Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Den enda frågan jag hittar i det (i sedvanlig ordning) svamliga inlägget rör dom 3 SMS:en och att det är ett "osannfärdigt påstående" från mig att jag påstår att du skrivit så.
Så: var i FUP hittar vi dessa SMS?
■ Enligt ditt tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden #146.288 (07:05)
samt på sidan 12.191.
Du undviker att svara på de inlägg som jag tidigare har skrivit till dig i L*na Wesstr*m-tråden, och sålunda blir det svårt för mig att kunna föra en normal diskussion med dig, speciellt när du så gott som i varje inlägg måste chargera med hjälp av persiflage samt osannfärdiga påståenden, du vill hellre vara impertinell, än att hålla en god ton mot din medpostare.
Jag har fram till nu framfört, i flera av mina tidigare skrivna och postade inlägg till dig om brottsoffret L*na Wesstr*m.
■ 1: ) Hur, och på vilket sätt som jag kände L*na Wesstr*m, det vill säga, jag var en vän till L*na Wesstr*m och, att jag aldrig varit i sexuell kontakt med henne och aldrig gjort ett försök till ett sådant närmande, vi var vänner.
■ 2: ) Att jag tidigare fått tillfällen att spela gitarr tillsammans med L*na Wesstr*m samt att jag därtill berättat att L*na Wesstr*m enligt min mening var en mycket duktig ackompanjatör på sitt stränginstrument och att hon även hade en vacker sångröst.
■ 3: ) Att L*na Wesstr*m, några dagar före det att hon blev bragt om livet, lämnade sina tidigare skrivna privata dagboksanteckningar till en av sina vänner vilken hon hade ett stort förtroende för samt att denna vännen har L*na Wesstr*m:s dagbokspärm hos sig och sålunda, i sin ägo, och fortfarande har, däremot sagt, så har jag tidigare fått läsa igenom den dagbokspärmen och samtliga textstycken som tidigare skrivits av L*na Wesstr*m.
Tillägg till ovan skrivet: Att jag tidigare skulle ha framfört, att jag @JokerMannen har L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna och privata dagboksanteckningar i min ägo, det är ett, av dina många osannfärdiga påståenden.
■ 4: ) Gällande gärningspersonen:s samt vid det aktuella tillfället brukade tillhygge, vilket skulle ha inriktats mot en av L*na Wesstr*m:s knäskålar för att sålunda kunna fälla sitt brottsoffer till marken har jag tidigare framfört en förklaring till gällande, att det, vilket du, vid flera tidigare tillfällen påstått, har varit osannfärdigt.
Mvh/JM.
Tilägg: håll en god ton mot dina medpostare inkluderat medlemmen @DixieD.