2021-08-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Tycker också att det är intressant att inget kom upp. En bild på maten eller vad som helst.

Det kan ju vara så att Christians familj vill vara privata på riktigt. Det hade jag velat,
Citera
2021-08-29, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det kan ju vara så att Christians familj vill vara privata på riktigt. Det hade jag velat,

Nja... Du menar som Herr B själv hintade i början? Kanske.
Citera
2021-08-29, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nja... Du menar som Herr B själv hintade i början? Kanske.

Ja fast hanns familj vill vara privata på riktigt
Citera
2021-08-29, 15:45
Medlem
Citat:

Kan absolut stämma!
De finns de i Bauers familj som vet vad han går för och är kapabel till. Att det tar tid att se men att det tillsist alltid "skiter sig", så att säga. Så ja - då vill man ha varit anonym hela vägen.
Citera
2021-08-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Kan absolut stämma!
De finns de i Bauers familj som vet vad han går för och är kapabel till. Att det tar tid att se men att det tillsist alltid "skiter sig", så att säga. Så ja - då vill man ha varit anonym hela vägen.

Låter rimligt. De alla går nog på helspänn.
Citera
2021-08-29, 15:57
Medlem
Citat:

Bauer själv vill inte vara anonym. Dock tror jag att senaste tidens skriverier om honom får han att backa lite och köra valsen till PW "vill ligga lite lågt ett tag, gillar inte uppmärksamheten"😂😂😂😂😂😂😂 Inget kunde vara mer osant.
Citera
2021-08-29, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Stackars, stackars PW’s föräldrar. De blir så förda bakom ljuset. Att inte CB skäms, fast det tillhör väl hans personlighet att sätta sig själv i främsta rummet.

Nej men han vet inte vad han gör. Det vara går på rutin. Han planerar inte och smider inga planer - det bara händer. Dvs, hans paratiserande livsstil bara "händer".
Citera
2021-08-29, 16:03
Medlem
Äsch, nu orkar jag inte bekymra mig om P i förväg. Om hon har det roligt nu så bra, låt henne ha roligt. Var dag har sin egen färg. I dag är den rosa med små turmoln i guld som svävar omkring hela världen runt Pernilla.

Det blir väldigt tråkigt som sida upp och sida ner ska fyllas med tråkiga profetior. Hur framtiden blir det får man se.

Jag vill gärna ser mer av hennes husbyggande. Och hennes resande. Och shoppande. Och allt skoj som hon gör.

Någon som vet vilken byggfirma hon har?
Citera
2021-08-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Nej men han vet inte vad han gör. Det vara går på rutin. Han planerar inte och smider inga planer - det bara händer. Dvs, hans paratiserande livsstil bara "händer".

Korrekt: parasiterande livsstil😀
Citera
2021-08-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Äsch, nu orkar jag inte bekymra mig om P i förväg. Om hon har det roligt nu så bra, låt henne ha roligt. Var dag har sin egen färg. I dag är den rosa med små turmoln i guld som svävar omkring hela världen runt Pernilla.

Det blir väldigt tråkigt som sida upp och sida ner ska fyllas med tråkiga profetior. Hur framtiden blir det får man se.

Jag vill gärna ser mer av hennes husbyggande. Och hennes resande. Och shoppande. Och allt skoj som hon gör.

Skriver inte för att jag bekymrar mig om Pw.
Välkommen till FB - här skriver man bland annat för att ventilera erfarenheter och åsikter. Även om de inte passar dig😉

Gällande PWs husbygge kunde jag inte bry mig mindre. Håller nu på att få vårt andra hus uppfört.
Citera
2021-08-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Skriver inte för att jag bekymrar mig om Pw.
Välkommen till FB - här skriver man bland annat för att ventilera erfarenheter och åsikter. Även om de inte passar dig😉

Gällande PWs husbygge kunde jag inte bry mig mindre. Håller nu på att få vårt andra hus uppfört.

Oj, jag ber om ursäkt för att du tog åt dig. Jag skrev bara för att ventilera vad jag tycker. Visste inte ens om att du fanns.
Citera
2021-08-29, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Oj, jag ber om ursäkt för att du tog åt dig. Jag skrev bara för att ventilera vad jag tycker. Visste inte ens om att du fanns.

Tog inte åt mig av att du riktade ditt inlägg mot enkom mig. Du fick helt enkelt en kommentar på ditt inlägg 😂😂. Är du intresserad av att se husbygget, när PW shoppar mm får du väl invänta nästa säsong av kassakon WV. Du lär inte hitta det här iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in