2021-08-27, 09:11
Medlem
mingtians avatar
Sup som fan och ta dig med taxi eller buss till jobbet
Citera
2021-08-27, 09:51
Medlem
Individuellt. Men du dricka dig lite full iallafall, se till att gå och lägg dig i tid bara.
Citera
2021-08-27, 10:41
Medlem
Kan du sova fram till 10 plus dricka ordentligt med vatten kan man nog dricka rätt mycket. Skulle nog köra något rent , typ vodka
Citera
2021-08-27, 10:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Sup som fan och ta dig med taxi eller buss till jobbet

Och vara bakis på jobbet?
Citera
2021-08-27, 10:58
Medlem
Qusimotos avatar
Några öl och lite kokain så slipper du va bakis
Citera
2021-08-27, 10:59
Avslutad
2 glas vin och en shot max, drick mycket vatten + fyllekäk så borde det vara lugnt.
Citera
2021-08-27, 11:06
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodansLiv
Jag är 20 år, en rätt spinkig tjej - kort.
Vi ska fira att en vän gjorde slut med sin kille som var toxic så vi ska gå ut på fredagen!
Jag vill gärna dricka men vet inte hur mycket eller när jag kan ta sista glaset?
Vanligtvis kör jag på rätt hårt och är inte så bra på att ta det lugnt men ska jobba dagen efter så måste vara körduglig och palla med att jobba 13 - 19 i kassa. (Åker hemifrån runt 12).

Hur mycket tror ni att jag på ett ungefär kan dricka? Jag tror inte jag förbränner alkohol särskilt snabbt

Skippa bilen så behöver du inte oroa dig för hur mycket du dricker. När jag var 20 bast gick jag ofta direkt från fester till kneget. Se bara till att käka typ ett vitlöksbröd innan du börjar så att du inte luktar sprit i munnen.
Citera
2021-08-27, 11:07
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Köp en jävla Dräger, senaste och bästa modellen. Billigare varianter från Clas Ohlson och dylikt är opålitliga.

Kostar ett par tusenlappar men det är det värt i längden om man vill kunna ta ett par järn även dagen före körning.
Citera
2021-08-27, 11:09
Medlem
Carl Serungs avatar
5-6 starköl och några linor vaket borde vara lugnt.
Citera
2021-08-27, 11:12
Medlem
sedrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Och vara bakis på jobbet?
Det är väl bara att sopa i sig ett par öl till på förmiddagen så håller man sig lite salongsberusad fram till kvällen. Det är ju ett kassajobb vi pratar om, inte något som är direkt farligt att utföra berusad.
Citera
2021-08-27, 14:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedriss
Det är väl bara att sopa i sig ett par öl till på förmiddagen så håller man sig lite salongsberusad fram till kvällen. Det är ju ett kassajobb vi pratar om, inte något som är direkt farligt att utföra berusad.

Kanske inte farligt, men nog inte så värst lämpligt heller. Men antar att du var sarkastisk.
Citera
2021-08-27, 16:02
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Ingenting.

Drick aldrig dagen före jobb.

Och inte minst av allt för att inte skaffa dig fula ovanor.
Det är ju givetvis bättre att supa sig apfull fredag-lördag än att ta ett par öl en tisdag. Det är väl betydligt bättre, och skonsammare för kroppen, att lära sig att dricka två-tre öl och låta det vara nog, än ett ohejdat supande bara för att man inte behöver ta ansvar dag 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in