2021-08-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
"Frågan är vem som vill ta över ledningen av ett så här misskött land."

Jasså?! Är det misskött nu helt plötsligt! Vilken Svärjis han har blivit!

Imorgon blir det intressant och se om han försöker tiga ihjäl dagens undersökning från BRÅ.
Eller om han försöker sig på att trivialisera det men någon whataboutism.
Citera
2021-08-25, 21:04
Avslutad
Kanske har "Svärjisarna" infiltrerat BRÅ eller så är BRÅ "nyttiga idioter" åt Putin.
Citera
2021-08-25, 21:09
Bannlyst
Citat:
"Frågan är vem som vill ta över ledningen av ett så här misskött land."

Jasså?! Är det misskött nu helt plötsligt! Vilken Svärjis han har blivit!

Djävla apa till människa han är. Och som sagt, nu har han hoppat på vaccin-propagandan också. Och hur mycket har den med hans boprisbubbla att göra.

Genomkorrupt skitstövel är vad tomten är.
Citera
2021-08-26, 19:07
Medlem
Det tål att upprepas - det kostar att öka befolkningen i ett land, eftersom all infrastruktur måste byggas ut.

Alla som har skrivit detta har blivit hånade och kallade för både det ena o det andra! NU passar det att ta bladet ifrån mun! Nu när det är för sent och problemen är här!

Vilken jävla hycklare!
Citera
2021-08-29, 15:23
Medlem
Ett par av de mest flitiga kommentatorerna har spårlöst försvunnit. Var de antivaxxers som åkte ut?
Citera
2021-08-29, 15:45
Medlem
Citat:
Ett par av de mest flitiga kommentatorerna har spårlöst försvunnit. Var de antivaxxers som åkte ut?

Antagligen för kommentarsfältet blev jäkligt konstigt där då han kickade ut så många.

Besöket i skjortaffären på typiskt Lassevis förvånade väl heller inte någon här. Alla har blivit rundare om magen under pandemin utom Lasses som naturligtvis humblebragganden lyckas få inklämt både att han handlar på exklusivare skjortbutiker och fått bredare axlar.
Citera
2021-08-29, 20:01
Medlem
Jag tror att det är hugget som stucket när det gäller om man blivit rundare eller inte. Jag har inte blivit det men jag vet de som blivit det.

Att gå upp en storlek pga. träning är inget märkvärdigt, de gör de flesta som hållit igång ett tag och kört mycket rygg och axlar.

Jag har alltid tyckt det är konstigt att lägga 1000-1500 sek på en konfektionssydd skjorta typ Eton, Stenström etc. istället för att köpa en figursydd via t.ex. TaylorStore för ungefär samma pris eller tom. lägre.
Citera
2021-08-29, 21:20
Medlem
Han är festlig i sitt småskryt. Lasse visar sin löprunda på Twitter och har joggat milen på 68 minuter. Det är inget att skämmas för som ordinär medelålders man och får väl anses som ok, men han är tvungen att lägga till.

”Jogg? Jo. Stoppar jag i mig lite socker innan och istället springer kapar jag 10-15 minuter på tiden.”

Måste vara jobbigt att behöva känna behov av att hävda sig själv hela tiden.
Citera
2021-08-29, 22:58
Medlem
Apple, tesla, dyraste skjortorna, dyraste hotellen, dyraste restaurangerna, dyraste champagnen.
Och alla måste få veta det.
Citera
2021-08-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
Han är festlig i sitt småskryt. Lasse visar sin löprunda på Twitter och har joggat milen på 68 minuter. Det är inget att skämmas för som ordinär medelålders man och får väl anses som ok, men han är tvungen att lägga till.

”Jogg? Jo. Stoppar jag i mig lite socker innan och istället springer kapar jag 10-15 minuter på tiden.”

Måste vara jobbigt att behöva känna behov av att hävda sig själv hela tiden.

Varför nöja sig med över 60min på milen om man kan kapa 15 min till? Det luktar bullshit!
Citera
2021-08-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Apple, tesla, dyraste skjortorna, dyraste hotellen, dyraste restaurangerna, dyraste champagnen.
Och alla måste få veta det.

Lasse Liten är lika vulgär som vilken nyrik ryss som helst.
Citera
2021-08-30, 16:56
Avslutad
Mytomanin tycks ju Sätila-Tintin ha gemensamt med Jan Guillou.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in