2021-08-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Arteta har förstört detta lag. Willock, AMN, Saliba, Guendouzi. Många unga spelare som inte har fått chansen. Varför har AMN inte ens fått starta som högerback när Cedric och Bellerin har sugit så jävla hårt? Jag fattar inte snubben. Hur kan Sambi bli petad inför City matchen när han har varit en av de bästa spelarna i truppen? Varför Kolasinac framför Pablo Mari? My god.
Jag har ju ej följt arsenal alls genom åren förutom sett resultat,läst media mm..och nåt känns ruttet när talanger vill lämna,och inte får chanser,inte mår bra..

Som jag sagt..klubben måste börja om från början..nya ägare..ny tränare som får resurser bygga ett slagkraftigt lag..

Kom ihåg när Chelsea fick Roman..man bygga ett topplag för PL och Europa.
Citera
2021-08-30, 21:41
Medlem
Giggsys avatar
United: Vilket nummer vill du byta till?
Cavani: 21
*United säljer James*
Cristiano tar #7

Vore kaxigt ändå om CR gör en RvP och tar #21 för antal ligatitlar.
Citera
2021-08-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag har ju ej följt arsenal alls genom åren förutom sett resultat,läst media mm..och nåt känns ruttet när talanger vill lämna,och inte får chanser,inte mår bra..

Som jag sagt..klubben måste börja om från början..nya ägare..ny tränare som får resurser bygga ett slagkraftigt lag..

Kom ihåg när Chelsea fick Roman..man bygga ett topplag för PL och Europa.
Jag vill inte ha en oljeshejk till Arsenal men se på Chelsea och skillnaden mellan Lampard och Touchel. Vilken skillnad och hur han har lyckats få spelarna att prestera på topp. Rudger ville man sälja för att han var usel under Lampard. Vad vet jag, trust the process är kanske en process till att få laget ner till championship =).

Deadline day imorgon blir spännande! Må det komma en ny högerback!
Citera
2021-08-30, 22:55
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Daniel James till Leeds alltså, häftigt. Tror han kommer göra det bra ifrån sig, väldigt spännande spelare.

// PoK
Citera
2021-08-30, 23:05
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Arteta har förstört detta lag. Willock, AMN, Saliba, Guendouzi. Många unga spelare som inte har fått chansen. Varför har AMN inte ens fått starta som högerback när Cedric och Bellerin har sugit så jävla hårt? Jag fattar inte snubben. Hur kan Sambi bli petad inför City matchen när han har varit en av de bästa spelarna i truppen? Varför Kolasinac framför Pablo Mari? My god.

Håller med 100%.

Sjukt hur misskött klubben är, Arteta är helt clueless. Kolasinac och Cedric borde sitta på läktaren som max...
Citera
2021-08-31, 00:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Inte för att vara dryg men jag räknade bort er innan säsongen ens började. Tror helt ärligt ni får svårt med top 10 i år.
Så många lag som är bättre än er på de tre viktiga punkterna, ägare, tränare och trupp. Det är bara inse fakta, ni är långt efter.
Inte ngt drygt med. Tror även 99% av världens alla Gooners visste att den här kommer att bli hård.
Citera
2021-08-31, 00:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
United skulle inte gå för Ronaldo men man ville absolut inte att han skulle gå till City.

Hade det varit lustigt att se honom i City? Ja garanterat, men absolut ingen Pep spelare. Skulle tagit alla frisparkar (City har bättre), skulle aldrig jobba hem (vilket Pep älskar).

United har blivit rövknullade utav denna affär. Men som sagt, kul och se honom tillbaka i klubben han skapade sig ett namn i.

// PoK
Exakt så.

Man Utd behövde inte förstärkningar i Ronaldo’s position, de blev bara helt panikslagna när det blev klart att CR7 var nära en övergång till Man City. Man såg även samma tendenser från United när City var intresserade av Fred och Alexis..

Ett klassiskt exempel på en lillebror som lider av enorma mindervärdigkomplex.
Citera
2021-08-31, 02:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Sky Italia & Gazzetta dello Sport rapporterar nu att Antonio Conte siktar på jobbet som Arsenal manager, och följer noga med på vad som händer med Arteta.

A-R-S-E-N-A-L !!!
Citera
2021-08-31, 03:16
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Sky Italia & Gazzetta dello Sport rapporterar nu att Antonio Conte siktar på jobbet som Arsenal manager, och följer noga med på vad som händer med Arteta.

A-R-S-E-N-A-L !!!

Citat:
Antonio Conte will restart as a pundit for Sky Sport Italia, as the former Inter coach returns as a special guest in the studio of the Champions League

?

Det är det enda som dyker upp om honom om man gogglar ifrån senaste dygnet.
Samt att Campbell inte vill ha honom. Och en video på tuben om att det redan är off.

// Pok
Citera
2021-08-31, 03:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
?

Samt att Campbell inte vill ha honom. Och en video på tuben om att det redan är off.

// Pok
Besök Twitter-kontot till Sky Italia och/eller Gazzetta foot..

Personligen så är inte jag så hajpad på att se Conte som Arsenal boss, men han är 1 miljard ggr bättre än midtable-Mikel.
Citera
2021-08-31, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

A-R-S-E-N-A-L !!!
Hmm inte hört nåt alls om det,inte på nån kanal ,de enda som sagts om Conte,att han blir specialgöst i sky sport Italien CL sändningar.
Citera
2021-08-31, 03:42
Medlem
Citat:
?

// Pok
Sol campbell sa väl att Conte borde undvika Arsenal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in