2026-02-03, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
En sak som ofta förbises i de här diskussionerna är varför psykopatiska och narcissistiska drag nästan verkar visas upp medvetet i GS sammanhang. Det är sällan diskret. Tvärtom känns det ibland övertydligt, nästan demonstrativt. Och det är inte en slump.

Den biten är så mycket större än GS fenomenet. Att skapa sociopater är vad man försökt göra på löpande band sedan andra världskriget. Det är sinnebilden av "ubermench". Hela vår kultur går ut på att förhärliga narcissism, vi lär oss redan som små att det är de som "vinner".

Dr Bandy Lee & Dr Mary Trump har skrivit ingående om hur den här fabriken fungerar.

Kruxet är att egentligen är ALLA människor en hårsmån ifrån att begå grymma handlingar. Men vi vill absolut inte se det i oss själva. Även Hannah Arendt känns väldigt aktuell i tiden vi lever nu.

Och icke att förglömma: Andrew Lobaczewski
Senast redigerad av Hystericallynaked 2026-02-03 kl. 01:08.
Citera
2026-02-03, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Man ser ju vad dessa vänster liberala gör i USA där dom mördar folk som vill få en vettig dialog med dom dessutom uppmanar dom andra att begå mord på ICE agenter.

Jomen visst

Denna rapport är intressant att följa, visar exakt hur de här grabbarna gillar att jobba.

Du vet.. de där grabbarna som "kämpar för att skydda kvinnor och barn".
Citera
2026-02-03, 01:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hystericallynaked
Den biten är så mycket större än GS fenomenet. Att skapa sociopater är vad man försökt göra på löpande band sedan andra världskriget. Det är sinnebilden av "ubermench". Hela vår kultur går ut på att förhärliga narcissism, vi lär oss redan som små att det är de som "vinner".

Dr Bandy Lee & Dr Mary Trump har skrivit ingående om hur den här fabriken fungerar.

Kruxet är att egentligen är ALLA människor en hårsmån ifrån att begå grymma handlingar. Men vi vill absolut inte se det i oss själva. Även Hannah Arendt känns väldigt aktuell i tiden vi lever nu.

Och icke att förglömma: Andrew Lobaczewski

Jag fann en artikel om att GS är en "fabrik" för att skapa "schizofreni och psykopater" vilket ska vara en del av en gammal judisk kult inom Kabbalah som många andra hemliga sällskap bygger på. Deras mål är att driva människor "galna" med alla möjliga mjuka medel.

Enkelt sagt dock: psykopater föds medan sociopater skapas. Det handlar om att förstöra empati (själ) genom trauma exempelvis. Trauma-baserad "mind control" används för många syften också.
Senast redigerad av RiktigTI 2026-02-03 kl. 01:21.
Citera
2026-02-03, 03:51
Medlem
Citat:
Jag fann en artikel om att GS är en "fabrik" för att skapa "schizofreni och psykopater" vilket ska vara en del av en gammal judisk kult inom Kabbalah som många andra hemliga sällskap bygger på. Deras mål är att driva människor "galna" med alla möjliga mjuka medel.

Enkelt sagt dock: psykopater föds medan sociopater skapas. Det handlar om att förstöra empati (själ) genom trauma exempelvis. Trauma-baserad "mind control" används för många syften också.
Njae.

Psykopater skapas genom extrema samhälleliga privilegier och rikedom, men ja det ingår oftast generationell traumabaserad mind control i det också..

Har du läst Mary Trumps bok om familijens uppväxt, hur Trump blev separerad från sin mamma när han var 2 år, osv?
Citera
2026-02-03, 19:22
Medlem
Citat:

Jo det stämmer att dom provocerar en till den grad att man blir antisocial brist på empati eller någon form av schizofreni .

De som ligger bakom är experter på att maskera gang stalking som om en viss religion eller folk ligger bakom och man träffar aldrig dem som ligger bakom det här programmet dom har lyckats dölja det väldigt bra genom åren.

Men det måste jag säga här att det här programmet tar bort alla möjligheter så att man ska vara tvungen att välja de alternativ som dom vill att vi ska välja, men du har fortfarande möjligheter att avstå från saker som dom försöker få dig att göra så delvis gör du det av fri vilja även om det mer eller mindre är nästan som tvång.

Och det är just det som är väldigt typiskt för judar dom tvingar dig inte att göra som dom vill utan dom försöker med olika metoder övertyga dig att gå frivilligt med på det som dom vill.

Men som sagt det kan vara teater alltihop precis som det här programmet är uppbyggt att det ska vara väldigt svårt att lista ut vilka som ligger bakom.

Och om det nu skulle vara ovannämnda grupp så gör detta att möjligheter att avslöja gang stalking genast går från svårt till nästan helt omöjligt eftersom dom har mer statligt skydd än någon annan religös grupp i samhället.

Jag säger detta utan att nämna vissa historiska händelser för det tror jag att alla vet om varför denna grupp har sådant massivt statligt skydd i dagens läge är det endast Putin som vågat göra något åt denna grupp och även han gör det väldigt försiktigt.
Senast redigerad av Anders43J 2026-02-03 kl. 19:25.
Citera
2026-02-03, 19:26
Medlem
Vi slänger in den här så länge.
Citera
2026-02-03, 19:56
Medlem
Citat:
Jo det stämmer att dom provocerar en till den grad att man blir antisocial brist på empati eller någon form av schizofreni .

Inget av dessa existerar på riktigt. Det är hittepånamn för naturliga traumaresponser. Dr Jessica Taylor är grym på att dekonstruera det akademiska psykologspråk-mindfucket i realtid!
Citera
2026-02-09, 18:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Som jag sade förra året: inom två år är GS avslöjat. I nya Epstein-filerna är GS (kallat "targeted organized crime of indiviudals" och "targeted victims" i filerna) exponerat direkt: https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00262811.pdf - i bara de första 25 sidor detaljerar exakt det GS-offer har klagat om nästan ordagrant. Det betyder att den entitet zionisten Epstein arbetade för är också med stor sannolikhet bakom GS eftersom Epstein-offer utsätts för exakt behandling som GS-offer.

Se särskilt sidor 7, 10-11 och 20-22.

Tror ni GS-förövare att ni kommer undan? Inte ens mäktiga miljardärer och prinsar lyckades stoppa Epstein-filer (och det finns miljoner kvar att publiceras). När det här avslöjas kommer även ni att exponeras med namn och skämmas precis som alla i Epstein-filerna relaterade till misshandel av offer i det undangömda.

Ni tror fortfarande på den bedrägeri och manipulation som står i grund för GS-deltagande. Avslöja det nu och ses som hjältar istället som namn på GS-förövare i framtida GS-filer. Mark my words - ni kommer alla att doxxas.

Informationen kommer långsamt ut och konspirationsteori blir konspirationsfakta! Eliter är pedofiler? Vem är överraskad? Eliter trakasserar (och mördar) deras pedofiloffer genom GS för att hålla dessa tysta? Är någon överraskad? GS-förövare arbetar för psykopater och pedofiler som ser ner på empati och dyrkar psykopati - det är vem ni väljer att tro på. Inte nog med att den sexdömde zionisten Harvey Weinstein använde GS-metoder för att tysta hans sexoffer genom att anställa "underrättelsebolag" vars alla "anställda" är f.d. Mossad-underrättelse. GS är ett utspritt över många industrier just för att "tysta" personer som anses "farliga" för de som utverkar etiska, moraliska och legala fel. Ett sätt är att få sexoffer att verka och vara "delusional" så att deras vittnesmål blir noll.

Dessa GS-handlers ser oss som slavar som ska styra varandra - helst gratis. GS-måltavlor ska bli slavar för "mind control" och lyda vad än GS-handlers vill utföra för oss via proxy som social nätverk och social media. De vill skapa ett samhälle av slavar som kan styras av en liten psykopatisk elit som ser alla icke-judar som "goyim". Utöver det tror de zionist-extremister att motståndare till judendomen och zionism är "galna" och därmed används GS även mot de som uttrycker negativa åsikter mot Israel. Inte för att peka ut en enda folkgrupp eller kult. GS används av företag som Ebay (bevisat), sällskap som Frimurare (bevisat) och även kyrkor som Scientologikyrkan (bevisat) - det här är bara toppen av ett gigantiskt isberg!

Det är dags att hemligheter avslöjas och den verkliga agenda bakom kontrollsystem som sponsrar GS och andra oetiska, amoraliska och olagliga kontrollprogram.
Senast redigerad av RiktigTI 2026-02-09 kl. 19:40.
Citera
Igår, 04:50
Medlem
Citat:

De som ligger bakom är experter på att maskera gang stalking som om en viss religion eller folk ligger bakom och man träffar aldrig dem som ligger bakom det här programmet dom har lyckats dölja det väldigt bra genom åren.

Men det måste jag säga här att det här programmet tar bort alla möjligheter så att man ska vara tvungen att välja de alternativ som dom vill att vi ska välja, men du har fortfarande möjligheter att avstå från saker som dom försöker få dig att göra så delvis gör du det av fri vilja även om det mer eller mindre är nästan som tvång.

Och det är just det som är väldigt typiskt för judar dom tvingar dig inte att göra som dom vill utan dom försöker med olika metoder övertyga dig att gå frivilligt med på det som dom vill.

Men som sagt det kan vara teater alltihop precis som det här programmet är uppbyggt att det ska vara väldigt svårt att lista ut vilka som ligger bakom.

Och om det nu skulle vara ovannämnda grupp så gör detta att möjligheter att avslöja gang stalking genast går från svårt till nästan helt omöjligt eftersom dom har mer statligt skydd än någon annan religös grupp i samhället.

Jag säger detta utan att nämna vissa historiska händelser för det tror jag att alla vet om varför denna grupp har sådant massivt statligt skydd i dagens läge är det endast Putin som vågat göra något åt denna grupp och även han gör det väldigt försiktigt.
Så Putin står upp för alla TIs i det tysta menar du? Det får du nog utveckla. Att ge upp sin empati, om den fanns där från början, ser jag som ett val även om det kan tyckas som att omständigheterna "tvingar" en till det. Skulle du välja att bli som GS om det innebär att du inte längre är TI?
Citera
Igår, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hystericallynaked
Inget av dessa existerar på riktigt. Det är hittepånamn för naturliga traumaresponser. Dr Jessica Taylor är grym på att dekonstruera det akademiska psykologspråk-mindfucket i realtid!
Håller med dig om att många TIs upplevelser beror på traumaresponser. Har själv fått läka från trauman och gått igenom upplevelser som stämmer väl överens med vad många TIs beskriver.
Citera
Igår, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag har, ända sen mitt inträde i tråden velat syna hans bevis. Tyvärr så såg jag igenom dom och eftersom jag inte bekräftade hans historia utan gjorde hål på den, på ett väldigt snabbt men elegant sätt, så drog han undan 'beviset'

Men det var precis som jag misstänkte. Det är inte det att händelserna inte har skett, utan bara att han inte förstår att dom inte har med honom att göra. Självupptagenhet och narcissistiska drag är ju typiskt för 'TI's'.
Man kan bli rätt självupptagen när allt handlar om att få ett grepp om verkligheten och vad som händer med en utan att för den skull vara klinisk narcissist. Självupptagenheten torde klinga av när man kommer under adekvat vård alt lyckas läka sig själv, det senare scenariot dock mindre troligt hos många personer.
Citera
Igår, 05:10
Medlem
Citat:
Nej jag har sagt det tidigare jag lägger inte upp flera videoklipp i den här tråden om någon vill titta på det igen så får dom sända ett pm och orsak till varför dom vill se videoklippet typ att dom har varit med om något liknande osv.

För alla targeted individuals där ute så säger jag det finns bara två orsaker som dom kan ta in en på tvångsvård och det är om du är ett hot mot dig själv alltså självmordstankar osv eller hot mot andra.

Allt annat är frivilligt alltså dom kan inte tvinga er att ta emot psykvård av några andra orsaker dom kan genom släktingar försöka få dig intagen men det är olagligt om du inte är ett hot mot dig själv eller andra.

Så det är väldigt bra om ni som targeted individuals vet era skyldigheter men ochså era rättigheter. Och börja under inga som helst omständigheter ta psykmedicin om du inte uppfyller de två kriterierna som dom har för tvångsvård.
Perfekt, gör INGA förändring alls ang situationen och förvänta sig att det går över av sig självt. Prova ingenting nytt eller radikalt och förvänta ingen förändring. En skyldighet TIs har är att inte bara lägga sig ner och långsamt tyna bort I en miserabel tillvaro. Håller du med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in