2011-11-13, 17:29
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Fan klart att man använder en hederlig cumrag!
http://www.youtube.com/watch?v=ny0ix0OyO1c
Citera
2021-07-11, 17:17
Medlem
Runkar oftast i sängen och har en cumrag i en låda i mitt nattduksbord. Smidigt och enkelt, tvättat givetvis handduken ofta. Blir det mer spontant på något annat ställe så tar man vad man haver, helst papper om det finns i närheten men kan även vara strumpor eller annan smutstvätt.
Citera
2021-08-31, 07:46
Medlem
Ligger ner, kommer på magen, bröstet, och torkar upp med kallingar, stumpor eller tisch som ändå ska i tvätten.

Sitter upp, samma som när jag ligger ner.

Står upp, sprutar rakt ut på det som är framför, golvet, i toaletten eller i duschen golvet och väggen.

Står på alla fyra och knullar dildo doggy sprutar jag på underlaget jag står på, handduk på golvet eller sängen.

Rider dildo med ställningen rakt upp, kommer rakt ut på golvet eller sängen.

Rider dildo böjd bakåt, blir det sprut upp på magen, bröstet.

Fan blir sugen på en runk nu haha
Citera
2021-09-12, 08:47
Medlem
oyegies avatar
Ingen jävel har berättat att man ska använda strumpa,toapapper eller nån annan metod att lägga såsen i,visst är det lite personligt vad man själv gör men knappast så att man springer runt och predikar för hela svenska folket "Du måste använda en socka när du runkar" "Du måste lägga toapapper på sitsen när du skiter" osv
Citera
2021-09-12, 09:09
Medlem
Har sedan jag varit 15 tagit papper och lindat runt penis för att inte kladda ner kallingarna. Ibland har det dock fastnat, men det är värt att göra så för att slippa byta kallingar ofta.

Även SOP efter att ha sex med en tjej då det alltid finns sperma som vill ut oavsett hur mycket jag sprutat i kondomen etc
Citera
2021-11-16, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Ligger ner, kommer på magen, bröstet, och torkar upp med kallingar, stumpor eller tisch som ändå ska i tvätten.

Sitter upp, samma som när jag ligger ner.

Står upp, sprutar rakt ut på det som är framför, golvet, i toaletten eller i duschen golvet och väggen.

Står på alla fyra och knullar dildo doggy sprutar jag på underlaget jag står på, handduk på golvet eller sängen.

Rider dildo med ställningen rakt upp, kommer rakt ut på golvet eller sängen.

Rider dildo böjd bakåt, blir det sprut upp på magen, bröstet.

Fan blir sugen på en runk nu haha
Rider dildo? Inget fel på de men de där låter inte som runk... Sprutar du av att ha nåt i rumpan?

Citat:
Ursprungligen postat av Loliaki
Runkar oftast i sängen och har en cumrag i en låda i mitt nattduksbord. Smidigt och enkelt, tvättat givetvis handduken ofta. Blir det mer spontant på något annat ställe så tar man vad man haver, helst papper om det finns i närheten men kan även vara strumpor eller annan smutstvätt.
Hahahaha fyfan va de måste stinka i ditt nattduksbord, ja får kväljningar bara av tanken
Citera
2021-11-16, 11:33
Medlem
halaltarzans avatar
Knastrade ganska rejält sist när polarn tog upp gratistidningen Mitti som låg i pappersinsamlingen och försökte läsa mittuppslaget......
Citera
2022-03-08, 07:41
Medlem
Haha tycker faktiskt inte det luktar något direkt, så länge den ligger i en försluten låda så känns det inte. Ibland när jag däremot är lite lat och låter handduken ligga framme på sängen kan det börja lukta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in