2021-08-28, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det som är intressant att din beskrivning kan tillämpas i olika organisationer (inte enbart säkerhetstjänster). I mitt fall kan jag inte utesluta din beskrivning & inte heller att SÄPO är involverad. Eftersom det i grunden handlar om psykologiska operationer så är det troligt att de anspelar på ens trossystem om det nu är vetenskapligt eller teologiskt.

Jag är dock övertygad att det här är större än SÄPO; det verkar uppenbarligen vara en global operation. En operation som är så "viktig" att vanliga journalister faller väldigt snabbt för propagandan online & däärmed avfärdar det som "psykisk sjukdom" eller en grupp som undersöks av medicinska skäl vilket därmed antar de är gjort etiskt eftersom staten sponsrar det.

En av de mer övertygande vittnesmål jag läst på subreddit "GangStalking" var en användare som frågade om det han blev tillfrågad var en del av Gang Stalking-operationen. Han fick besök av två personer som var klädda i typiskt statligt klädstil - en man & kvinna. De frågade honom om han villle delta i ett experiment i beteende mot en av hans grannar. Han skulle få betalt att lära sig hur att sända signaler (till grannen) via kroppspråk & annat indirekt eller subtilt sätt. Jag antar att det andra sättet skulle inkludera att exempelvis spela viss musik vid en viss tidpunkt vid en viss volym, eller gå ut/in från lägenheten så det synkroniseras med måltavlans ut-/ingång (allt hänt mig) - troligen får de order via mobilen i att göra vissa saker i vissa tidpunkter & ibland händer det inom någon minut. När han gav sitt beslut att han absolut inte ville delta i "experimentet" & började ifrågasätta så gick mannen & kvinnan genast ut.

Det här bekräftade för mig det jag redan misstänkte utan tvekan. Faktum är att all seriös material relaterat till Zersetzung-liknande metoder & taktiker som används har jag identifierat mig med. Jag är alltså 100% säker att jag är utsatt för det de kallar "Gang Stalking" vilket troligen är ett begrepp skapat av de ansvariga - det är "gäng" som "stalkar" MEN de ansvariga är de som anordnar förföljelsen i hemlighet i kombination med cyberoperationer (psykologisk krigföring online). Egentligen ska det heta något helt annat - i min mening är "Psychological Operation" mer beskrivande av metoderna än vanlig "stalking" vilket det inte är. Det är med ett övergrepp av ens liv MYCKET likt Zersetzung.

Därmed sysslar SÄPO altså med Zersetzung vilket är ett kommunistiskt sätt att neutralisera statliga fiender som är privata medborgare. Jag som serb är väl mer än hatad av västerländsk militärunderrättelse, katoliker, muslimer & Sveriges vänstra PK-elit samt de i svenska Deep State som hatar serber till följd av mordet på ministern Anna Lindh som gjordes av en serb som själv påstod att han hörde röster som sa åt honom att göra det mycket likt vad propagandan i Targeted Individuals säger. Mordet hände som sagt några år innan jag misstänker att de påbörjade att påverka mitt liv bakom min rygg.

Så om det skulle finnas en "riktig" TI så är det jag. Därmed vet jag att det här existerar men att de håller på i 15+ år som bara växer i omfattning är löjligt. Därför verkar det här har växt ut från SÄPO & blandat in många aktörer - det kanske är för stort för att trappas ner; stoppas eller avslutas helt. Frågan är vad fan de tror ska hända. Jag är ju 33 år idag - det här har i princip stoppat mitt liv i utveckling i över 10 år. Det är deprimerande att vara utsatt för en okänd fiende som verkar baseras i politisk & religiös förföljelse - det kanske började enbart som politisk förföljelse.

Personligen tror jag att något "hemligt" sällskap eller gruppering i stat & kyrka som driver på det. Det förklarar varför hälften av den propaganda som finns är inriktad mot religion & spiritualitet - eller så vill de att en ska bli passiv genom att bli mer spirituell & därmed ett mindre "hot" men det bästa sättet att få en att bli "god" är ett fast jobb, lugnt liv & en god livspartner - hela Gang Stalking-operationen verkar vilja skapa & provocera till våld & ondska.

Hur en än vänder på det är det till nackdel för den utsatte speciellt om denna har höga ambitioner för karriär & att tjäna pengar vilket verkar vara första saken som förstörs utöver sociala relationer.

Vad säger du om följande teori varför de torterar dig: För flera år sedan försökte de sammanföra dig med ett antal lämpliga tjejer (antingen för att eliminera ett eventuellt framtida hot mot något eller utvinna potentialen ur dig) - men då detta inte lyckades, du var motsträvig och avslöjade operationen så gick de mer in på enbart tortyr?

Jag upplevde i alla fall i Tyskland att det kom en hel del snygga tjejer runt mig (men då jag bara var där ett kort tag så raggade jag inte) vilket fick följd att de i slutet där började hålla på med lättare street theater. Många som de sedan skickade på mig här var vänsterextremister som glodde på mig etc (eller folk som låtsades vara sådana - då ingen logik i att skicka den typen av människor på mig så misstänkte jag länge att det var någon religiös sekt, men jag vet inte - kan mycket väl varit vänsterextremister (börjar luta mot det - frågan är dock varför?). Sannolikt var skälet att jag inte interagerade med några av tjejerna som de skickade på mig.

Då vänsterextremister egentligen inte har något intresse av mig så är det desto troligare, gissar jag, att CIA/västerländsk underrättelsetjänst ligger bakom det hela. De har helt enkelt fått för sig att jag är en fiende till dem eller liknande (vilket knappast är fallet, och det borde de också ha räknat ut).

Global operation stämmer verkligen då de har haft folk efter mig i en massa länder.

Inte säkert vi har samma gäng efter oss och inte heller säkert de har samma mål med alla. Jag är som sagt ingen fiende till staten, varken den svenska eller den amerikanska, ingen fiende till västerlandet övh. Vilket gör det hela en aning bisarrt.

Troligtvis har det blivit så stort så det blivit omöjligt att trappa ned det för dig, gissar jag.

Med mig var de mest aktiva i vintras dock. De blir mer aktiva när man gör motstånd, mailar runt och försöker ta redan på sanningen/hota dem etc. Är man mer eller mindre passiv och ignorerar dem samt inte tänker på dem blir de betydligt mindre aktiva. Tror man gott om dem blir de schysstare, men tror man ont om dem och går ut allt för öppet med att man tycker de är jobbiga etc så växer de av det och agerar så, har jag märkt. Sannolikt fattar många medverkande inte vidden av operationen.

De är också schysstare i vissa städer och i vissa länder och beter sig mer illa på andra ställen, är min erfarenhet.

Har sett någon gång att det var någon bil ifrån kyrkan med i det hela (här i Sverige), snubben i bilen hade sådant där hjärntvättat sektleende, log som en idiot när han tittade på mig.

Det här att en ska bli mer spirituell känner jag igen, det verkar de vilja. Jag kan dock inte fatta vad de ser mig som en hot emot. Jag är ju rätt ofarlig politiskt, inga vidare extrema idéer alls. Weird. Minst sagt.

Ibland verkar de ha velat provocera fram våld och ondska ja. Men länge sedan var det för mig tror jag. Varför är omöjligt att svara på. De gillade inte alls att jag åt snabbmat på ett ställe i Malmö exempelvis, tydligen. Bäst att ignorera allt vad de gjort med en kanske, det känns omöjligt att hitta deras logik. Kanske tror de att en är något som en inte är, eller så är de extremister av något slag, religiöst eller politiskt - och följer därav en logik som en sannolikt aldrig kommer kunna förstå.

Eller så vill de snarare att man skall skaffa mer sociala relationer, vad vet jag. Att en stor organisation på det här sätter försöker förstöra någons karriär känns omöjligt att förstå sig på. Väldigt märkligt känns det. Dock så läste jag en gång om en kommunistisk snickare här i Sverige som säkerhetspolisen gjorde att han inte fick några fler uppdrag - säkert med liknande sådana här metoder.
Citera
2021-08-28, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Vad säger du om följande teori varför de torterar dig: För flera år sedan försökte de sammanföra dig med ett antal lämpliga tjejer (antingen för att eliminera ett eventuellt framtida hot mot något eller utvinna potentialen ur dig) - men då detta inte lyckades, du var motsträvig och avslöjade operationen så gick de mer in på enbart tortyr?

Jag upplevde i alla fall i Tyskland att det kom en hel del snygga tjejer runt mig (men då jag bara var där ett kort tag så raggade jag inte) vilket fick följd att de i slutet där började hålla på med lättare street theater. Många som de sedan skickade på mig här var vänsterextremister som glodde på mig etc (eller folk som låtsades vara sådana - då ingen logik i att skicka den typen av människor på mig så misstänkte jag länge att det var någon religiös sekt, men jag vet inte - kan mycket väl varit vänsterextremister (börjar luta mot det - frågan är dock varför?). Sannolikt var skälet att jag inte interagerade med några av tjejerna som de skickade på mig.

Då vänsterextremister egentligen inte har något intresse av mig så är det desto troligare, gissar jag, att CIA/västerländsk underrättelsetjänst ligger bakom det hela. De har helt enkelt fått för sig att jag är en fiende till dem eller liknande (vilket knappast är fallet, och det borde de också ha räknat ut).

Global operation stämmer verkligen då de har haft folk efter mig i en massa länder.

Inte säkert vi har samma gäng efter oss och inte heller säkert de har samma mål med alla. Jag är som sagt ingen fiende till staten, varken den svenska eller den amerikanska, ingen fiende till västerlandet övh. Vilket gör det hela en aning bisarrt.

Troligtvis har det blivit så stort så det blivit omöjligt att trappa ned det för dig, gissar jag.

Med mig var de mest aktiva i vintras dock. De blir mer aktiva när man gör motstånd, mailar runt och försöker ta redan på sanningen/hota dem etc. Är man mer eller mindre passiv och ignorerar dem samt inte tänker på dem blir de betydligt mindre aktiva. Tror man gott om dem blir de schysstare, men tror man ont om dem och går ut allt för öppet med att man tycker de är jobbiga etc så växer de av det och agerar så, har jag märkt. Sannolikt fattar många medverkande inte vidden av operationen.

De är också schysstare i vissa städer och i vissa länder och beter sig mer illa på andra ställen, är min erfarenhet.

Har sett någon gång att det var någon bil ifrån kyrkan med i det hela (här i Sverige), snubben i bilen hade sådant där hjärntvättat sektleende, log som en idiot när han tittade på mig.

Det här att en ska bli mer spirituell känner jag igen, det verkar de vilja. Jag kan dock inte fatta vad de ser mig som en hot emot. Jag är ju rätt ofarlig politiskt, inga vidare extrema idéer alls. Weird. Minst sagt.

Ibland verkar de ha velat provocera fram våld och ondska ja. Men länge sedan var det för mig tror jag. Varför är omöjligt att svara på. De gillade inte alls att jag åt snabbmat på ett ställe i Malmö exempelvis, tydligen. Bäst att ignorera allt vad de gjort med en kanske, det känns omöjligt att hitta deras logik. Kanske tror de att en är något som en inte är, eller så är de extremister av något slag, religiöst eller politiskt - och följer därav en logik som en sannolikt aldrig kommer kunna förstå.

Eller så vill de snarare att man skall skaffa mer sociala relationer, vad vet jag. Att en stor organisation på det här sätter försöker förstöra någons karriär känns omöjligt att förstå sig på. Väldigt märkligt känns det. Dock så läste jag en gång om en kommunistisk snickare här i Sverige som säkerhetspolisen gjorde att han inte fick några fler uppdrag - säkert med liknande sådana här metoder.

Slutsats densamma som förut:
Misstänkt blivande kinesisk agent eller liknande.
(åminstone det mest logiska av ett antal ännu mindre logiska alternativ).
Citera
2021-08-28, 23:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Deras logik & rationalitet kan säkert bara förstås vid ett högre tänkande än basala människobehov- & beteende. Om vi antar att en övermakt styr det här kan vi endast förstå oss på den & inte via dennas undersåtar, kultmedlemmar, agenter & dylikt.

Det är dock uppenbart för mig att mina vänner, kollegor & även familjemedlemmar får order att t.ex. "bygga relation" eller vara extra tillmötesgående (& såklart vice versa) vilket märks. Det brukar vara så att bekanta & kollegor är väldigt vänliga som sedan plötsligt ändrar beteende mot en eller att på ett sätt förstör något som byggts upp. Vi kan se det från ett psykologiskt perspektiv som att den gruppen som utför det här är narcissister eller att deras mål är att skapa oreda & trauma. Självklart antar de som är religiösa att demoner & änglar förklarar de plötsliga oklara beteendeförändringar hos bekanta, vänner & främlingar samt hur dessa verkar ha information om en utan uppbar föklaring men liknas som att de får telefonsamtal/-meddelande som de håller hemligt.

Det kan vara så att allämenheten får höra att det är ett (harmlöst) experiment eller operation som då göra av uppenbar auktoritet vilket inte behöver vara SÄPO. Det är också uppenbart för mig att de flesta vet inte hur seriöst det här är & även efter att får reda på det så förnekar de det & effektivt gaslight:ar en trots att de implicit erkänt det genom att påståenden såsom att de ansvariga är psykopater.

Det som OCKSÅ är väldigt uppenbart är att de VILL att måltavlor ska veta (övertgas) att det är säkerhetstjänster. Jag ifrågasätter såklart varför de vill övertyga oss om det - alla uppenbara falska TI pekar på samma förövare. Det är alltså för självklart & vad är anledningen till det? Vill de att jag ska veta att säkerhetstjänster manipulerar min tillvaro mot min vilja eller finns det mer djupare sanning i det som har med deras propaganda om religion & spiritualitet att göra?

Slutsats för dig verkar vara att de ska förhindra dig att bli något specifikt såsom en spion. I mitt perspektivt är de sjukt intresserade av att samla så djup data om mig som möjligt - så pass att de ber främligar jag tar kontakt med att delta i de facto informationinsamling & påverkan.

Kul exempel eftersom jag hade med Kina att göra professionellt. Men som sagt: min etnicitet har med saken att göra samt annat som ni inte vet vilket är kritiskt i förståelsen av den teologiska & spirituella perspektivet. Såsom en bekant erkände för mig som fick samtal från "gruppen" & fick instruktioner att tala med mig om frågor: de ville veta om jag är anti-kristus & ville "lära känna mig". Han sa även att han INTE kan ringa det numret han blev uppringd från samt att han vet inte hur de fick tag på hans nummer.

Samma sak med personer som jag talar med online på t.ex. dejtingsidor: de blir kontaktade i princip direkt eller så skapar de fejkprofiler för att få kontakt med mig (antar jag).

Kan du förklara för mig varför de inte helt enkelt tar kontakt med mig som människor & frågar ut mig istället för att leka spion bakom min rygg? Vad är det de tror om mig? Tänk om de seriöst tror att jag är någonm biblisk figur? Att det är katolska kyrkan & Jesuiterna som sponsrar det? De är nummer ett i listan över moderna Illuminatiorganisationer. Min mor har också haft sned vy mot katoliker & jag är säkert på att hon vet mer om vilka de ansvariga är än mig.

I mitt fall finns det två grupper som är minst lika intresserade av att utföra Zersetzung-liknande operationer mot mig: militärunderättelsetjänster & kyrkor/sekter/kulter eller hemliga sällskap. Jag är säker att de två grupperna samarbetar nära med varandra i vissa speciallfall & Gang Stalking kan vara sådant fall. Å andra sidan var ju katolska kyrkan & Jesuiterna historsiskt sett första med att skapa formella spionnätverk & Zersetzung-liknande metoder att ta reda på vilka snackar skit om kyrkan - speciall mot protestanter i England etc.
Citera
2021-08-29, 16:21
Medlem
Vad är syftet med grupp stalking?

Stalking och förföljelse går kort ut på att isolera ett offer i syfte att förgöra honom/henne. Stalkerns avsikt är att offret inte ska se någon annan utväg än att begå självmord eller bli hemlös även om det tar många år. Stalkern tar stöd av normala personer som utan minsta betänklighet provocerar och driver med offret. Stalkern vill få offrets omgivning att framstå som hotfull med ett så stort antal människor som irriterar och stirrar på offret.

Många människor förstår inte vad förföljelse och trakasserier innebär och misstolkar situationen när för dem inte bekanta människor dyker upp och retar dem. Många offer för gang stalking tror felaktigt att de själva är avvikande eller har omstörtande politiska åsikter och att de är under konstant övervakning av säkerhetstjänster eller hemliga sällskap. Förgäves försöker offren förbryllade och upprivna övertyga oförstående myndigheter om sin oskuld. Domare får offren aldrig se och deras brott blir aldrig handlagda. Varvid syndabocken blir utskrattad av stalkarna som bara vill provocera och förstöra för människor som de anser har befängda tankar om sig själva eller omvärlden.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-08-29 kl. 17:02.
Citera
2021-08-29, 18:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Stalking och förföljelse går kort ut på att isolera ett offer i syfte att förgöra honom/henne. Stalkerns avsikt är att offret inte ska se någon annan utväg än att begå självmord eller bli hemlös även om det tar många år. Stalkern tar stöd av normala personer som utan minsta betänklighet provocerar och driver med offret. Stalkern vill få offrets omgivning att framstå som hotfull med ett så stort antal människor som irriterar och stirrar på offret.

Många människor förstår inte vad förföljelse och trakasserier innebär och misstolkar situationen när för dem inte bekanta människor dyker upp och retar dem. Många offer för gang stalking tror felaktigt att de själva är avvikande eller har omstörtande politiska åsikter och att de är under konstant övervakning av säkerhetstjänster eller hemliga sällskap. Förgäves försöker offren förbryllade och upprivna övertyga oförstående myndigheter om sin oskuld. Domare får offren aldrig se och deras brott blir aldrig handlagda. Varvid syndabocken blir utskrattad av stalkarna som bara vill provocera och förstöra för människor som de anser har befängda tankar om sig själva eller omvärlden.

Du skriver klokt. Men du verkar inte inse att det finns en grupp bakom det här som är väldigt sofistikerad som vill få det att se ut som att vanliga medborgare är bara "arga" på en. Inte ens de som deltar i Gang Stalking får veta vilka de ansvariga egentligen är & hur stor operationen är vilket är en global operation med "offer" i de flesta västerländska länder.

Sedan att de vill förgöra en person är uppenbart - en normal person som är fullt friskt skulle eventuellt må dåligt av att få sitt liv saboterat & lekt med. I synnerhet om den leker innefattar hjärnspel som förstör ens förmåga att leva normalt vilket inkluderar exempelvis rädsla & förtvivlan om varför människor plötsligt ändrar beteende mot en som därmed leder till negativa konsekvenser i ens liv.

Jag är förvånad att människor som vet vad som pågår inte inser vilka som egentligen är bakom det & hur många liv deras operation/experiment har kostat globalt sett. Jag förstår inte att något så uppenbart oetiskt & olagligt får fortsätta men jag inser tyvärr hur lättmanipulerade människor är - även de intelligenta & välutbildade vilket majoriteten av min sociala krets är.

Hur ska en fullt frisk person reagera på långdragen förföljelse egentligen? Att ta det online där ens röst kan bli hörd anonymt! Dock vet jag att de har koll på mina användarnamn online men de kan inte avslöja sig eller använda den information lagligt eftersom den informationen är insamlad på ett olagligt sätt.

Jag är förvånad att Piratpartiet inte tog min sida när dess medlemmar deltog i operationen mot mig år 2013. Om något borde det partiet ha starka åsikter & ta ställning till statlig (olaga) övervakning & förföljelse som verkar inte baseras i något rationellt. Jag vet med stor säkerhet att de i toppen av partiet dåtid vet att Gang Stalking existerar eftersom de deltog i det.
Citera
2021-08-30, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Hur vet du att syftet är att isolera och förgöra någon? Jag älskade att isolera mig långt innan de började hålla på. För mig verkar de snarare vilja det motsatta: Att jag skall hitta en partner samt kanske också fler sociala kontakter.

De gånger jag börjat hota med självmord har de lugnat ned sig betydligt dessutom. Så olika grupper har nog olika mål, och olika mål beroende på vem de ger sig på.

Att en skall bli hemlös tror jag inte gäller alla heller, dessutom går det inte att få alla utsatta att bli hemlösa.

Mina stalkers har väldigt sällan provocerat mig och bara drivit med mig någon gång under flera år, så deras syfte verkar helt klart annorlunda. De har även bara försökt få omgivningen hotfull ett fåtal gånger. Oftast försöker de med det motsatta.

Hur förklarar du att de verkligen har ett fåtal riktiga poliser med på det hela då? Både med uniform och utan uniform.

Om de nu tycker att en har så fruktansvärt befängda tankar om sig själv och omvärlden, varför försöker de då inte påvisa vad de tycker är så befängt så en skulle få åtminstone chans att ändra sig om en skulle önska? Jag tror att det finns hundra skäl till att GS sker och att detta skäl inte alls gäller varje gång. Mina har aldrig påvisat att jag skulle ha några befängda idéer övh.
Citera
2021-08-30, 14:06
Medlem
lyxelitistens avatar
Inatt drömde jag om att jag träffade en person som är inblandad i nätverket. Han var ryss och vi hade andligt och fysiskt handgemäng. Till slut så hörde jag en röst som sa "de vill rekrytera dig" och jag tänkte att jag kan väl följa med. Om inte annat för att fördjupa förståelsen för avsikterna riktade mot mig. Allt annat bara gjorde ont. Han var trevlig också trots att vi hade brottats tidigare.

Vi kom till en lägenhet. Han var som sagt ryss och det verkade som om vi var i Ryssland. Väl där så öppnades en portal i rummet och jag flög in. Där träffade jag en häxa som gjorde någonting och jag minns att jag stretade emot litegrann. Jag ville inte gå med.

Vill inte säga mer för jag vill inte skada någon. Men jag tror fortfarande på ädel individualism och ahimsa. Det vill säga ickevåld. Allt våld är alltid fel.

Hoppas det kan hjälpa någon att nå klarhet i frågan. Må Jesus och Buddha vara med oss alla så vi kan nå perfekt insikt i vår sanna natur.
Citera
2021-08-30, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Inatt drömde jag om att jag träffade en person som är inblandad i nätverket. Han var ryss och vi hade andligt och fysiskt handgemäng. Till slut så hörde jag en röst som sa "de vill rekrytera dig" och jag tänkte att jag kan väl följa med. Om inte annat för att fördjupa förståelsen för avsikterna riktade mot mig. Allt annat bara gjorde ont. Han var trevlig också trots att vi hade brottats tidigare.

Vi kom till en lägenhet. Han var som sagt ryss och det verkade som om vi var i Ryssland. Väl där så öppnades en portal i rummet och jag flög in. Där träffade jag en häxa som gjorde någonting och jag minns att jag stretade emot litegrann. Jag ville inte gå med.

Vill inte säga mer för jag vill inte skada någon. Men jag tror fortfarande på ädel individualism och ahimsa. Det vill säga ickevåld. Allt våld är alltid fel.

Hoppas det kan hjälpa någon att nå klarhet i frågan. Må Jesus och Buddha vara med oss alla så vi kan nå perfekt insikt i vår sanna natur.

Ja våld är ingen höjdare.

I vilka frågor började du nästan hålla med dina gangstalkers i f ö v?

Trivs du övh bättre i den mindre staden som du bor i nu? Som dessa GS fick dig att flytta till, genom sina aktioner? Alltså var det på sätt och vis bra att de nästan tvingade iväg dig ifrån där du bodde förut? om du ändå trivs bättre där du bor nu, menar jag.

Är dina gangstalkers ute efter din DNA f ö v?
Citera
2021-08-31, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Låter utmärkt. När du börjar höra röster så går du raka vägen till psyket - detta oavsett om det handlar om artificiella röster/ljudöverföringar eller inte. Huruvida stater har censurerat vetskapen om dessa teknikers förekomst har ingen betydelse, du går raka vägen till psyket som sagt.

Du bryr dig inte ett skit om andra människor va? Vad riktig kunskap är för något?! Sanningen skall frigöra dig sägs det och det stämmer verkligen. Frågan är hur många år det skall ta, hur många människor som skall offras, hur många felbeslut som skall tas innan människor får upp ögonen kring dessa tekniker?! Censuren är extremt kraftig i main stream media och de personer som känner till dessa tekniker, och än värre deltar i deras användning har mycket blod på sina händer den saken är klar.

Mina röster började i slutet av Juli år 2016 när jag var inlagd. Tre veckor efter det att jag hotat en handläggare på FK med självmord efter ett negativt beslut. Det var dessutom en handläggare med invandrarbakgrund av namnet _ra Landa_ som låg bakom detta beslut. Hade det varit en annan handläggare så hade jag kanske fått ett positivt beslut.
(I_a La_dar)

Det är var en läkare med (_alin Hamré_) som då troligtvis under ett sömnbortförande i Juli år 2016 skickade mig till Neurologen i samma sjukhus (i smyg utan att jag visste om det) innan rösterna började.
M_lin Ha_r_n.

Jag kan tillägga att denna Ma_in är en liten tanig kortväxt blondin i 52kg klassen typ jämna 160cm lång, i 50års åldern. Det Kanske nu bara en tidsfråga innan någon annan patient som fått hjärnimplantat via Säpo under ett sömnbortförande som vill hämnas och kasta henne i asfalten några gånger och se hur länge hon lever? Hoppas! Det skulle vara värt att fira!

Efter detta fick jag tag på en praktikplats för ca5 år sedan, Oktober 2016. Jag hade varit där några dagar och de gillade mig och kallade mig redan efter tre dagar där "Titanic-chefen" och två dagar senare kom det dit någon typ av kund eller verkade vara bekant till någon av medarbetarna som börja prata som om han visste allt om mig. När jag sedan frågar denna medarbetare, som pratade med denne sa han att personen inte visste vem jag var och de bara pratade om husvagnar och kollade på husvagnar på arbetsplatsen trots att de fanns inga husvagnar alls att kolla på detta ställe som var en vanlig bilverkstad, personen var antagligen från Säpo.

Jag hade även en annan praktikplats för ca 15 år sedan som det fungerade bra på, men efter några månader därefter började mina grannar på våningsplanet ovanför min lägenhet att varje kväll ca kl 23 att banka på elementrören som hade sovrummet precis ovanför mitt sovrum. Jag gick upp och hälsade på och klagade vid ett par tillfällen på bankljuden, men detta par som bodde där fortsatte så min sömn blev lidande och även prestationen på praktiken och efter ca ett halvår fick jag en svår magsjuka som gav bestående men i forn av IBS- problem. Vilket ledde till att jag slutade på praktikplatsen och då upphörde de även med bankandet i rören. Som om dessa grannar var infiltrerad av Säpo, eller bara en jävligt lätträknad galning? I syfte att försöka förstöra min yrkeskarriär och låta mig bli permanent sjukpensionär?

Man kan ju undra vilka som styr vårt land. Som om de vill att vissa ska tvingas leva på skattebetalarnas bekostnad istället att vara en skattebetalande tillgång för samhället? Inte så konstigt att allt börjar bli dyrt i vårt land!

Jodå Säpo har småjävlats med mig i över 16år. Dom har väl bränt ca 15-20 Mkr på mig under den tiden. Anledningen till den höga kostnaden är att de måste planlägga vart jag befinner mig noggrant, så jag inte kommer på dessa jävla statsanställda ligister på bar gärning när de gör sina små attentat. Nu senaste svinhuggorna var att de hade gjort hack i vindrutan på min mors bil medan den stod parkerad, samt hack i lacken på taket, vid ett tillfälle när jag lånat den. Ja i 16 år har de hållit på sådär utan att jag kommit på dem på bar gärning en enda gång.
Citera
2021-08-31, 06:26
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ja våld är ingen höjdare.

I vilka frågor började du nästan hålla med dina gangstalkers i f ö v?

Trivs du övh bättre i den mindre staden som du bor i nu? Som dessa GS fick dig att flytta till, genom sina aktioner? Alltså var det på sätt och vis bra att de nästan tvingade iväg dig ifrån där du bodde förut? om du ändå trivs bättre där du bor nu, menar jag.

Är dina gangstalkers ute efter din DNA f ö v?

För mig är det viktigt att skickliga metoder appliceras för att bemöta varje varelses individuella konstitution och temperament. För att optimalt resultat ska kunna uppnås. Det handlar bara om att göra alla upplysta. Ta bort lidande och så vidare. Det betyder inte att jag håller med om deras agenda utan snarare att det kan finnas nycklar i deras beteende som rör min roll i att bringa fram Buddhas rike här på jorden. Det sägs att guden Oden alltid har sin egen agenda och så är det även i mitt fall.

Vad ska man säga om denna stad? Har sett en del overta stalkers här med. Men ett tag intalade jag mig om att allt var lugnt. Hoppas alla går hem och vilar och ber för sin egen frälsning istället för att hasa efter mig. Jag mår inte alltid så bra så det är svårt att vara tillmötesgående. Min tid och energi är inte så lättköpt dessutom. Dags att sluta tramsa och dags att börja tjäna sanningen!

Jag tror det pågår ett krig om vårat DNA. Men mer kan jag inte säga. Det regnar tantrisk ikonografi i mitt inre och jag ger mig själv till den snarare än någon annan.
Citera
2021-08-31, 21:43
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Inte ens de som deltar i Gang Stalking får veta vilka de ansvariga egentligen är & hur stor operationen är vilket är en global operation med "offer" i de flesta västerländska länder.

Vad vet du om detta ? Hur kan du påstå att det är globalt och mena att alla utsatta är då utsatta av samma grupp? Du som inte ens förstår då du tror din familj trakasserar dig, att det bästa är att sätta er ner och gå igenom punkter för att reda ut detta och där du tar med de enklaste bevisen du kan frambringa och frågar "är detta ni som gör "?

Är det så fråga varför och vem och varför igen. Har det blivit lurade att du är sjuk och samtidigt inte får tala om det för dig för då mår du sämre så måste du fatta att de tassar på tå och kollar dig, och detta räknar ju även splittrarna med att du ska göra så du bör ta fram bevis på vad som gjorts mot dej så att om de dina säger att inget har de gjort/ gjort självmant /på uppdrag av zersetzung folket. Det blir så att du kämpar för frihet på ditt sätt och de dina gör samma sak men de har en "sjuk person att hjälpa" så de är frustrerade också och ni kommer ingen vart.. Till sist nu OM DIN FAMILJ ÄR med på detta så är de lurade och inte emot dig. Är du sjuk så vill de bara hjälpa dej. Och Zersetzung är riktigt djävuls för utförarna vet ju att de kan få samma enkla behandling med svåra konsekvenser som de givit andra och det är deras mardröm så de slåss för sina liv nu också.

Sätt samman en kort lista med händelser som du vill ta upp. Att prata om globalt för så enkla tekniker som tex sexualbrottslingar använder för att hota vittnen ( kolla skandalerna i USA) är som att tro att alla som använder handbojor i hela världen är samma grupp.

Du tar inga droger som uppåt eller röker cannabis och får nojor?

Ha det bra!

Fråga: du har aldrig gjort en anmälan på något som hänt dej?
Senast redigerad av regafra 2021-08-31 kl. 22:00.
Citera
2021-09-02, 03:23
Medlem
lyxelitistens avatar
Det gör det knappast mindre olagligt att följa efter någon bara för att den röker en holk. Förstår du inte ens det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in