Citat:
Ursprungligen postat av
Sanningen666
Hej. Tack för ditt svar och frågor.
En "kur" en burk. Har fått sagt till mig att köra Arimidex när jag kör susta. Men har bara kört på Arimidex 2ggr (2 st brukar) på ca 8 mån och det är ca lika länge jag tagit susta 250mg 1.5ml var tredje/fjärde dag. Är det en dålig dos att ligga på? Jo köttlarna i brösten har blivit något större och ömmar då och då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sanningen666
Sorry missade att svara på frågan hur länge jag tänkt fortsätta med sustan. Har inte riktigt satt upp något slutdatum, är lite äldre och är generellt trött och har känslan av svaghet i både kroppen och knoppen. Men mår mycket bättre på sustan, vilket gör i sin tur att jag kan må bättre både inne på gymmet och utanför. Min vardag blir väldigt mycket bättre och lättare. Så jag antar att jag använder det både för själva träningen men oxå för mitt mående i vardagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sanningen666
Haha ingen fara och tack för ditt svar. Kan man boka in en sån tid utan att läkarvården börjar få upp intresset av mig när det gäller testo intaget? Både psykiatri och sjukvård samt polis håller på att jag ska pissa och lämna blod jämt, dock letar dom efter droger i kroppen. Men steget därifrån att även kolla efter dopingpreparat är ju inte så långt. Annars hade jag kollat mina östrogen värden för längesen om jag inte va rädd för att dom ska få för sig att testa mig även på doping.
Så ~750 mg testo i veckan, i åtta månader?! Det är inte konstigt du mår bättre - det är en full blast. Jag har inte superkoll på 'blast & cruise' och hur länge blasta innan sänker till lågdos (trt) (eller pct'ar, kliver av helt). Har inte läst någon tipsa om vara på högdos testosteron i över 20 veckor (kanske lämpligt om du är inom eliten). Du är inne på 35 veckor.
Kur är inte ord för burk/vial/prepp. Kur är en "behandling" (vanligtvis en sjukdomsbehandling), behandlingsgenomgång.
Ska medge att det faktiskt varit bra du knaprat arimidex, även om du inte förstår varför du gjort det. Du skriver bröstkörtlarna växt och brösten ömmat. Har du känt om du fått knölar? Kläm fast bröstvårtan mellan tumme och pekfinger, "rulla runt" lite och leta efter knölar.
Du har säkert andra högt-östrogen-biverkningar (googla: "high estrogen sides in men"). Så hade du varit av din AI (arimidex, aromatashämmare) hade det kunnat gå bedrövligt för dig.
Så för svara på din initiala fråga, om du ska införskaffa letrozole. Ja, det hade du kunnat göra. Om(!) du ska fortsätta med 750 mg testo per vecka. Jag röstar på du går ner på en trt-dos eller kör en pct med hcg+nolvadex. Att du kliver av helt enkelt.
Iofs skriver du att du är äldre, nu vad det innebär. Kanske trt-dos passar bättre. Känns som det var din ursprungsidé, men dosmängden har/är på tok för hög för vara trt. Om vi verkligen tolkar varandra rätt och du sätter 1.5 ml två dagar i veckan av olja som är 250 mg/ml. Den är säkert labbad till högre, så du kanske t.o.m. är på 800+ mg testo i veckan. Kan också vara det omvända, någon skitolja så du verkligen ligger på en trt-dos.
Har inte styrketräningen gått jävligt bra dessa åtta månader med 750 mg testo i veckan? Är/var detta din första steroidKUR?
Känns väldigt lämpligt och vältajmat med ett blodprov! Nu när du varit på så länge. Kolla hur värdena är. Besiktning.
Vi saknar information hur mycket arimidex du har intagit denna åttamånadersperiod. Du skriver bara "två burkar". Hur ofta och mg-mängd?
Det finns personer som högaromatiserar, som använder letrozole. För det är "starkare". Så tipset du fick av din aas-kompis är inte fel.
Läs igenom förstasidan på denna tråden. Får du inblick. Finns mycket youtubefilmer om du föredrar videoformat, sök på "letrozole vs arimidex" eller liknande.