2021-08-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Dom har ett tiotal tuffa grabbar som brukar köra uppstyrt mot tyska ligor. Men de verkade inte på plats idag.

http://hooligans.cz/domains/hooligans.cz/index.php/reports/foreign/72-swe/7800-hammarby-if-vs-fc-basel-video-26-08-2021?fbclid=IwAR0ecwKaNIPHCymKXYcTVbYkN706bofEvFLy fgSjOt4IH SByZceujaf7E_c
Vad e d för bajengrabbar, måste va ultras med väl. Ser inte en enda fighter i den filmsnutten
Citera
2021-08-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ochvemedu
Vad e d för bajengrabbar, måste va ultras med väl. Ser inte en enda fighter i den filmsnutten

Det står ordagrant "normal fans" i beskrivningen till videon du refererade till.
Basel blåste upp sig och fick storstryk av vanliga supportrar + ultras som anlände.

Har också hört att samma Baselliga åkte på däng vid sitt hotell när de skulle checka ut haha.
Så kan det gå!
Citera
2021-08-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadasaltrU
Det står ordagrant "normal fans" i beskrivningen till videon du refererade till.
Basel blåste upp sig och fick storstryk av vanliga supportrar + ultras som anlände.

Har också hört att samma Baselliga åkte på däng vid sitt hotell när de skulle checka ut haha.
Så kan det gå!

Jag hörde att månen är platt. Fan då måste jag tro på det.
Citera
2021-08-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Jag hörde att månen är platt. Fan då måste jag tro på det.

Varför skulle du få för dig att månen är platt? Låter jättekonstigt.

Men det är kanske svårt för ett Pekingluder att förstå att man också kan ge stryk, inte bara ta.
Vissa lag, mer specifikt Stockholmslagen, IFK och Malmö, har faktiskt visat sig vara ganska duktiga på att dela ut stryk i både nationella och internationella sammanhang.

Tro det eller ej
Citera
2021-08-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadasaltrU
Varför skulle du få för dig att månen är platt? Låter jättekonstigt.

Men det är kanske svårt för ett Pekingluder att förstå att man också kan ge stryk, inte bara ta.
Vissa lag, mer specifikt Stockholmslagen, IFK och Malmö, har faktiskt visat sig vara ganska duktiga på att dela ut stryk i både nationella och internationella sammanhang.

Tro det eller ej

Att tro på allt man HÖR stämmer in på en idiot. Jag säger inget mer. Jag är inte från peking, jag tycker bara att alla asiater är luder.
Citera
2021-09-11, 13:25
Medlem
Inget snack om när DIF körde över Bajen igår?

Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Bajen verkar ha kört över Basel i Stockholm enligt bilder.

Skönt att vinna nått denna kväll 😄

Heja Bajen!

Gapskrattar, det var Bajen som blev golvade av 10-tal Baselfans.
Senast redigerad av divadude 2021-09-11 kl. 13:31.
Citera
2021-09-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Berätta mer!
Citera
2021-09-12, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

0 koll på vad som hände igår.

Men vet att bajen slogs utanför basels hotell på förmiddagen.
Citera
2021-09-12, 20:11
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Stockholm!
https://www.youtube.com/watch?v=RWs93uClI_U&list=RDMM&start_radio=1&rv=i3t vaSSJoyI&ab_channel=CarlvonStarkenberg

Thåström håller fortet!
Citera
2021-09-14, 18:55
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag känner igen absolut 0 av detta. Vi visste när BoIS skulle komma in med tåget och att de skulle ta den norra uppgången från stationen (klädda i vitt) så vi samlades upp vid Nicolai's parkering. Snuten spotade oss tidigt, eftersom folk sprang runt helt öppet i Kärnan-parken av någon anledning. Förslag fanns om att skita i allt och bara stena marschen, men det ville inte vissa i Kompaniet. "Jag vill inte åka dit för mord". Sen gick en kille och alla bara följde efter. Ungefär då valde jag att ta en cider på OP istället för att springa runt och bli gripen utan att få något uträttat. Sen blev det en massa hetsande men absolut ingen action.

Att döda familjefäder brukar ju annars vara ok i era led, har ni tappat stinget?
Citera
2021-09-14, 21:10
Medlem
tuggishs avatar
https://fotbollsthlm.se/hammarby/hammarby-fordomer-attacker-pa-stan-vi-maste-satta-ner-foten/?fbclid=IwAR2yD_z45P-jw71fOkJhQgXlgSgUteIRGVJoR58Snt-CWluPmeRE-NPw9h4

Nån som har koll på vad som hände på stan?
Citera
2021-09-15, 12:14
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
https://fotbollsthlm.se/hammarby/hammarby-fordomer-attacker-pa-stan-vi-maste-satta-ner-foten/?fbclid=IwAR2yD_z45P-jw71fOkJhQgXlgSgUteIRGVJoR58Snt-CWluPmeRE-NPw9h4

Nån som har koll på vad som hände på stan?
https://twitter.com/bajenfakta/status/1437111708816973826?s=21 delvis detta antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in