2021-08-29, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOrro18790
Är det sant
Kan jag få det bekräftat av nån att M i KM är mal.qv.st
Citera
2021-08-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HincRobur
Jag förstår din undran och den är relevant. Jag klurade också på hur jag skulle skriva för att min skrivning skulle vara så neutral som möjligt. Jag har därför reserverat mig för tiden: "om hon inte fått skjuts eller blivit försenad eller hindrad på vägen".

Argumentet för att hon gått tämligen rakt hem är att de sista observationerna av henne är inne på Stadt och endast en person har talat med henne utanför Stadt. Vi känner inte till någon som talat med henne i garderoben osv. Mot den bakgrunden så kan hon lämna centrum ganska snabbt, men vi vet ju inte med säkerhet när hon lämnde.

Men just för att hon inte verkar ha talat med wmer än en person efter stängning och eftersom sträckan trots allt är ganska kort så är 30 minuter en bra tid för att gå ut, krama BW och gå hem. Är hon riktigt effektiv skulle hon nog klara det på 20. Men hon kan ju ha varit på hotellet både fem och tio minuter efter stängning... men det undantaget fångar jag med "om hon inte fått skjuts eller blivit försenad eller hindrad på vägen".
Tack!
Om Bjö#rn W därmed är som är känt vara den sista som talade med Helena. Kan du tänka dig varför han exvis ej är med i dokumentären om Helena fallet? Han har en betydande roll.
Jag för egen del skulle vilja honom berätta om det korta men värdefulla mötet.
Citera
2021-08-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Otroligt märkligt sammanträffande, att PU ses både blodig, lerig och med rivmärken samma natt som Helena försvann.
Vill minnas han brukade vara klädd i vitt med! Han var också stark nog att knocka någon medvetslös (även av misstag).
Citera
2021-08-29, 17:31
Medlem
Sculleys avatar
Citat:

Nej det kan du inte!
Citera
2021-08-29, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadsgarden
Vill minnas han brukade vara klädd i vitt med! Han var också stark nog att knocka någon medvetslös (även av misstag).
Har han misshandlat någon medvetslös?
Citera
2021-08-29, 17:37
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Bara en spekulation såklart , som det mesta här inne

Man hittade ju även en lypsyl och läkerol i samma område som ringarna om jag har förstått saken rätt. Verkar konstigt om hon skulle droppa ringarna "för att visa att nåt hänt" men inte lypsylen m.m. Det mest sannolika är väl att samtliga tillhörigheter har ramlat ur hennes fickor eller väskan vid samma tillfälle. Gissningsvis då i samband med att kroppen lastas in i bilen.
Citera
2021-08-29, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Man brukar ha ringar på sig som tjej för att vara fin då mam går ut och festar. Är kvinna själv så vet. Skulle vara naken utan mina ringar då.. Men allt är möjligt, dock inte det mest logiska scenariot enligt mig åtminstone.

Ok. Jag skulle tro att jag skulle hitta ringar i både min frus och dotters väska om jag kollade.
Hon kan ha haft ringar på sig, och även haft ringar i väskan. Så hon kanske inte kände sig naken.
Citera
2021-08-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Kl*s M*lmgren, Ladukärrsvägen Mariestad!
Förlåt jag menade Malm.ren bra tack ska du ha intressant
Citera
2021-08-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Har han misshandlat någon medvetslös?
Inte vad jag vet. För hans egen skull borde han utredas ordentligt dock. Kan någon ha sett hur han var klädd denna kväll? Han var stor och hade väl långt hår så vittnen borde särskilja honom från andra lätt.
Citera
2021-08-29, 17:47
Medlem
Citat:
.

Nej, inte Malmqv*ist.
Kl*as Malmg*ren
Citera
2021-08-29, 17:51
Medlem
Citat:
Förlåt jag menade Malm.ren bra tack ska du ha intressant

Varför är det intressant? Blir nyfiken.
Citera
2021-08-29, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Varför är det intressant? Blir nyfiken.
Kolla användarens historik i inlägg så förstår du att han vill påkalla sig uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in