på grund av sånt här?
Eftersom jag inte tar droger har jag inget att oroa mig för, men jag vet att haschtomtar blir maniskt konspiratoriska.
Citera
2021-09-02, 03:45
Medlem
lyxelitistens avatar
Djävla pisstattare som sålt sina själar för rikskuponger ska inte stoppa bringandet av paradiset här på jorden. Det finns inget förutom evigt fiendskap mellan exoteriska plebianer och vi bodhisattvor.
Citera
2021-09-02, 03:46
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Eftersom jag inte tar droger har jag inget att oroa mig för, men jag vet att haschtomtar blir maniskt konspiratoriska.

Kul för dig. Själv vill jag leva i verkligheten.
Citera
2021-09-02, 07:42
Avslutad
Citat:

Lustigt exempel som du tog.

Misstänker att det kan finnas alla möjliga orsaker till att just lyxelitisten blir utsatt för GS; alltså att det inte behöver vara drogrelaterat.

Men åtminstone i US så finns det just en organisation som utför GS öppet på användare av droger: https://www.youtube.com/watch?v=ulLFP8axZVQ
Senast redigerad av Trintignant 2021-09-02 kl. 07:49.
Citera
2021-09-02, 08:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det gör det knappast mindre olagligt att följa efter någon bara för att den röker en holk. Förstår du inte ens det?

Det var inte riktigt det det handlade om va? Långvarig droganvändning kan störa folks verklighetsuppfattning.

Jag tror dock tyvärr det handlar om psykisk ohälsa på ett djupare plan än så.
Citera
2021-09-04, 02:45
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Vad vet du om detta ? Hur kan du påstå att det är globalt och mena att alla utsatta är då utsatta av samma grupp? Du som inte ens förstår då du tror din familj trakasserar dig, att det bästa är att sätta er ner och gå igenom punkter för att reda ut detta och där du tar med de enklaste bevisen du kan frambringa och frågar "är detta ni som gör "?

Är det så fråga varför och vem och varför igen. Har det blivit lurade att du är sjuk och samtidigt inte får tala om det för dig för då mår du sämre så måste du fatta att de tassar på tå och kollar dig, och detta räknar ju även splittrarna med att du ska göra så du bör ta fram bevis på vad som gjorts mot dej så att om de dina säger att inget har de gjort/ gjort självmant /på uppdrag av zersetzung folket. Det blir så att du kämpar för frihet på ditt sätt och de dina gör samma sak men de har en "sjuk person att hjälpa" så de är frustrerade också och ni kommer ingen vart.. Till sist nu OM DIN FAMILJ ÄR med på detta så är de lurade och inte emot dig. Är du sjuk så vill de bara hjälpa dej. Och Zersetzung är riktigt djävuls för utförarna vet ju att de kan få samma enkla behandling med svåra konsekvenser som de givit andra och det är deras mardröm så de slåss för sina liv nu också.

Sätt samman en kort lista med händelser som du vill ta upp. Att prata om globalt för så enkla tekniker som tex sexualbrottslingar använder för att hota vittnen ( kolla skandalerna i USA) är som att tro att alla som använder handbojor i hela världen är samma grupp.

Du tar inga droger som uppåt eller röker cannabis och får nojor?

Ha det bra!

Fråga: du har aldrig gjort en anmälan på något som hänt dej?

Det finns två sidor till det: ena är ateistiska som förklara utmåla alla måltavlor som sjuka i huvudet sedan finns det den religiösa/spirituella där de tror att måltavlor är "utvalda" att utsättas för det här. Egentligen är det en enkel operation som matar på den andra sidan: ju mer ateisterna försöker förklara det med vetenskap & teknologier desto mer tror de religiösa/spirituella (bl.a. kristna) att det är "mer troligt" att demoner/Satan/Gud har med saken att göra. Jag tror att de ansvariga anspelar på bägge sidor: ena säger att det är psykopater; den andra säger att det är demoner (då psykopater är i grunden demoner).

Det är för utan tvekan att det här handlar om psykologi & religion: psykologi som i djupa psykologiska operationer mot de utvalda samtidigt som de religiösa ser psykologi som spiritualitet som förklarar den religiösa sanning. Exempelvis VILL de att allt låter OTROLIGT som så att folk drar på egen sats en av två slutsatser: antagligen är det en mäktig organisation av psykopater inom militärunderrättelse eller att det är Gud/Satan. Som sagt bägge teorier stämmer på en plan då det är frågan om perspektiv & trossystem. Vad gör det mer komplicerat är att propagandan är gjort för att reflektera dessa två teorier. Notera hur få talar om psykologiska operationer vilket ligger till grund av "Gang Stalking" som är förföljelse, olaga övervakning, sabotage, förtal på ett visst sätt.

Min familj ÄR med på det. Jag orkar inte redogöra det igen. De tror mer på den spirituella verklighet som denna grupp sprider men även att det är viktigt med mental hälsa. Denna grupp effektivt experimenterar på mig - de försöker skapa något av mig & mitt liv vilket är vad min familj har köpt in sig på eller kanske rättare sagt "sålt" rättigheter till mitt liv till denna olagliga & oetiska projekt som jag är övertygad sattes igång redan mig som yngre tonåring. Om det verkligen handlar om en kult är jag övertygad att kulten har haft uppsikt om mig sedan barn. Jag är inte överraskad att de samarbetar med kulten - de har inget bättre för sig som arbetslösa & ser mig mer som ett "livsprojekt" att leka med genom kultens önskan.

Myndigheter är utan tvekan med på det i så att myndighetspersonal med polisen blir tillsagda att agera & säga saker vilket alltså betyder att en central grupp med auktoritet är bakom skitet som övertygar alla möjliga till att säga en liten sak eller göra något.

Som sagt tror jag att det är en mäktig kult/sekt med tillgångar som kanske liknar SÄPO eller så vill de att vi ska tro det vilket är naturen i sådan förföljelse: hemlig spaning, övervakning, sabotage, spioneri, hemlig påverkan etc. UTAN ens informerade vetskap eller tillåtelse.

Nej - jag är nykterist. Jag ringde polisen 2013 men fick råd att samla bevis. Tror du att min familj kommer öppet att erkänna att de samarbetat med en grupp som de vet har skapat ett helvete för mig i 15+ år med deras direkta hjälp? De vet att jag vet men jag har ingen annan i världen än min direkta familj samtidigt som hela släkten verkar vara en del av det. Men jag kommer aldrig att förlåta dem - de har lekt med min goda natur i 15+ år & bara för att jag är uthållig så tycker de att de ska fortsätta "bara för att se" vad som händer. De är sjuka i huvudet i min mening men jag har insett att samhället har ett skuggsamhälle där dessa mäktiga personer & organisationer leker med personers liv. Framförallt hemliga sällskap, kulter etc. samt många arbetar i t.ex. underrättelse & militären - de är väl uttråkade i fredstider.

DET är den riktiga verkligheten. Samhälle på ett skuggsamhälle som vill bygga ett osynligt spirituellt samhälle i hemlighet & olagligt.
Citera
2021-09-04, 02:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Lustigt exempel som du tog.

Misstänker att det kan finnas alla möjliga orsaker till att just lyxelitisten blir utsatt för GS; alltså att det inte behöver vara drogrelaterat.

Men åtminstone i US så finns det just en organisation som utför GS öppet på användare av droger: https://www.youtube.com/watch?v=ulLFP8axZVQ

Det finns gott om spekulationer att viss Gang Stalking är utfört av kyrk-/kult-/sektmedlemmar som hatar droger & alkohol på vis sätt att de ska konvertera hopplösa fall mot Gud & Jesus Kristus - det är deras enda uppgift egentligen. De är troligen de mest lättmanipulerade då det räcker att säga att en person behöver hjälp eller är besatt av en demon men vet inte om det så det är upp till sociala kretsen att dra ut demoner via Gang Stalking-aktiviteter samt att exponera personen mot Jesus Kristus & Bibeln vilket verkar vara hälften av Gang Stalking propaganda online.
Citera
2021-09-04, 03:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Inatt drömde jag om att jag träffade en person som är inblandad i nätverket. Han var ryss och vi hade andligt och fysiskt handgemäng. Till slut så hörde jag en röst som sa "de vill rekrytera dig" och jag tänkte att jag kan väl följa med. Om inte annat för att fördjupa förståelsen för avsikterna riktade mot mig. Allt annat bara gjorde ont. Han var trevlig också trots att vi hade brottats tidigare.

Vi kom till en lägenhet. Han var som sagt ryss och det verkade som om vi var i Ryssland. Väl där så öppnades en portal i rummet och jag flög in. Där träffade jag en häxa som gjorde någonting och jag minns att jag stretade emot litegrann. Jag ville inte gå med.

Vill inte säga mer för jag vill inte skada någon. Men jag tror fortfarande på ädel individualism och ahimsa. Det vill säga ickevåld. Allt våld är alltid fel.

Hoppas det kan hjälpa någon att nå klarhet i frågan. Må Jesus och Buddha vara med oss alla så vi kan nå perfekt insikt i vår sanna natur.

Det kanske är omvänd psykologi? Kulter & company gillar att psyka personer av irrationella skäl såsom att de lämnat umgänget eller tror fel - eller så tror kulten & company (t.ex. en kyrka) att någon är en biblisk figur & därmed måste utsättas för skitet.Exempelvis Scientologis "Fair Game". Det enda som vi kan vara säkra på är att det är ett högt & djupt spelat psykologiskt spel. De har fan bättre att göra än att leka med människors liv bara att bevisa eller avvisa trossystem.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-09-04 kl. 03:29.
Citera
2021-09-04, 08:40
Medlem
Det som får mig ifrågasätta tesen att det är ett psykologiskt experiment och inte något övernaturligt fenomen är skalan av det hela.

Visserligen är allt man utförs av rent teoretiskt sett möjligt ur ett naturligt perspektiv men resurserna för att utföra sådana komplexa operationer vore enorma, och till vad för nytta?
Citera
2021-09-04, 11:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Det som får mig ifrågasätta tesen att det är ett psykologiskt experiment och inte något övernaturligt fenomen är skalan av det hela.

Visserligen är allt man utförs av rent teoretiskt sett möjligt ur ett naturligt perspektiv men resurserna för att utföra sådana komplexa operationer vore enorma, och till vad för nytta?

Det behövs inte enorma resurser bara ett nätverk av personer i specifika positioner i samhället. Resurser som krävs är en grupp av några personer med auktoritet som fått i uppgift av en större grupp som ger denna auktoritet att utföra operationen. Resurser som att spionera via mobilen & dator kostar ingenting eftersom det endast krävs ett godkännande att få access till elektroniska apparater över internet eller så infekterar ens familj mobilen & datorn. Men det är utan tvekan ett mäktig nätverk som har access överallt genom manipulation & access med auktoritet. Men om det är ett psykologiskt experiment är svårt att veta eftersom hela operationen är grundat i psykologisk manipulation av måltavlan & dennes sociala krets baserat på deras trossystem & psykologi. Tänk er hur enkelt det är för professionella psykologiska operatörer att manipulera människor för att "hjälpa någon".

Vilken nytta? Samhället behöver inte vara rationell såsom Skatteverket eller liknande myndigheter. Kyrkan är mycket mer inflytelserik än många myndigheter & de är irrationella. Samhället är uppbyggt av organisationer & människor; organisationer kan agera rationellt men människor styr organisationer & samhället; de flesta människor är irrationella.

Många är uttråkade & vill delta i en operation som är större än de själva speciellt om det är frågan om esoteriska eller ockulta saker; eller bara för att experimentera (oskyldigt) - de gör ju bara en sak då & då men många gör saker mot en måltavla så den enskilde förövaren kan inte åtalas då denna gjort en sak. Det är väl grunden i det att de övertalar sociala kretsen att bli negativ mot en så en måltavla är utsatt varje dag av olika personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in