2021-08-29, 21:38
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lj666
Detta inlägg borde mod. lägga till i trådstarten.

Kolla i trådstarten.
Citera
2021-08-29, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Jag dubbelkollade nu.
Travkvittot samt ett affärskvitto var från Karlstad. På samma plats hittades även ett tomt cigarettpaket som verkade vara av ovanligt märke.
Dessa lämnades till en polis.

Var dubbelkollade du någonstans?

Hur som helst, jag har kollat mer noggrannt nu och den person jag syftar på i inlägget nedan var inte den personen jag trodde:

Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Jag har efter googling på en av de i tråden misstänktas förnamn och efternamn + "mariestad", hittat ett twitterkonto tillhörande en väldigt spelintresserad man, bla hästspel. Problemet är att jag vet inte om han är den personen.
Citera
2021-08-29, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Det har väl varit fyra anhållna, varav en häktad och en begärd häktad, där begäran inte gick igenom.

* ErAn - anhållen och häktad, 1992

* PaRu - anhållen, 1996

* MMPG (sannolikt KM) - anhållen, 2017

* ClLe - anhållen (begäran om häktning avslogs), 2021

Finns det flera som anhållits, men som inte kommunicerats offentligt av polis?

Har de prickat rätt denna gång, trots att häktningsframställan avslogs, eller kommer fler att anhållas i framtiden?
Men skulle tråden få styra så hade 15 varit häktade o dömda . Vi får bara vänta o se . Kan vara så att hela tråden är ute o cyklar
Citera
2021-08-29, 21:43
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Precis 1 person än så länge häktad på felaktig grund och 3 anhållna på 28 år

Var det verkligen PeNi som angav "Dansken" (ErAn)? Var det inte en Anders (eller liknande), som angav och senare dömdes för mened? Jag kan komma ihåg fel.
Citera
2021-08-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Kan vara så, om de får träff på CL så blir jag extremt förvånad.

Varför skulle du bli förvånad om de hittar DNA spår från CL?
Citera
2021-08-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Var det verkligen PeNi som angav "Dansken" (ErAn)? Var det inte en Anders (eller liknande), som angav och senare dömdes för mened? Jag kan komma ihåg fel.
kan även vara jag som har fel hm ? Nån som vet, det nämns tidigare i tråden iaf
Citera
2021-08-29, 21:50
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Men skulle tråden få styra så hade 15 varit häktade o dömda . Vi får bara vänta o se . Kan vara så att hela tråden är ute o cyklar

Ja, det är många som har stötts och blötts under åren. Antingen är en/flera inblandad(-e) eller någon/några helt annan/andra. Som du skriver, det är bara att vänta och se. Vem/vilka som är gm spelar mindre roll för mig - bara den/de rätta gm åker fast och sanningen kommer fram, så familjen A får svar.
Citera
2021-08-29, 21:53
Medlem
Citat:
Ja iaf åren innan , jag har festbilder med bägge på samma bilder och dom ser ut att trivas ihop
Intressant. PU har i tråden först förnekat all kännedom om BW för att sedan tillstå att de möjligen kan ha setts perifert. Detta har han påstått upprepade gånger.
Du har inte möjlighet att posta någon lämplig bild?
Citera
2021-08-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Varför skulle du bli förvånad om de hittar DNA spår från CL?
Han låter inte som rätt typ, samt att åklagaren verkar ha mindre bra på fötterna. Det finns liksom för lite information i fallet för att hitta någon, tror jag i alla fall. Men det visar sig ju.
Citera
2021-08-29, 21:58
Medlem
PeNi

Citat:
kan även vara jag som har fel hm ? Nån som vet, det nämns tidigare i tråden iaf
Du skriver med ankis i ett inlägg år 2012 om just detta där näms PeNi och ni har en diskussion
Senast redigerad av Fighter83 2021-08-29 kl. 22:14. Anledning: Felskrivet
Citera
2021-08-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Intressant. PU har i tråden först förnekat all kännedom om BW för att sedan tillstå att de möjligen kan ha setts perifert. Detta har han påstått upprepade gånger.
Du har inte möjlighet att posta någon lämplig bild?
hur gör man ?
Citera
2021-08-29, 22:07
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Han låter inte som rätt typ, samt att åklagaren verkar ha mindre bra på fötterna. Det finns liksom för lite information i fallet för att hitta någon, tror jag i alla fall. Men det visar sig ju.

Han låter ganska precis som rätt typ.
Tror jag i alla fall. Men det visar sig ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in