2021-08-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ring till dyslexiförbundet, och be om hjälp till dina lässvårigheter.
Tänk lite på denna..inte ens Arsenal är högre rankat än MFF i rankingen den dagen ni kommer tbx till CL...så stor klubb är ni ute i Europa idag❤️
Senast redigerad av drhasch81 2021-08-26 kl. 21:59.
Citera
2021-08-26, 21:57
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Tänk lite på denna..inte ens Arsenal är högre rankat än MFF i rankingen den dagen ni kommer tbx till CL...så storklubb är ni idag❤️

Arsenal är definitivt en storklubb, oavsett hur det går sportsligt. Historia, tradition och supporterskap betyder mer än tillfälliga sportsliga resultat. Arsenal kommer igen en dag, det är jag säker på.
Citera
2021-08-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Arsenal är definitivt en storklubb, oavsett hur det går sportsligt. Historia, tradition och supporterskap betyder mer än tillfälliga sportsliga resultat. Arsenal kommer igen en dag, det är jag säker på.
Säkert gör dem de ..en dag .
Citera
2021-08-27, 00:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Tänk lite på denna..inte ens Arsenal är högre rankat än MFF i rankingen den dagen ni kommer tbx till CL...så stor klubb är ni ute i Europa idag❤️
Grattis för åtets smartaste kommentar.

Vad FIFA/UEFA rankingarna tillsäger betyder ingenting, de har alltid varit ”konstiga”. Men Malmö har kanske 5% av resurserna som Arsenal har.
Citera
2021-08-27, 05:07
Medlem
Citat:
Haha dagens kommentar.

Herr Andersson har de inte lätt.

Ramsdale som Arsenal värvade har åkt ur med lagen han spelat för 3 gånger.

4e gången gillt för ramsdale?

Arsenal division 2 hahaha
Citera
2021-08-27, 06:23
Medlem
Citat:
Grattis för åtets smartaste kommentar.

Vad FIFA/UEFA rankingarna tillsäger betyder ingenting, de har alltid varit ”konstiga”. Men Malmö har kanske 5% av resurserna som Arsenal har.

Alla era resurser är noll värda när de gäller spel i Europa ❤️
Citera
2021-08-27, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Haha dagens kommentar.

Herr Andersson har de inte lätt.

Ramsdale som Arsenal värvade har åkt ur med lagen han spelat för 3 gånger.

4e gången gillt för ramsdale?

Arsenal division 2 hahaha

Kan bara bli så irriterad på generalen,vi är många som säger han inte skriver sammanhängande,man fattar noll..och alltid blir de personhopp av honung m med sina funkofobin
Citera
2021-08-27, 08:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Alla era resurser är noll värda när de gäller spel i Europa ❤️
Naturligtvis. Men vad UEFA/FIFA rankingen tillsäger, har lite med verkligheten att göra.
Citat:
Kan bara bli så irriterad på generalen,vi är många som säger han inte skriver sammanhängande,man fattar noll..och alltid blir de personhopp av honung m med sina funkofobin
Att du låter dig provoceras av ngn användare på FB är bara ett tecken på att du har ett svagt psyke. Jag kan inget för att du har problem med att läsa, dock så är det en fördel att läsa inläggen innan man faktiskt svarar.

Peace out!
Citera
2021-08-27, 08:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Varför har ingen av storklubbarna i England ryckt i Everton’s Richarlison under sommaren? Klasspelare som jag mer än gärna hade sett i Arsenal.
Citera
2021-08-27, 09:04
Medlem
Citat:
Varför har ingen av storklubbarna i England ryckt i Everton’s Richarlison under sommaren? Klasspelare som jag mer än gärna hade sett i Arsenal.

Däremot ryktas det att PSG är intresserade om Mbappé lämnar.
Citera
2021-08-27, 09:18
Medlem
Citat:
Naturligtvis. Men vad UEFA/FIFA rankingen tillsäger, har lite med verkligheten att göra.

Att du låter dig provoceras av ngn användare på FB är bara ett tecken på att du har ett svagt psyke. Jag kan inget för att du har problem med att läsa, dock så är det en fördel att läsa inläggen innan man faktiskt svarar.

Peace out!

Provocerad?nej vill bara du ska förstå,väldigt många förstår inte dig när du klyddar i dina förklaringar..som..från velat ha Bruno till arsenal,sen till värdelös spelare, och ingen annan klubb velat ha honom.
Citera
2021-08-27, 10:08
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Däremot ryktas det att PSG är intresserade om Mbappé lämnar.
Att PSG skulle vara intresserad av Richarlison hade jag inte föreställt mig direkt. Men han har varit bland de bättre, om inte de bästa, i EPL under flera säsonger nu. Så man får tycka att det är lite märkligt att ingen av toppklubbarna i England har köpt eller iaf försökt köpa Richarlison.
Citat:
Provocerad?nej vill bara du ska förstå,väldigt många förstår inte dig när du klyddar i dina förklaringar..som..från velat ha Bruno till arsenal,sen till värdelös spelare, och ingen annan klubb velat ha honom.
Det är helt uppenbart att du känner dig både kränkt o provocerad, lol.

Som tidigare nämnt, så blev det syftningsfel när jag skrev att jag ville ha Fernandes i Arsenal.. Han var/är inte en spelartyp som vi behöver, dessutom så tror jag inte att Fernandes hade passat in i Arsenal. Däremot så gick det rykten om att vi var intresserade av Fernandes under sommaren 2019. Allright, men vilka andra klubbar (förutom MU) var det då som var intresserade av Fernandes..? Tror du att Fernandes hade gått till Man Utd om klubbar som tex Man City, Liverpool, Chelsea, Madrid, Bayern osv, visade ngt intresse för din gud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in