2021-08-27, 00:13
Medlem
Slackoffs avatar
Alltså Fritjof Persson...
Bor han på gruppboende?
Borde han verkligen få röra sig bland folk?
Citera
2021-08-27, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Bor han på gruppboende?
Riktig lirare, gruppboende-varning kanske... Han jiddrade om "bappen", "bandemi", "bandimeringen" osv i programmet igår med Bergmark.

Var kommer Fritjof ifrån? Bakgrund? Fritjofs norrländska dialekt eller snack låter ju galet. Man tänker på en Robert Gustavsson-humorgubbe från parlamentet 2007... Eller som en avart till han i 100 höjdare (Filip och Fredrik) från 2005 där Robert Gustavsson var med, "Sveriges roligaste dialekt"...dvs i Fritjof-fallet "Sveriges mest säregna sätt att snacka"...

Intressant att Håkan Bergmark umgås med och supportar Fritjof så mycket som han gör.

Bergmark i ny skjorta igår förresten...
Citera
2021-08-27, 07:28
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Bor han på gruppboende?

Här är han livs levande ute bland folk och håller låda på ett torg i Umeå. Augusti 21.

https://www.bitchute.com/video/kK43IEuRCfPd/

Fritjof tuggar sina vanliga favoritämnen. Svänska folket, NMR, anti-vaccin, bankmaffian osv. Har inte lyssnat hela.
Citera
2021-08-27, 08:40
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSeriestrypare
Riktig lirare, gruppboende-varning kanske... Han jiddrade om "bappen", "bandemi", "bandimeringen" osv i programmet igår med Bergmark.

Var kommer Fritjof ifrån? Bakgrund? Fritjofs norrländska dialekt eller snack låter ju galet. Man tänker på en Robert Gustavsson-humorgubbe från parlamentet 2007... Eller som en avart till han i 100 höjdare (Filip och Fredrik) från 2005 där Robert Gustavsson var med, "Sveriges roligaste dialekt"...dvs i Fritjof-fallet "Sveriges mest säregna sätt att snacka"...

Intressant att Håkan Bergmark umgås med och supportar Fritjof så mycket som han gör.

Bergmark i ny skjorta igår förresten...

Är du kritisk till vaccineringen och ifrågasätter pandemin så blir man avstängd från Youtube.
Citera
2021-08-27, 15:19
Medlem
Håkan har köpt "ny" bil och klagar på att försäkringen är mycket dyrare och i hans värld beror det naturligtvis på alla bilbränder och den allmänna misären i landet.

Men... jag kollade lite. Han får betala mer än dubbelt så mycket som jag skulle fått göra för samma bil, så det beror nog en aning på vem man är och var man bor också...

https://www.youtube.com/watch?v=cmG0PJaUnSM
Citera
2021-08-27, 22:39
Avslutad
Nu jävlar är han i form och då är det tics hela tiden. Det kan inte bara vara alkohol utan jag tippar på amfetamin.

4:03 in i videon ljuger han om hur han i många år jobbat på en tidningsredaktion i Umeå under karriären 😂😂

https://m.youtube.com/watch?v=oySCBkMkepQ&t=243s
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-08-27 kl. 22:42.
Citera
2021-08-27, 22:58
Medlem
Slackoffs avatar
I senaste videon framkommer det ganska tydligt att Fritiof är bindgalen.
Citera
2021-08-27, 23:59
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
I senaste videon framkommer det ganska tydligt att Fritiof är bindgalen.

Fritjof är inte galen!
Han är karismatisk och teatralisk.
Han försöker få folk att vakna och höra budskapet. Han menar verkligen väl och betalar ur egen ficka. Ingen tiggare där som HB.
Citera
2021-08-28, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Fritjof är inte galen!
Han är karismatisk och teatralisk.
Han försöker få folk att vakna och höra budskapet. Han menar verkligen väl och betalar ur egen ficka. Ingen tiggare där som HB.

Han är inte galen utan lite speciell. Intelligent tror jag och enligt honom själv välutbildad (universitetsexamen) och jobbat utomlands. Då han säger det tror jag det.
Citera
2021-08-28, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Håkan har köpt "ny" bil och klagar på att försäkringen är mycket dyrare och i hans värld beror det naturligtvis på alla bilbränder och den allmänna misären i landet.

Men... jag kollade lite. Han får betala mer än dubbelt så mycket som jag skulle fått göra för samma bil, så det beror nog en aning på vem man är och var man bor också...

Klipp om bil-inköpet: https://www.youtube.com/watch?v=cmG0PJaUnSM

Dessa fordon står på (Stig) Håkan Bergmark, enligt hitta.se
*Peugeot 307 1.6 (Reg: UEW277), Röd, Halvkombi -2003 (den senaste inköpta)
*Ford Mondeo 2.0 (Reg: WKT672), Vit, Herrgårdsvagn -2004

Bakgrundsskvaller ..
Senast redigerad av SKIL 2021-08-28 kl. 07:31.
Citera
2021-08-28, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz

https://www.youtube.com/watch?v=cmG0PJaUnSM

Du skulle kollat vad bilen kostat på dig där han bor. Han har säkert noll bonus. Hur gammal du är har också betydelse.
Citera
2021-08-28, 08:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Dessa fordon står på (Stig) Håkan Bergmark, enligt hitta.se
*Peugeot 307 1.6 (Reg: UEW277), Röd, Halvkombi -2003 (den senaste inköpta)
*Ford Mondeo 2.0 (Reg: WKT672), Vit, Herrgårdsvagn -2004

Bakgrundsskvaller ..

Har han som super som han gör ens körkort ? Han är ju dömd för sjöfylleri och borde ha åkt dit i bilen också 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in