2021-08-27, 21:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag har sagt de för,Bruno kommer göra mer mål än Arsenals bästa målskytt denna säsong,och håller fast vid det.
Ska du eller nån annan räkna upp spelare i arsenal som misslyckat med??

Filosofin i arsenal ,berätta?
"Vi vill värva dig,du är en spelare som kan göra så vi håller oss kvar i PL,vi kan ej erbjuda europaspel,vi är inte den stora klubb vi en gång var,men vi har bra fans,vi är fortfarande är storklubb för våra blinda fans"
Allright, då vet vi det. Men jag kommer dock att spara ditt inlägg fram tills maj 2022

Vilka spelare är det (Sett till förväntningarna, samt förutsättningarna och övergångssumman) egentligen som har misslyckat i Arsenal under de sista 8-9 åren? Que?

Har du ett logiskt svar på detta?
Citera
2021-08-27, 21:22
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Kul att läsa om Pep gråter och är en hycklare utav någon som har ligans största barn i Klopp...

Pep gör rätt som snackar om Juden.

// PoK
Citera
2021-08-27, 21:27
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Inga roliga dagar för City. Missar Kane. Missar Ronaldo. Mendy visar sig vara våldtäktsman. Snart börjar väl Pep och.....

Jaha se där, han var redan igång. Mer lär komma. "Framstår". Han är helt enkelt småaktig och hycklig i sin natur. Pep har väl vant sig vid att få allt godis han pekar på. Nu får han inte som han vill längre och gråter likt ett barn. Missar han CL och Premier league den här säsongen sticker han nog.

Jag har aldrig gillar Peps aura, eller vad man ska kalla det. Han verkar falsk och slickar man inte hans röv åker man ut, för att tål inte att någon annan kan veta bättre än honom. Så skönt att han förlorade CL-finalen.
Citera
2021-08-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Allright, då vet vi det. Men jag kommer dock att spara ditt inlägg fram tills maj 2022

Vilka spelare är det (Sett till förväntningarna, samt förutsättningarna och övergångssumman) egentligen som har misslyckat i Arsenal under de sista 8-9 åren? Que?

Yes spara på,
Hela arsenal är misslyckat de sista 8-9åren..eller där överdrev jag
De sista 5åren..

William saliba,Lucas torreria,mustafi,xhaka.Özil...tänkte skriva Lacasette,men han har faktiskt gjort de OK..
Citera
2021-08-27, 21:36
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Yes spara på,
De sista 5åren..

William saliba,Lucas torreria,mustafi,xhaka.Özil...tänkte skriva Lacasette,men han har faktiskt gjort de OK..

Lucas Torreria förstår jag inte riktig varför han misslyckades. Verkade vara precis vad klubben sökte efter.
Det finns ingen harmoni i klubben.
Citera
2021-08-27, 21:36
Medlem
Citat:

Ett inlägg som ska bli kul att spara är detta.

Citat:
Mitt tips för top 4 av EPL 21/22:

1. Man City
2. Liverpool
3. Chelsea
4. Arsenal

Vad är ditt?

Samma bröl inför 20/21 och obotlig optimism även nu.
Citera
2021-08-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Ett inlägg som ska bli kul att spara är detta.

Samma bröl inför 20/21 och obotlig optimism även nu.
Haha jag sparar varje inlägg av honom nu..det ska bli sjukt roligt collage till säsongens slut..
Citera
2021-08-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Lucas Torreria förstår jag inte riktig varför han misslyckades. Verkade vara precis vad klubben sökte efter.
Det finns ingen harmoni i klubben.

Det är en klubb på dekis,ingen harmoni,ingen glädje,ingen plan..ingen framtid..
Citera
2021-08-27, 21:43
Medlem
Citat:
Yes spara på,
De sista 5åren..

Cech.polska målvakten som gick t juventus och blev bra istället.

Han är bara avundsjuk.
Citera
2021-08-27, 21:45
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Det hade varit 0 snack om Arsenal i tråden om inte asperger individen hade funnits. Det säger mycket om klubbens nuvarande storhet och status. En obetydlig mittenklubb efter många års kräftgång.
Citera
2021-08-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Cech.polska målvakten som gick t juventus och blev bra istället.

Han är bara avundsjuk.
???
Cech kom från Chelsea till arsenal för den tbx till Chelsea sista år..aldrig juve
Citera
2021-08-27, 21:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Yes spara på,
De sista 5åren..

Özil, Xhaka, Torreira och Lacazette misslyckade? Du får allvarligt talat se till att röka mindre hasch.

Men hur mkt tror du att de spelare som du nämnde kostade för oss totalt sätt, jämfört med vad spelare som di Maria, Falcao, Blind, Depay, Mkhitaryan, Fred, Alexis och Lukaku kostade för Man Utd?

Grattis med att ni har värvat ännu en farfar, för 21m och med en veckolön på 480k - även om det handlar om en spelare som Ronaldo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in