Citat:
Det som är intressant att din beskrivning kan tillämpas i olika organisationer (inte enbart säkerhetstjänster). I mitt fall kan jag inte utesluta din beskrivning & inte heller att SÄPO är involverad. Eftersom det i grunden handlar om psykologiska operationer så är det troligt att de anspelar på ens trossystem om det nu är vetenskapligt eller teologiskt.
Jag är dock övertygad att det här är större än SÄPO; det verkar uppenbarligen vara en global operation. En operation som är så "viktig" att vanliga journalister faller väldigt snabbt för propagandan online & däärmed avfärdar det som "psykisk sjukdom" eller en grupp som undersöks av medicinska skäl vilket därmed antar de är gjort etiskt eftersom staten sponsrar det.
En av de mer övertygande vittnesmål jag läst på subreddit "GangStalking" var en användare som frågade om det han blev tillfrågad var en del av Gang Stalking-operationen. Han fick besök av två personer som var klädda i typiskt statligt klädstil - en man & kvinna. De frågade honom om han villle delta i ett experiment i beteende mot en av hans grannar. Han skulle få betalt att lära sig hur att sända signaler (till grannen) via kroppspråk & annat indirekt eller subtilt sätt. Jag antar att det andra sättet skulle inkludera att exempelvis spela viss musik vid en viss tidpunkt vid en viss volym, eller gå ut/in från lägenheten så det synkroniseras med måltavlans ut-/ingång (allt hänt mig) - troligen får de order via mobilen i att göra vissa saker i vissa tidpunkter & ibland händer det inom någon minut. När han gav sitt beslut att han absolut inte ville delta i "experimentet" & började ifrågasätta så gick mannen & kvinnan genast ut.
Det här bekräftade för mig det jag redan misstänkte utan tvekan. Faktum är att all seriös material relaterat till Zersetzung-liknande metoder & taktiker som används har jag identifierat mig med. Jag är alltså 100% säker att jag är utsatt för det de kallar "Gang Stalking" vilket troligen är ett begrepp skapat av de ansvariga - det är "gäng" som "stalkar" MEN de ansvariga är de som anordnar förföljelsen i hemlighet i kombination med cyberoperationer (psykologisk krigföring online). Egentligen ska det heta något helt annat - i min mening är "Psychological Operation" mer beskrivande av metoderna än vanlig "stalking" vilket det inte är. Det är med ett övergrepp av ens liv MYCKET likt Zersetzung.
Därmed sysslar SÄPO altså med Zersetzung vilket är ett kommunistiskt sätt att neutralisera statliga fiender som är privata medborgare. Jag som serb är väl mer än hatad av västerländsk militärunderrättelse, katoliker, muslimer & Sveriges vänstra PK-elit samt de i svenska Deep State som hatar serber till följd av mordet på ministern Anna Lindh som gjordes av en serb som själv påstod att han hörde röster som sa åt honom att göra det mycket likt vad propagandan i Targeted Individuals säger. Mordet hände som sagt några år innan jag misstänker att de påbörjade att påverka mitt liv bakom min rygg.
Så om det skulle finnas en "riktig" TI så är det jag. Därmed vet jag att det här existerar men att de håller på i 15+ år som bara växer i omfattning är löjligt. Därför verkar det här har växt ut från SÄPO & blandat in många aktörer - det kanske är för stort för att trappas ner; stoppas eller avslutas helt. Frågan är vad fan de tror ska hända. Jag är ju 33 år idag - det här har i princip stoppat mitt liv i utveckling i över 10 år. Det är deprimerande att vara utsatt för en okänd fiende som verkar baseras i politisk & religiös förföljelse - det kanske började enbart som politisk förföljelse.
Personligen tror jag att något "hemligt" sällskap eller gruppering i stat & kyrka som driver på det. Det förklarar varför hälften av den propaganda som finns är inriktad mot religion & spiritualitet - eller så vill de att en ska bli passiv genom att bli mer spirituell & därmed ett mindre "hot" men det bästa sättet att få en att bli "god" är ett fast jobb, lugnt liv & en god livspartner - hela Gang Stalking-operationen verkar vilja skapa & provocera till våld & ondska.
Hur en än vänder på det är det till nackdel för den utsatte speciellt om denna har höga ambitioner för karriär & att tjäna pengar vilket verkar vara första saken som förstörs utöver sociala relationer.
Jag är dock övertygad att det här är större än SÄPO; det verkar uppenbarligen vara en global operation. En operation som är så "viktig" att vanliga journalister faller väldigt snabbt för propagandan online & däärmed avfärdar det som "psykisk sjukdom" eller en grupp som undersöks av medicinska skäl vilket därmed antar de är gjort etiskt eftersom staten sponsrar det.
En av de mer övertygande vittnesmål jag läst på subreddit "GangStalking" var en användare som frågade om det han blev tillfrågad var en del av Gang Stalking-operationen. Han fick besök av två personer som var klädda i typiskt statligt klädstil - en man & kvinna. De frågade honom om han villle delta i ett experiment i beteende mot en av hans grannar. Han skulle få betalt att lära sig hur att sända signaler (till grannen) via kroppspråk & annat indirekt eller subtilt sätt. Jag antar att det andra sättet skulle inkludera att exempelvis spela viss musik vid en viss tidpunkt vid en viss volym, eller gå ut/in från lägenheten så det synkroniseras med måltavlans ut-/ingång (allt hänt mig) - troligen får de order via mobilen i att göra vissa saker i vissa tidpunkter & ibland händer det inom någon minut. När han gav sitt beslut att han absolut inte ville delta i "experimentet" & började ifrågasätta så gick mannen & kvinnan genast ut.
Det här bekräftade för mig det jag redan misstänkte utan tvekan. Faktum är att all seriös material relaterat till Zersetzung-liknande metoder & taktiker som används har jag identifierat mig med. Jag är alltså 100% säker att jag är utsatt för det de kallar "Gang Stalking" vilket troligen är ett begrepp skapat av de ansvariga - det är "gäng" som "stalkar" MEN de ansvariga är de som anordnar förföljelsen i hemlighet i kombination med cyberoperationer (psykologisk krigföring online). Egentligen ska det heta något helt annat - i min mening är "Psychological Operation" mer beskrivande av metoderna än vanlig "stalking" vilket det inte är. Det är med ett övergrepp av ens liv MYCKET likt Zersetzung.
Därmed sysslar SÄPO altså med Zersetzung vilket är ett kommunistiskt sätt att neutralisera statliga fiender som är privata medborgare. Jag som serb är väl mer än hatad av västerländsk militärunderrättelse, katoliker, muslimer & Sveriges vänstra PK-elit samt de i svenska Deep State som hatar serber till följd av mordet på ministern Anna Lindh som gjordes av en serb som själv påstod att han hörde röster som sa åt honom att göra det mycket likt vad propagandan i Targeted Individuals säger. Mordet hände som sagt några år innan jag misstänker att de påbörjade att påverka mitt liv bakom min rygg.
Så om det skulle finnas en "riktig" TI så är det jag. Därmed vet jag att det här existerar men att de håller på i 15+ år som bara växer i omfattning är löjligt. Därför verkar det här har växt ut från SÄPO & blandat in många aktörer - det kanske är för stort för att trappas ner; stoppas eller avslutas helt. Frågan är vad fan de tror ska hända. Jag är ju 33 år idag - det här har i princip stoppat mitt liv i utveckling i över 10 år. Det är deprimerande att vara utsatt för en okänd fiende som verkar baseras i politisk & religiös förföljelse - det kanske började enbart som politisk förföljelse.
Personligen tror jag att något "hemligt" sällskap eller gruppering i stat & kyrka som driver på det. Det förklarar varför hälften av den propaganda som finns är inriktad mot religion & spiritualitet - eller så vill de att en ska bli passiv genom att bli mer spirituell & därmed ett mindre "hot" men det bästa sättet att få en att bli "god" är ett fast jobb, lugnt liv & en god livspartner - hela Gang Stalking-operationen verkar vilja skapa & provocera till våld & ondska.
Hur en än vänder på det är det till nackdel för den utsatte speciellt om denna har höga ambitioner för karriär & att tjäna pengar vilket verkar vara första saken som förstörs utöver sociala relationer.
Vad säger du om följande teori varför de torterar dig: För flera år sedan försökte de sammanföra dig med ett antal lämpliga tjejer (antingen för att eliminera ett eventuellt framtida hot mot något eller utvinna potentialen ur dig) - men då detta inte lyckades, du var motsträvig och avslöjade operationen så gick de mer in på enbart tortyr?
Jag upplevde i alla fall i Tyskland att det kom en hel del snygga tjejer runt mig (men då jag bara var där ett kort tag så raggade jag inte) vilket fick följd att de i slutet där började hålla på med lättare street theater. Många som de sedan skickade på mig här var vänsterextremister som glodde på mig etc (eller folk som låtsades vara sådana - då ingen logik i att skicka den typen av människor på mig så misstänkte jag länge att det var någon religiös sekt, men jag vet inte - kan mycket väl varit vänsterextremister (börjar luta mot det - frågan är dock varför?). Sannolikt var skälet att jag inte interagerade med några av tjejerna som de skickade på mig.
Då vänsterextremister egentligen inte har något intresse av mig så är det desto troligare, gissar jag, att CIA/västerländsk underrättelsetjänst ligger bakom det hela. De har helt enkelt fått för sig att jag är en fiende till dem eller liknande (vilket knappast är fallet, och det borde de också ha räknat ut).
Global operation stämmer verkligen då de har haft folk efter mig i en massa länder.
Inte säkert vi har samma gäng efter oss och inte heller säkert de har samma mål med alla. Jag är som sagt ingen fiende till staten, varken den svenska eller den amerikanska, ingen fiende till västerlandet övh. Vilket gör det hela en aning bisarrt.
Troligtvis har det blivit så stort så det blivit omöjligt att trappa ned det för dig, gissar jag.
Med mig var de mest aktiva i vintras dock. De blir mer aktiva när man gör motstånd, mailar runt och försöker ta redan på sanningen/hota dem etc. Är man mer eller mindre passiv och ignorerar dem samt inte tänker på dem blir de betydligt mindre aktiva. Tror man gott om dem blir de schysstare, men tror man ont om dem och går ut allt för öppet med att man tycker de är jobbiga etc så växer de av det och agerar så, har jag märkt. Sannolikt fattar många medverkande inte vidden av operationen.
De är också schysstare i vissa städer och i vissa länder och beter sig mer illa på andra ställen, är min erfarenhet.
Har sett någon gång att det var någon bil ifrån kyrkan med i det hela (här i Sverige), snubben i bilen hade sådant där hjärntvättat sektleende, log som en idiot när han tittade på mig.
Det här att en ska bli mer spirituell känner jag igen, det verkar de vilja. Jag kan dock inte fatta vad de ser mig som en hot emot. Jag är ju rätt ofarlig politiskt, inga vidare extrema idéer alls. Weird. Minst sagt.
Ibland verkar de ha velat provocera fram våld och ondska ja. Men länge sedan var det för mig tror jag. Varför är omöjligt att svara på. De gillade inte alls att jag åt snabbmat på ett ställe i Malmö exempelvis, tydligen. Bäst att ignorera allt vad de gjort med en kanske, det känns omöjligt att hitta deras logik. Kanske tror de att en är något som en inte är, eller så är de extremister av något slag, religiöst eller politiskt - och följer därav en logik som en sannolikt aldrig kommer kunna förstå.
Eller så vill de snarare att man skall skaffa mer sociala relationer, vad vet jag. Att en stor organisation på det här sätter försöker förstöra någons karriär känns omöjligt att förstå sig på. Väldigt märkligt känns det. Dock så läste jag en gång om en kommunistisk snickare här i Sverige som säkerhetspolisen gjorde att han inte fick några fler uppdrag - säkert med liknande sådana här metoder.