Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
OK.
Du är uppenbarligen en äkta Arsenalhatare, men jag bryr mig öht inte vad du eller ngn annan som din buddy (Rojen) skriver om Arsenal FC. Inte heller är jag ett dugg orolig för våran säsongsstart.. hur mkt ni än väljer att trolla om det. Tvärt om, så var detta väntat. Vi har en klar strategi, plan på att bygga ett lag för framtiden, och för mig så startar våran säsong mot Norwich 11. September.
Måste dock säga att jag imponeras över idioter som avskriver oss totalt efter hela 3 omggr..
Haha nej jag är ingen Arsenals hatare,jag älskar fotboll,men jag har ju sett hur arsenal senare åren gått helt fel håll,även om det är tråkigt se,så är det verkligheten.
Jo jag vet ju strategin ser ut och sett ut genom åren i arsenal,det funkade helt ok innan spelreglerna ändrades när shejkerna och andra bankomater kom in och köpte sig en topplag,så jag tror ska Arsenal fortfarande gå gamla strategier tror jag man kommer va ett mittenlag som bäst.
Är man inte orolig för Arsenals start på säsongen då lever man i det blå.
Det har ju sett otroligt låg kvalitet från första minuten på säsongen,visst några min mot city fanns d lite tankar på spel,men inte mer.
Och det kvittar om de fattas några spelare ,dessa som har spelat,de är arsenal spelare de ska va så mycket bättre än så här .
Och de kommer va kvar när de som inte varit tillgängliga kommer tbx,alla försvinner inte,så hur man kan tro att allt kommer bli så mycket bättre när ligan återupptas den 11e.
PS:detta är inte skit riktat mot klubb utan det är vad jag tycker och tänker.
Mvh en av allaproffstyckareinomfotbolligruppen