2021-08-29, 22:13
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Var PU och Bj*n Wal*berg vänner under denna tid? (1992)

Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Ja iaf åren innan , jag har festbilder med bägge på samma bilder och dom ser ut att trivas ihop

Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Intressant. PU har i tråden först förnekat all kännedom om BW för att sedan tillstå att de möjligen kan ha setts perifert. Detta har han påstått upprepade gånger.
Du har inte möjlighet att posta någon lämplig bild?

Citat:
hur gör man ?

Det här är underbara nyheter! PU förnekade in absurdum all kännedom om BW, för att långt, långt senare pinsamt svagt gå med på att "de skulle kanske ha kunnat ses på någon fest".

Har du bilderna i ett typ fotoalbum? Fota av dem med mobilen och lägg sedan upp dem på nätet med Forumbilder.se. Där kan du ange hur länge bilderna ska vara sökbara, så välj lång liggtid! Annars fotar du av bilderna med mobilen och skickar till dig själv på e-posten. Sedan tar du datorn och går vidare via Forumbilder.se. När bilderna är uppladdade, kopierar du bara adresserna till dem uppe i adressfältet (en i taget, givetvis) och kopierar sedan in bilderna med respektive bildadress i ett nytt inlägg här på Flashback. Sedan behöver vi andra bara klicka på länkarna!
Senast redigerad av Ugglan. 2021-08-29 kl. 22:16.
Citera
2021-08-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Det här är underbara nyheter! PU förnekade in absurdum all kännedom om BW, för att långt, långt senare pinsamt svagt gå med på att "de skulle kanske ha kunnat ses på någon fest".

Har du bilderna i ett typ fotoalbum? Fota av dem med mobilen och lägg sedan upp dem på nätet med Forumbilder.se. Där kan du ange hur länge bilderna ska vara sökbara, så välj lång liggtid! Annars fotar du av bilderna med mobilen och skickar till dig själv på e-posten. Sedan tar du datorn och går vidare via Forumbilder.se. När bilderna är uppladdade, kopierar du bara adressen till dem uppe i adressfältet och kopierar in dem i ett nytt inlägg här på Flashback.
Oj jag har svårt att få till inläggen här , blir inte lätt men får väl ta hjälp av någon vänlig själ .
Citera
2021-08-29, 22:20
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
kan även vara jag som har fel hm ? Nån som vet, det nämns tidigare i tråden iaf

Här är förhör med killen som pekade ut ErAn på falska grunder. Av överstrykningarna ser man att hans namn är längre än "Per Nielsen" och att han bodde i Töreboda -92. Har för mig att det diskuterades i tråden om denne kille vid tiden för "Fallet Helena", radiodokumentären 2017, då programmet tog upp ErAn.

https://sverigesradio.se/Diverse/AppData/Isidor/Files/97/4358a5cf-fbf8-4fe5-b3e1-e7e8c60f63ec.pdf

https://sverigesradio.se/Diverse/AppData/Isidor/Files/97/28a1282a-55ed-4447-b9dd-9bda241817ed.pdf
Citera
2021-08-29, 22:23
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Oj jag har svårt att få till inläggen här , blir inte lätt men får väl ta hjälp av någon vänlig själ .

Säg att du har tre fotografier. Foto av alla tre bilderna och spara ner dem separat i telefonen eller på datorn. Sedan går du in på Forumbilder.se (eller liknande sida) och laddar upp en bild i taget. Ange lång liggtid. Kopiera adressen som sidan genererar för respektive uppladdning, spara den någonstans och klistra sedan in den i ett nytt inlägg här i tråden. (Och sedan gör du likadant för alla fotografierna.)

Men vi nöjer oss med bara en (bra) bild, om du tycker att det är trassligt. Allt vi vill ha är ett BEVIS på att PU och BW glatt festade tillsammans, men skulle du ha flera bilder från olika tillfällen är det ju självklart ännu bättre!
Citera
2021-08-29, 22:26
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Här är förhör med killen som pekade ut ErAn på falska grunder. Av överstrykningarna ser man att hans namn är längre än "Per Nielsen" och att han bodde i Töreboda -92. Har för mig att det diskuterades i tråden om denne kille vid tiden för "Fallet Helena", radiodokumentären 2017, då programmet tog upp ErAn.

https://sverigesradio.se/Diverse/AppData/Isidor/Files/97/4358a5cf-fbf8-4fe5-b3e1-e7e8c60f63ec.pdf

https://sverigesradio.se/Diverse/AppData/Isidor/Files/97/28a1282a-55ed-4447-b9dd-9bda241817ed.pdf

Ja, han bodde i Töreboda, men jag kommer inte ihåg namnet, men Xeitum skrev i tråden att det var "den då 18-årige Anders* från Töreboda".
Senast redigerad av Ugglan. 2021-08-29 kl. 22:37.
Citera
2021-08-29, 22:28
Medlem
Kincops avatar
Är namnet känt på den av de två vittnesmålen som satt i bilen på Hällristningvägen och som ska ha varit son till en polis?
Bodde polisen i närheten?
Citera
2021-08-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Intressant. PU har i tråden först förnekat all kännedom om BW för att sedan tillstå att de möjligen kan ha setts perifert. Detta har han påstått upprepade gånger.
Du har inte möjlighet att posta någon lämplig bild?

Vill minnas jag såg PU på badet vid ekudden när HA kom med sin hund. Kändes som 2 bekantskapsgrupper som låg intill varandra. Hon prata med någon och PU ställde sig upp. Tror inte hon tala direkt till honom men ev BW som jag tror var där med. Not! Detta är nog inte samma dag hon försvann och ev kanske inte ens samma sommar. Bilden av PU och HA nära varandra och de enda stående typ när de andra låg och solade har etsat sig fast.
Citera
2021-08-29, 22:44
Medlem
Felpost
Senast redigerad av supersnut 2021-08-29 kl. 22:53.
Citera
2021-08-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadsgarden
Vill minnas jag såg PU på badet vid ekudden när HA kom med sin hund. Kändes som 2 bekantskapsgrupper som låg intill varandra. Hon prata med någon och PU ställde sig upp. Tror inte hon tala direkt till honom men ev BW som jag tror var där med. Not! Detta är nog inte samma dag hon försvann och ev kanske inte ens samma sommar. Bilden av PU och HA nära varandra och de enda stående typ när de andra låg och solade har etsat sig fast.
Härligt. Sånt här älskar vi att höra! Tack för att du delar med dig. Fyll gärna på om du kommer ihåg något mer.
Citera
2021-08-29, 22:48
Medlem
.
Senast redigerad av supersnut 2021-08-29 kl. 23:03.
Citera
2021-08-29, 22:53
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadsgarden
Det borde de, de borde inte heller häkta en massa oskyldiga....

Du menar dom 3 som har avskrivits?
Citera
2021-08-29, 22:59
Avstängd
Jag har följt tråden från början och med det vi utomstående vet hittills så känns INTE Claes Levin klockren, men jag kan ha fel givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in