Citat:
Ursprungligen postat av
clevernickname
Däremot ryktas det att PSG är intresserade om Mbappé lämnar.
Att PSG skulle vara intresserad av Richarlison hade jag inte föreställt mig direkt. Men han har varit bland de bättre, om inte de bästa, i EPL under flera säsonger nu. Så man får tycka att det är lite märkligt att ingen av toppklubbarna i England har köpt eller iaf försökt köpa Richarlison.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Provocerad?nej vill bara du ska förstå,väldigt många förstår inte dig när du klyddar i dina förklaringar..som..från velat ha Bruno till arsenal,sen till värdelös spelare, och ingen annan klubb velat ha honom.
Det är helt uppenbart att du känner dig både kränkt o provocerad, lol.
Som tidigare nämnt, så blev det syftningsfel när jag skrev att jag ville ha Fernandes i Arsenal.. Han var/är inte en spelartyp som vi behöver, dessutom så tror jag inte att Fernandes hade passat in i Arsenal. Däremot så gick det rykten om att vi var intresserade av Fernandes under sommaren 2019. Allright, men vilka andra klubbar (förutom MU) var det då som var intresserade av Fernandes..? Tror du att Fernandes hade gått till Man Utd om klubbar som tex Man City, Liverpool, Chelsea, Madrid, Bayern osv, visade ngt intresse för din gud?